Mitä kaikkea sinulta otetaan? Minulta kaikki saatiin yhdellä verikokeella, mitä halusivat tietää@W.we @Naissoturi Mullakin on tässä kierrossa labrat, tosin paastosokeria ei otettu. Kolmesti mun täytyy käydä labroissa kierron aikana.
Mitä kaikkea sinulta otetaan? Minulta kaikki saatiin yhdellä verikokeella, mitä halusivat tietää@W.we @Naissoturi Mullakin on tässä kierrossa labrat, tosin paastosokeria ei otettu. Kolmesti mun täytyy käydä labroissa kierron aikana.
Listasit just mun oireetListasin nyt huvikseni mitä kaikkia oireita tässä nyt on, jotka eivät anna minun luovuttaa negatiivisesta tuloksesta huolimatta:
- Olen jatkuvasti väsynyt
- Nukun huonosti ja vähän, sekä näen ERITTÄIN levottomia unia, usein vauvaan tai plussaan liittyen
- Rinnat ovat kiinteät ja pyöreät aivan kuin kaksikymppisenä
- Nännipihat ovat normaalia tummemmat ja muuten rintakehä täynnä finnejä.
- Jos rintani ovat samalaiset kuin parikymppisenä niin naamani muistuttaa teininä kärsimääni aknea..
- Paleltaa koko ajan (tosin nyt muutenkin ilmat kylmentyneet)
- Koko ajan on nälkä, muttei mitään oikein tee mieli (paitsi kaurapuuroa ja muroja)
- Syön yllättävän paljon suklaata, vaikka olen enemän toffee herkuttelija
- Join kupin kahvia kolme tuntia sitten, ja olen käynyt sen jälkeen jo 6 kertaa pissalla.
- Jos puolisoni juo edes yhden annoksen alkoholia, ällöttää minua miten vahvasti se haisee hänen ihonsa läpi. Myös kaikki tupakoitsijat haisevat 5 metrin päähän
- Lämmin ja flunssainen olo nyt jo monennetta päivää ja nenä tukossa (tämäkin siis saattaa olla erittäin normaalia tähän aikaan vuodesta)
- Pää särkenyt jo kolmatta päivää.
- Mielialani vaihtelee ja ainakin viisi kertaa päivässä tulee itku (esim. ostin kaupasta vahingossa vadelma colaa tavallisen sijasta ja eikös hanat auenneet kun huomasin tämän)
- Masu on pöhönnyt ja turvoksissa ja myös kolmattapäivää kipeä. Vihlaisee välillä niin pahasti että pitää mennä kaksinkerroin.
- Kokoajan etoo niin paljon että oksettaa.
Eli jollei sitä plussaa kuulu niin on kyllä niin etevä valeraskaus ETTÄ !
Tai enhän minä tiedä, kun en koskaan raskaana ole ollut... voi olla ettei silloin kuulu olla ollenkaan oireita
Kertokaa tekin oloistanne ja raskaus/valeraskausoireista mitä löytyy
Kuulostaapa tosi lupaavilta nuo sun oireet.Listasin nyt huvikseni mitä kaikkia oireita tässä nyt on, jotka eivät anna minun luovuttaa negatiivisesta tuloksesta huolimatta:
- Olen jatkuvasti väsynyt
- Nukun huonosti ja vähän, sekä näen ERITTÄIN levottomia unia, usein vauvaan tai plussaan liittyen
- Rinnat ovat kiinteät ja pyöreät aivan kuin kaksikymppisenä
- Nännipihat ovat normaalia tummemmat ja muuten rintakehä täynnä finnejä.
- Jos rintani ovat samalaiset kuin parikymppisenä niin naamani muistuttaa teininä kärsimääni aknea..
- Paleltaa koko ajan (tosin nyt muutenkin ilmat kylmentyneet)
- Koko ajan on nälkä, muttei mitään oikein tee mieli (paitsi kaurapuuroa ja muroja)
- Syön yllättävän paljon suklaata, vaikka olen enemän toffee herkuttelija
- Join kupin kahvia kolme tuntia sitten, ja olen käynyt sen jälkeen jo 6 kertaa pissalla.
- Jos puolisoni juo edes yhden annoksen alkoholia, ällöttää minua miten vahvasti se haisee hänen ihonsa läpi. Myös kaikki tupakoitsijat haisevat 5 metrin päähän
- Lämmin ja flunssainen olo nyt jo monennetta päivää ja nenä tukossa (tämäkin siis saattaa olla erittäin normaalia tähän aikaan vuodesta)
- Pää särkenyt jo kolmatta päivää.
- Mielialani vaihtelee ja ainakin viisi kertaa päivässä tulee itku (esim. ostin kaupasta vahingossa vadelma colaa tavallisen sijasta ja eikös hanat auenneet kun huomasin tämän)
- Masu on pöhönnyt ja turvoksissa ja myös kolmattapäivää kipeä. Vihlaisee välillä niin pahasti että pitää mennä kaksinkerroin.
- Kokoajan etoo niin paljon että oksettaa.
EDIT. Ainiin ja oli siinä viikko sitten erityisen pahanhajuista vuotoa, mikä meni ohi puolessatoista vuorokaudessa jota kuvittelin kiinnittymiseen liittyväksi
Eli jollei sitä plussaa kuulu niin on kyllä niin etevä valeraskaus ETTÄ !
Tai enhän minä tiedä, kun en koskaan raskaana ole ollut... voi olla ettei silloin kuulu olla ollenkaan oireita
Kertokaa tekin oloistanne ja raskaus/valeraskausoireista mitä löytyy
Miten kauan olette yrittäneet? Monelle se yrittäminen kestää kuukausia, 3kkn jälkeen taisi olla 60% raskautuu ja 6 kk 80%. Vuoden sisällä se on lähempänä 90% jo... Eli ei kannata heti hätääntyä jos on alle vuosi mennyt. Vauva kuume sumentaa monen näkö täällä, ja se on normaalia. Kyllä se vahva viiva tulee kun raskaus on käynnissäOmaa napaa. En tiedä mikä viallinen testi oli eilen ku sain haamu haamun, eli tosi haalee, tai sit mun vauvahaave näkö suomensi negan haamuksi kun siis tän aamun testi puhdas nega Mulla oma kalenteri sanoo et menkat alkais tänään, mut flo perjantaille ennustaa. No nyt on vaan odottelua ja harmitus suuri pitäis hoitaa tänään yks tärkee työjuttu, mut vois vaan jäädä kotiin ku on mieli maassa tai maan alla jossain syövereissä. Tää on syvältä, varsinkin kun ei voi kellekkään puhua kasvotusten, koska kukaan muu ei tiiä mun ja miehen vauva yrityksestä. Oon miettiny et Miks tätä salaa ja haluu muka yllättää läheiset sit ilouutisella, kun nyt kaipais tukee eniten Mies yhtä pettyny tänään aamulla, harmi kun hän joutu lähtee kans töihin selvästi mieli apeana. Tuntuu jotenkin niin inhottavalta et mun keho ei saa niin luonnollista asiaa kuin raskaus alulle. Olin tosi nuorena raskaana, mut se pääty aborttiin, nyt mietin et oliko se mun ainoa mahdollisuus ja tuhosin sen
Anteeks tämä vuodatus, ootte ainoot jolle nyt purkaa tuntoja, kiitos kun ootte olemassa