@W.we Mulla ei kyllä noista testeistä oo kokemusta, mutta mun mielestä ei oo vielä plussa.. Ehkä huomenna jo on? Plussatuulia myös sinne
Voi ei, oon pahoillani. En voi kuvitella mitään kamalampaa kuin oman lapsen menettäminen.Ensin 2v, sitten enkeli rv 23 ja nyt 1v 9kk, onhan sitä tässä "muutama" testi tullut pissittyä.
Saan ihmeellisen paljon noita hailakoita viivoja, kaipa sitä kiinnittymisyritystä sit on vain
Kuinka vanha sun nuorin nyt siis on? Mun lapsilla on 19kk ikäeroa ja se on niiden kannalta äärimmäisen kiva, mutta mä olin ekat 3 vuotta aivan raato kahden pienen kanssa. Nyt nuorin on 5 ni helppaa jo kivasti. En ymmärrä miks haluan tähän vauvan. Haastetta elämään kato...@Tiinaliina1 aikamoinen tahdonvoima sulla on. Mä tiedän kyllä järjellä aatellen että ei noin aikasessa vaiheessa vielä vois saada sitä plussaa, mutta silti en malttanut olla testaamatta.
En oikein tiedä ottasinko stressiä vai en, toisaalta oon vähän sellanen tutkijaluonne ja tykkään testata ja tietää mitä kropassa tapahtuu. Ainoo mikä mua stressais on se, että en haluais sisaruksille kauheesti ikäeroo, muuten olis hyväkin jos raskaus venyis vielä puolen vuoden päähän.
Kuinka vanha sun nuorin nyt siis on? Mun lapsilla on 19kk ikäeroa ja se on niiden kannalta äärimmäisen kiva, mutta mä olin ekat 3 vuotta aivan raato kahden pienen kanssa. Nyt nuorin on 5 ni helppaa jo kivasti. En ymmärrä miks haluan tähän vauvan. Haastetta elämään kato...
Ps. Mulla ei oo testausasioissa yleensä yhtään tahdonvoimaa. Viime kierrossa testasin dpo7 vai 8 lähtien ja petyin tietty joka päivä. Jännä miten jaksan nyt odottaa. Olisko se seesteisyys raskausoire?
Clearblue antaa herkästi viivanpaikkaa. Samoin kuin rfsu liuskat.Milloin on "kannattavaa" testata aikaisintaan?
Clearblue antaa herkästi viivanpaikkaa. Samoin kuin rfsu liuskat.
Kiinnittyminen tapahtuu noin viikko hedelmöityksestä, jolloin istukkahormonia alkaa erittyä, ja se tuplaantuu normaalisti joka toinen päivä. Mä sain dpo11 haaaaaamulaisen haamun ekan lapsen kanssa. Toisesta en muista mutta samoilla dpoilla tod näk. Ennen sitä en lähtis kiusaamaan itteäs paitsi jos oot himotestaaja etkä voi itselles mitään niinku me jotkut
@Kermakko mäkin näen viivan!
Mä tunnistan tän morkkiksen "no testaan kuitenki, vaikka varmasti nega vielä" sit sitä tarkastelee tyyliin uv-valossa, näkyykö mitään...Mä en ymmärrä itse edes miksi tuhlasin aamulla testin, mutta tyylipuhdas negahan sieltä paukahti.
Dpo9 vasta siis. Ärsyttävää kuinka ihminen voi olla näin tyhmä.
Siis just tää! Sit avasin testin ja säätelin vähä valotuksia. Mut jännä ettei negaan saa viivaa aikaseks vaikka kuin säätäis. Nimim.idiootti.Mä tunnistan tän morkkiksen "no testaan kuitenki, vaikka varmasti nega vielä" sit sitä tarkastelee tyyliin uv-valossa, näkyykö mitään...