.

Paljon voimia uuteen kiertoon joutuneet:poop::unsure:tosi ikävää

Onnea plussaneille ja viivan vahvistumisista:love:

Omaa: mulla on limat kaikonneet ja nyt vaan niin toivon et tärppäis. Pupuilut onnistui hyvin ja parin päivän välein tässä viikon aikana:) Oli kyllä kivulias ovis ja ei jäänyt epäselväksi et oli läsnä. Lauantai illalla jopa meinas tulla oksennus, ku niin muljutti alavatsassa. Toivon et nyt oli kunnon tsempalot siellä alhaalla ja kuumat treffit munasolulla ja simpoilla:ROFLMAO: Mies on kovin suojelevainen jo nyt masuani kohtaan, mä otan rennomin itse:whistle: Hän on kyllä ollut viimiset kolme kiertoa jopa enemmän pettynyt kun menkat on alkanut, vaikka toki itsekin oon. Ehkä en oo tottunut näin tunteellisiin miehiin ja siihen et hän myös kertoo olonsa, siis ihanaa se on:love: Hei mutta jee, tänään Erilaiset teiniäidit(y) onko muita, jotka tykkää äiti ja vauva ohjelmista?
 
Kp34 ja rtesti negaa, ovistesti plussa niinkuin melkein aina. Mä olen niin turhautunut. Eilen aamulla heräsin sellaseen fiilikseen, että haluaisin vaan heittää hanskat tiskiin. Turha meidän on edes pupuilla, kun mitä ilmeisemmin ei mun kroppa osaa toimia yhtään. Toivoisin edes sitä, että oikeasti ovuloisin ja olisi edes teoreettinen mahdollisuus raskautua.

Olen ollut nyt vähän hiljainen täällä, mutta luen kyllä säännöllisesti kaikki uudet viestit. Ei vaan oikeastaan huvita kirjoitella kun ei ole mitään mistä itse voisi kirjoittaa. Kaipuu omasta lapsesta on taas niin käsittämättömän suuri. En osaa edes kuvitella saavani joskus raskaustestiin kahta viivaa.

Koitan tässä ryhdistäytyä ja varailla aikaa gynelle.. :unsure:
 
Kp34 ja rtesti negaa, ovistesti plussa niinkuin melkein aina. Mä olen niin turhautunut. Eilen aamulla heräsin sellaseen fiilikseen, että haluaisin vaan heittää hanskat tiskiin. Turha meidän on edes pupuilla, kun mitä ilmeisemmin ei mun kroppa osaa toimia yhtään. Toivoisin edes sitä, että oikeasti ovuloisin ja olisi edes teoreettinen mahdollisuus raskautua.

Olen ollut nyt vähän hiljainen täällä, mutta luen kyllä säännöllisesti kaikki uudet viestit. Ei vaan oikeastaan huvita kirjoitella kun ei ole mitään mistä itse voisi kirjoittaa. Kaipuu omasta lapsesta on taas niin käsittämättömän suuri. En osaa edes kuvitella saavani joskus raskaustestiin kahta viivaa.

Koitan tässä ryhdistäytyä ja varailla aikaa gynelle.. :unsure:
Tsemppiä fiilikseen! Mullakin on jotenkin sellainen negatiivinen fiilis km jälkeen ja ajattelin vain, ettei tämä ole mulle tarkoitettu. Tällä viikolla fiilis on taas hieman erilainen, ehkä vähän positiivisempi. Mutta kyllä testaillessa tulee olemaan masentunut jos näkee vain yksi viiva. Ensi kuussa vedän ilman ovistikkuja ja raskaustestejä vasta kun kuukautiset ovat viikon myöhässä! Jos ovat siis :D Heitin itselleni haasteen tässä samalla!
 
Paljon onnea Ik ja pillipöllö..ihanaa odotusta teille:love: oliko vielä joku muu joka plussasi, onnea siis kaikille jotka plussan ovat saaneet.
Pahoittelut uuteen kiertoon pudonneille.

Babyhaaveilija,
kyllä on niin väärin että ensin saa toivoa ja sitten se viedään pois. Itsekin viime kuussa koin saman. Voimahaleja:love:

Miina, Kyllä on näkyviä viivanpaikkoja..mihin testiin tässä enää voi luottaa (n)

Rosemarie, olen niin pahoillani. Rohkeasti vaan sinne gynelle, toivotaan että sieltä saat apua ja Kyllä sinä vielä näet ne kaksi viivaa:love:

Kiitos kaikille, kun olette tukeneet ja tsempanneet tässä surun keskellä.

Torstaina alkaa työt äippäloman jälkeen, kyllä jännittää ja sekin miten tyttö sopeutuu päiväkotiin. Täällä Oireetonta aikaa, pieniä nippailuja välillä..en vaan nyt edes mieti liian aikaista testailua, nyt vaan odotellaan. Ihme tosin jos tässä stressin, surun ja unettomien öiden keskellä olisi onnistunut.



Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille:love:
 
@Neltsuliini joo mulla tuli keskenmenokierrossa ennen plussaa maitoa, ja nyt taas aamulla alko tihkuttaan. Liittyisköhän siihen kun hormoonit nousee ja laskee nopeasti? (n) Multa on otettu verikokeet ettei ny siis hormooneissa noin muuten ole mitään ollut ja kävin rintojen ultrauksessakin!
 
@janskusdff Toi vois olla hyvä teoria hormonien nopeasta vaihtelusta!
Se on todella ärsyttävää kun tuntee maidon nousun kihelmöintinä ja on pakko koskea että saa enemmät ulos niin tunne helpottaa..
Viimeksi ollut arvot hyvät. Jos nyt jatkuu niin pitää käydä tsekkauttamassao_O
Onko muita kellä sama?
 
Kp34 ja rtesti negaa, ovistesti plussa niinkuin melkein aina. Mä olen niin turhautunut. Eilen aamulla heräsin sellaseen fiilikseen, että haluaisin vaan heittää hanskat tiskiin. Turha meidän on edes pupuilla, kun mitä ilmeisemmin ei mun kroppa osaa toimia yhtään. Toivoisin edes sitä, että oikeasti ovuloisin ja olisi edes teoreettinen mahdollisuus raskautua.

Olen ollut nyt vähän hiljainen täällä, mutta luen kyllä säännöllisesti kaikki uudet viestit. Ei vaan oikeastaan huvita kirjoitella kun ei ole mitään mistä itse voisi kirjoittaa. Kaipuu omasta lapsesta on taas niin käsittämättömän suuri. En osaa edes kuvitella saavani joskus raskaustestiin kahta viivaa.

Koitan tässä ryhdistäytyä ja varailla aikaa gynelle.. :unsure:
Voi toivon voimia sinulle. Ja on ihan ok, jos ei aina jaksa kirjoitella, jokainen varmasti meistä "ymmärtää":) jokainen saa olla ihan sen oman olon mukaan mukana palstalla. Ite ainakin huomaan vaihtelua itsellä, kun menkat alkaa ja kiukuttaa ja ärstyttää, niin ei silloin jaksa olla reipas ja positiivinen. Toivon et saat gyneltä selvyyttä tilanteeseesi, voima hali täältä virtuaalisesti -sydän-
 
Caprilon, mut noissa on sama vaikuttava aine! Mä käytän 3 päivää/kierto ja lapsettomuuslääkärikin sanoi ettei vaikuta!
Kiva kuulla että toinenkin lääkäri sanonut ettei vaikuta raskautumiseen. :) kesäkuussa gynellä en tajunnut kysyä runsaasta vuodosta, onkohan sillä vaikutusta raskautumiseen, onko sulla ollu lääkärien kanssa puhetta?
 
Aivan kamala stressi. Pakko avautua täälläkin.
Tein pari päivää menkkojen ollessa clearbluen digitestin, johon tuli lähes heti raskaana +3. Siitä n. 1,5 viikkoa tein uudelleen, jolloin tulos oli sama, mutta sen ilmestyminen kesti kauan. Aikaa en katsonut, mutta arviolta 2-3minuuttia.

Nyt menkoista laskettuna olisi 6+5, ja noin viikon kestävä etova olo on yhtäkkiä kadonnut. Aivan kamala ahdistus ja epätietoisuuden tuska. Piti vain päästä avautumaan .:(
 
Oon kyllä maininnut kivuista ja vuodoista, muttei kukaan mitään oo niistä sanonut. Toki meillä ainoa vaihtoehto on ivf/icsi niin en tiedä onko sillä niin väliä kun munasoluja aletaan kasvattamaan. Toivottavasti sulla tuo lääke auttaa! Mulla loppui ne huimailut ym.
Toivotaan, ei oo kiva kun pari päivää menee niin että ei omaa pihaa kauemmas uskalla poistua, töissä toki pakko käydä ja sielläkin pitää juosta 15min välein vessassa kun pelottaa että tulee läpi vuoto.

Toivottavasti pääsisitte pian aloittamaan hoidot. :love:
 

Yhteistyössä