Kiitti Lamp, mullakin puuttuu sun rellusta kaksi sanaa, haluun myös herätä yöllä ne keksimään ilman vinkkejäKiitos Steppis todella hyvästä rellusta! Varmaan taas yksi parhaista. Ei tullut illalla ihan valmiiksi, mutta yöllä välähti viimeinenkin sana mieleen ja oli ihan pakko nousta ylös kesken yöunien sitä kokeilemaan
Kokeiles aakkosten toka kirjaintaMeri
Mää niin ihmettelen tuota
täh... 4 (.612) olen kolme kertaa kokeillut joka kirjaimen luvun 612 kanssa ja ei
Jospa näilläKohta alkaa olla valmis. Muutamia outoja kohtia, joihin en vaan löydä.
Jää
HCA ja joulul 7+7 HCA:n kaveri, on wikissä Menestys kirjailijana -kappaleessa
ja siitä 8+5 ei kait HCA ole mitään jlauluja saat varm edellisestä
Tuli
JUkk K ja kahl välinen 2+8+2+8 Kun maailma muuttui -albumilla
google ei kerro, eikä fono eikä wiki
ihm ja sikr välinen 6+6 sama Luettelo sirkusta käsittelevistä kirjoista
ihm lap ja tod syyl välinen 9 Ihm lap synonyymi
Jää
SIg W ja Ing B välinen 6+7+1+4+6 samat kommentit
Ing B In Her Own Words suomennos
Maa
pääsana alas 8 bändi, entinen Aika
Ilma
pääsana alas 13+5 biisi Hannu Laiska Lajusen bändiltä
pääsana vasen 9 atmosfääri
Jää
pääsana alas 9 elokuva, kova tuuli loppuun
pääsana oikea 8 pohjoisnavalla näitä korkeita
tuli
pääsana oikea 7+5 televisiosarja, taivaalla nämä
Ranta
pääsana ylös 5 5 7
Siis Meri-ruudussa? Kalle Kaarnan mykkäelokuva
tässä pääsana puutteet
ei oo todellista, kolme kertaa kävin koko näppäimistön läpi. Miten joka kerta tuo yx meni väärin....Kokeiles aakkosten toka kirjainta
Toinen skandinaavinen, toinen roomalainenJää
rais ja huu väliset molemmat 4 5 ja 3 6 jälkimmäinen on ranskalainen elokuvaohjaaja
ls. 4 2 3 3 4 8 joku biisi? vinkkejä esitääjästä Beatlesien tunnetuimpia kappaleita
HCA ja sat välinen 14 , wikin listasta kaikki mielestäni kokeillut tavallaan hänen ammattinsa
Ilma
katut ...12 alas yksi sen taiteilijan teoksista
eko ja luonto välinen 8 tide
Taivas
Jumal molemmat 4
mulla puuttuu just nämä samatMelkein on valmis mutta nyt on täys jumi. Eli
Jää
Luk 7
Rais - Huum 4+5
Maa
Uus... maa...7+8
Psyk 11
Josko näistä loput avautuisivat, kun näitä olen hakenut vaikka mistä...
nuo onMelkein on valmis mutta nyt on täys jumi. Eli
Jää
Luk 7******enkuksi
Rais - Huum 4+5*****selviää varmaan ylläolevasta`?
Maa
Uus... maa...7+8
Psyk 11******kappale
Josko näistä loput avautuisivat, kun näitä olen hakenut vaikka mistä...
vipaan vihje nylon beat ja se rais huu varmaan selviää sillä?Kiitos, mutta ei selvinnyt se rais-huum 4+5 yhtään sen kummemmin, kun ei se luk enkuksi johda yhtään mihinkään
Ja se psyk 11 kappale ei myöskään anna mitään sellaista jota en olisi jo aiemmin yrittänyt
Olenko tässä nyt idiootti vai?
Joo, kiitos, nyt pääsin sinne että puuttuu vain se kre 10 ja uu maa 7+8vipaan vihje nylon beat ja se rais huu varmaan selviää sillä?
Se kre 10 on hullu toisella tavalla sanottuna, ja siitä tulee entinen kuninkaallinen, josta se uu maa 7+8 pitäisi tulla, vaan enpä sitäkään keksi.Joo, kiitos, nyt pääsin sinne että puuttuu vain se kre 10 ja uu maa 7+8
Olipa hankalaa minulle, onneksi viisaammat auttavat
vinkkaa kujningas kun mulla ei ole sitä krei 10Se kre 10 on hullu toisella tavalla sanottuna, ja siitä tulee entinen kuninkaallinen, josta se uu maa 7+8 pitäisi tulla, vaan enpä sitäkään keksi.
löytöretkeilijä, joka keksi tuon käsitteen uu maaSe kre 10 on hullu toisella tavalla sanottuna, ja siitä tulee entinen kuninkaallinen, josta se uu maa 7+8 pitäisi tulla, vaan enpä sitäkään keksi.
Kre 10 on siis hullun synonyymi, ei ole kokonainen vaan...vinkkaa kujningas kun mulla ei ole sitä krei 10
Kiitos, ny se on valmis. Ja kiitos laatijalle, joka taas oli saanut tehtyä sellaisen että viimeisiin sanoihin tarvitsi apuja, mutta muuten ratkonta sujui omin voiminlöytöretkeilijä, joka keksi tuon käsitteen uu maa