.

Onnea @Luumupuu_ :love:

Kiva, kun kyselit @lillium . Kovasti olen täällä "oireita" yrittänyt etsiä, mutta mitään oikeaa oireitta tuskin on. Välillä tuntuu rinnoissa sellaista sähköistä pistelyä, mutta eivät varsinaisesti ole kipeät. Oletan, että rintojen pitäisi olla aidosti kipeät, että plussa olisi tapahtunut. Tai näin ainakin oli mulla siinä yhdessä ja ainoassa raskaudessa joka meni kesken.
Vähän suunnittelin testailevani jo keskiviikkona eli dpo 12, mutta täytyy katsoa minkälainen fiilis sitten on. Ottaako mieluummin iskun vastaa ke vai vasta pe/la. :unsure:
Tsemppiä kanssa piinailijoille. :D
 
Pieni epätoivo ja ahdistus valtaa taas :(
Taisin olla ainoa kun ei plussannut samassa kierrossa eläjistä :cry:

Ei sillä ettenkö olisi iloinen teidän puolesta, jotka plussan saitte :love:
Mutta kyllä välillä tämä pitkä ja tulokseton touhu alkaa ottaa jo mielenterveyden päälle :unsure:

Eikö pikkuhiljaa pitäisi olla jo minun vuoro ?:cry:
 
Itsellä rauhallinen ja tylsä oviksen odotus menossa. Flo ennustaa sunnuntaille ovulaatiota, nähdään miehen kanssa vasta perjantaina, silloin alkaa pupuilu (y) Tikuttaa en aio, jotta tressi pysyis poissa, nyt toivon niin paljon et tärppää. Kun kierukkaa suunniteltiin pois otettavaksi, jouduin käymään lääkärissä ja siellä sanottiin joskos vielä odotettais hetki. Sanoin että ei tiiä kuin kauan menee et tulee raskaaks ja sain tahtoni läpio_O Nyt on menny puol vuotta siitä, toivon niin et tulisin raskaaks ennen ku tarvii mennä tutkimuksiin ja mikä siitä ois jatko, pelottaa. Nyt mieli on kyl hyvä ja toiveikas, kyl se tästä(y)
 
Ihania uutisia @Luumupuu_ :love:

@Miina- Ainiin, näinhän se olikin! Teillä on kuitenkin tosi hyvin noita seksikertoja oviksen lähettyvillä, joten jospa sieltä kuitenkin joku nappaisi matkaan. (y)

@W.we Ymmärrän täysin tuon epätoivon tunteen. :( Toivotaan, että pian pääsisit plussailemaan. :love:

Mitens teillä muilla on nousseet lämmöt ovulaation jälkeen? Lähteekö siis heti nousuun vai viiveellä? :giggle:

Ja jos mulla oli eilen oletettu ovis, niin onko nyt sitten Dpo 0 vai 1? :rolleyes: Miten tässä oikein jaksaa piinailla.. Kn:ää tullut myös tarkkailtua. :whistle: Kaikki keinot käyttöön ja silleen. :D Ja nyt se tuntuu olevan jotenkin tosi ylhäällä ja piilossa. En ole edes varma oliko auki, negakierroissa siis aina auki. Mitäköhän meinaa. :love:
 
Mulle voi päivittää kp 3/28-30

Viikonloppu itketty silmät päästä, en tiedä mikä ihme tunnemyrky tässä iski. En siis todellakaan kuvitellutkaan että tässä kierrossa olisi tärpännyt, kun en uskonu koko ovulaatiota edes tapahtuneen. Joku epätoivo ja kriisi kuitenkin nyt viikonloppuna iski. Mieli myllersi ja ajatukset lähinnä siinä kuinka sitä tuntee itsensä epäonnistuneeksi kun ei raskaudu tai menee kesken alkuvaiheessa. En olis viis vuotta sitten uskonut, että raskaaksi tulo on näin vaikeaa.

Kaiken lisäksi ahdistaa kaikki uudet vauva uutiset ja varsinkin ne "vahinkotapaukset". :mad:

Pahoittelut avautumisesta ja voi mun mies raukkaa.. Olen kuitenkin aidosti onnellinen niiden puolesta kenen testiin se kaksi viivaa on piirtynyt! Uskon, että tässä ryhmässä olevat ymmärtää nyt tunteeni. Kiitos ja anteeksi, mukavaa viikon alkua kaikille! :love:
 
@Persikka123 Mä niin jaan noi tuntemukset! Tulee niin epäonnistunut olo ja kiroaa välillä oman kroppansa et miksei se pysty siihen yhteen asiaan mihin se on biologisesti luotukin. Tosi turhauttavaa välillä. Vaikka sitten taas muistaa olla kiitollinen muusta terveydestä ja siitä miten hyvin moni muu asia on, mutta noi ekat kiertopäivät tuppaa olemaan tosi tosi raskaita nykyään.
 
@Persikka123 ymmärrän sua <3 mulla kierron ekat päivät niin paskaa yleensä. Hävettää kertoo miehelle et menkat on alkanu, kun tuntuu et jotenkin pettää siinä, kun oma keho ei toimi. Silloin alku päivinä vietän mielummin yksin aikaa jos mahdollista, et voi itekseen kärsiä pahimman olon. Jotenkin kyl ihmeesti se oma mieliala nousee ja uusi vimma uutta kiertoa kohti alkaa :) usein mua auttaa kun käyn Kirpparilla ja ostan muutaman vauva jutun kaappiin, se lohduttaa:love: no niitä on jo aika paljon, mies joskus on kysynyt et kuinka monta lasta aattelin vaatettaa kerralla :whistle::ROFLMAO:
Tsemppiä ja muistetaan et kaikki tunteet on sallittuja, onhan tää vauvan yritys tosi rankkaa oikeesti. :unsure:
 
Pitkään aikaan en oo kirjotellu, mutta lukenut kyllä olen.
Onnea plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon muille :)

Mulla kp 37 ja raskaustestejä ei enää ollut niin tein ovistestin joka näytti vahvaa plussaa eli olis ovis :D perjantaina tein raskauskeijun one stepin ja siihen tuli testiajan jälkeen vasta jotain viivaa. Alkas vaan ne menkat niin pääsis uuteen kiertoon :)
 
@Beibihaaveilija toivotaan (y) jos sulla eilen oli ovis niin nyt on dpo 1, mulla lämmöt nousee hieman dpo 1 ja dpo 2 kohoaa sinne minne jää menkkoihin asti. :)

@W.we ymmärrettävää nuo ajatukset. Itsekin koen samanlaisia vaikka vielä ei vuotta täynnä olekaan mutta se lähestyy :unsure: toisaalta helpottaa kun tietää missä vika on mutta toisaalta taas ahdistaa vaan odottaa. Paljon tsemppiä sulle ja toivottavasti plussa pian saapuu :love:

Mä ihmettelen tota omaa lämpökäyrää taas. Eilen 36,9 ja tänään 36,6. En usko kiinnittymisdippiin kun aiemminkin tapahtunut, pessimistinä ajattelen että on ”menkat tiedossa” -dippi :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Beibihaaveilija
@vauvameille Niin, voihan sen päättää sitten fiiliksen mukaankin, että testaako aiemmin. Oireettomuus voi olla hyväkin juttu tai mulla oli ainakin esikoisen kohdalla näin. :) Mä aattelin kattoo menkkoihin asti ja tehdä testin vasta, jos myöhässä. Mulla on tässä kaikenmoista oiretta, joista valtaosa on liiankin tuttuja negakierroista. :unsure: Esikoisen kanssa alku oli täysin oireeton, niin jotenkin sitä odottelee samanlaista tähänkin. :) Toivotaan parasta! (y):love:

@W.we Ymmärrän tuntemukset hyvin. Kyllähän se ahdistaa, kun kerta toisensa perään epäonnistuu. Toivottavasti seuraavaksi on kuitenkin sun vuoro. Ja meidän muidenkin. :love:

@Beibihaaveilija Mulla nousee lämmöt heti seuraavana päivänä ovulaatiosta (n. 0,4 astetta) ja lämmöt tippuu takas alas samana päivänä ku menkat alkaa.

Kovasti tsemppiä kaikille omiin tilanteisiinsa! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Beibihaaveilija
@Pilvinentaivas samaa tulin kirjoittaan että vahva ovisplussa loppukierrossa voi tarkoittaa raskautta, teepä joku kunnon testi(y) ja @Ilonetsijä ihan sama fiilis,hävettää kertoa kun menkat alkaa, kierrellen saa sit sanotuksi että ei taaskaan:oops::cry:

Dpp 4 ja siis oikeesti niin.hitaasti menee päivät ja mulla nousee siis lämpö oviksen jälkeen seuraavan päivänä. Normilämpö mulla 35.8 ja pomppaa selkeästi asteen ylemmäs.:)
 
Viljamii ja Siltsu: samaa kuullut,mutta en oikein usko että minulla sitä merkkais. Kierto ollu n.34-35pvää et oes pitänä kait jotai kunnollista viivaa jo tulla perjantaina. Pitää loppu vkosta tehdä sit jos ei ala. Hyvin epäileväinen kyllä olen ja odotan vaan alkavaksi vuotoa hetkenä minä hyvänsä. Jos se vaan mulla näyttää ennen menkkojen alkua ovistesti vahvaa plussaa. En tiiä miksi piti ees kokeilla :D
 
Viljamii ja Siltsu: samaa kuullut,mutta en oikein usko että minulla sitä merkkais. Kierto ollu n.34-35pvää et oes pitänä kait jotai kunnollista viivaa jo tulla perjantaina. Pitää loppu vkosta tehdä sit jos ei ala. Hyvin epäileväinen kyllä olen ja odotan vaan alkavaksi vuotoa hetkenä minä hyvänsä. Jos se vaan mulla näyttää ennen menkkojen alkua ovistesti vahvaa plussaa. En tiiä miksi piti ees kokeilla :D
No se oneon step on kyllä niin paska testi että sillä ei saa viivaa kovin helpolla:rolleyes::D
 
Heippa, meillä ollut kaikennäköistä lapsen Sairastelua tässä ja mulla alkoi uusi kierto 25.10. En asiasta sit tänne muistanut ikinä tulla kertomaan. Eilen ja tänään Apteq merkikseen raskaustestiin tullu selvä haamu, jonka johdosta sitten tein tänään vielä viikko näytöllisen Digin joka antoi tuloksen raskaana 1-2! Tämä oli meidän toinen inseminaatio kierto. Kovasti toivotaan että pikkunen pysyy matkassa mukana. Tänään siis kp26 dpo10 tai 11. :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Viljamii

Yhteistyössä