@StellaMom mikä dpo sait ekan haamun ja millä testillä? Täällä tänään dpo11 puhdas nega, että eiköhän ne menkat pian ala Terot oli nyt uusi juttu tässä kierrossa, eli siitä johtunee tissi- ja nivuskivut. Noh kohti heinäkuun vauvaa
Jos laskin oikein niin dpo 12 oli eka haamu. 2 päivää normaalikierron jälkeen ja 2 päivää ennen laskettuja menkkoja oviksen perusteella taas. Eli ovis ois pitänyt tulla noin 4-5 pvä aikaisemmin mutta tulikin myöhemmin samalla viikolla vasta. En ole sunnuntain jälkeen testaillut. Katsotaan pystynkö tässä olla testaamatta vielä perjantai aamuun asti kuten sanoin tekeväni!@StellaMom mikä dpo sait ekan haamun ja millä testillä? Täällä tänään dpo11 puhdas nega, että eiköhän ne menkat pian ala Terot oli nyt uusi juttu tässä kierrossa, eli siitä johtunee tissi- ja nivuskivut. Noh kohti heinäkuun vauvaa
Tein myös testin nyt kuitenkin jo eilen. Ja negatiivinenhän se oli. Menkkaoireitakaan ei ole, joten mitä pirua tää nyt on?? Ärsyttävää piinailua... Viimeisillä kahdella kierrolla sentään on alkanut tuhruvuodolla muutama päivä aikaisemmin ja on ollut menkkajomotusta. Nyt ei niin mitään. Ovulaatiosta viikko tunsin kyllä nipistelyä alavatsalla, ja nyt viime viikolla vasemmalla munasarjoissa tykytystä (keltarauhanen?). Täytyy taas todeta, että odottavan aika on PITKÄ....Mullakaan ei ollut oireita, mutta mielenkiinnosta ja uteliaisuudesta tein viime viikolla testiä. Haalean haalea haamu sieltä tuli, ja tämä on hieman vahvistunut. Mun pisin kierto on ollut 34 päivää, tänään päivä 35. Oireita ei ole ollut muuta kuin että närästyttää, jomottelee ja viiltelee vatsassa, eilen pieretti aivan kauheesti! Kahvia jätin sunnuntain jälkeen pois kun se ei vaan enää maistu mulla. Pelottaa ihan sikana, mutta perjantaina sitten digi kehiin viimeistään!
Mikä dpo sulla nyt oli, ja mikä on sun normaalikierto tai pisin-lyhyin? Mulla tuli haamu kp29-30 muistaakseni, ja se oli dpo12. En olisi normaalisti testaillut, mutta joku sanoi että kokeile huvin vuoksi, kun ei tullut oireita yhtään. EHkä mä tänään kokeilen tikkua ja ehkä huomennakin, ja sit pe digillä joTein myös testin nyt kuitenkin jo eilen. Ja negatiivinenhän se oli. Menkkaoireitakaan ei ole, joten mitä pirua tää nyt on?? Ärsyttävää piinailua... Viimeisillä kahdella kierrolla sentään on alkanut tuhruvuodolla muutama päivä aikaisemmin ja on ollut menkkajomotusta. Nyt ei niin mitään. Ovulaatiosta viikko tunsin kyllä nipistelyä alavatsalla, ja nyt viime viikolla vasemmalla munasarjoissa tykytystä (keltarauhanen?). Täytyy taas todeta, että odottavan aika on PITKÄ....
Ei kaikilla muilla ole niin helppoa... Ties mitä stooreja kuullut toisella foorumilla. Tsemppiä ja voimahaleja!On: Tiputtelu alkoi pe ja menkat kunnolla ti, eli kroppa ihan sekaisin ja ei tietoa mikä kp nyt oikeasti. Varasin ajan ensi viikolle yksityiselle. Haluan tsekata että kaikki ok ja erityisesti keltarauhashormonitasot kun lääkäri epäili niissä häikkää aiemmin. Miksi kaikki muut raskautuu niin helposti
Toivotetaan plussa tuulia silti kaikille! EHkä se piristäisi näitä synkkiä syyskelejäSynkkä syksy näyttäs rantautuneen tähän ketjuun, pahoittelut kaikille negan ja uuden kierron kohdanneille
Taidan itsekin liittyä tähän samaan, huomenna pitäs menkkojen alkaa. Toivosta olen lähes täysin jo luopunut, ei vahvistu viivat taaskaan täytyy sinne gynelle lähteä kyselemään et mikä mussa on vikana.. tämän aamun testiä alla
Voi että, mietinkin ootko jo testaillut. Itse saan vain näitä selviä viivanpaikkoja Näköjään joka testiin mihin vain pissaan. Toivotaan nyt vielä, jotta se siitä lähtisi vielä kunnon viivaksi sinulla muuttumaan. Tuossakin sinun testissä jotain näen, mutta en tiedä onko samaa kuin täällä, jotta viivanpaikka puskee tikusta esiin.Synkkä syksy näyttäs rantautuneen tähän ketjuun, pahoittelut kaikille negan ja uuden kierron kohdanneille
Taidan itsekin liittyä tähän samaan, huomenna pitäs menkkojen alkaa. Toivosta olen lähes täysin jo luopunut, ei vahvistu viivat taaskaan täytyy sinne gynelle lähteä kyselemään et mikä mussa on vikana.. tämän aamun testiä alla
Toivottavasti vahvistuu joo! Ois kuva jos syksy puhaltaisi paljon plussa tuulia nyt!Voi että, mietinkin ootko jo testaillut. Itse saan vain näitä selviä viivanpaikkoja Näköjään joka testiin mihin vain pissaan. Toivotaan nyt vielä, jotta se siitä lähtisi vielä kunnon viivaksi sinulla muuttumaan. Tuossakin sinun testissä jotain näen, mutta en tiedä onko samaa kuin täällä, jotta viivanpaikka puskee tikusta esiin.
Tässä minun testi tänä aamulta kp28/32 dpo on ehkä 10 tai jopa 12, todennäköisimmin 10.
https://aijaa.com/7r0bYM
Joo, ihan sama tilanne mullakin. Ei ole väliä merkillä, testin herkkyydellä tai tekoajalla peukkuja pitelen sulle!Voi että, mietinkin ootko jo testaillut. Itse saan vain näitä selviä viivanpaikkoja Näköjään joka testiin mihin vain pissaan. Toivotaan nyt vielä, jotta se siitä lähtisi vielä kunnon viivaksi sinulla muuttumaan. Tuossakin sinun testissä jotain näen, mutta en tiedä onko samaa kuin täällä, jotta viivanpaikka puskee tikusta esiin.
Tässä minun testi tänä aamulta kp28/32 dpo on ehkä 10 tai jopa 12, todennäköisimmin 10.
https://aijaa.com/7r0bYM