Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mahtavaa!! :love::love: On ollut hirvee kiirus, teen testin viiden maissa niin ilmoittelen sitten heti miltä näytttää :D
Oli niin hirveä vessahätä, että oli pakko tehdä 2,5h pidätyksellä se o-testi, ja ihan todella selkeästi haaleampi kun parina viime päivänä. :ninja: että mitähän hittoa on meneillään.

Onko niin, että jos ovis on juuri nyt päällänsä, laskee jo myös hormoni niin reippaasti ettei se ei enää näy ovistestissä yhtä vahvasti kun silloin huippuna, 24-36h ennen ovista? Nimittäin sain just la-su ne vahvimmat viivat (ei kuitenkaan aivan yhtä vahvat kun kontrolli) testiin, ja nyt 48h myöhemmin nippailee maha oviksen tyyliin, mutta testeissä viivat haalentuneet..

Oli niin hirveä vessahätä, että oli pakko tehdä 2,5h pidätyksellä se o-testi, ja ihan todella selkeästi haaleampi kun parina viime päivänä. :ninja: että mitähän hittoa on meneillään.

Onko niin, että jos ovis on juuri nyt päällänsä, laskee jo myös hormoni niin reippaasti ettei se ei enää näy ovistestissä yhtä vahvasti kun silloin huippuna, 24-36h ennen ovista? Nimittäin sain just la-su ne vahvimmat viivat (ei kuitenkaan aivan yhtä vahvat kun kontrolli) testiin, ja nyt 48h myöhemmin nippailee maha oviksen tyyliin, mutta testeissä viivat haalentuneet..
No siis mullehan kävi just näin kp 11 ja 12 testiviivat näytti melkein plussaa ja plus 48h munasarjoja repi aivan jäätävällä voimalla. Mut eeeeeei kato ei se voi olla näin helppoa. Huokaus...
Josko huomenna? Testaa vielä illalla väkevämmästä pissasta jos pystyt.

• Tykkää
Reactions: Amanda82
Apua. Näköjään plussa voi tulla takaisin. On sille varmaan syynsä miks kannattais vaan joka kolmas päivä testata. Mut hätähousuna piti kokea toikin että plussa voi kadota hetkeksi. Nyt mulla on kp 28/27-33 eli tänään voi alkaa menkat mut toivottavasti ei tulis menkkoja 9 kuukauteen. Tikku ei tullut missään kohtaa täysin valkoiseksi viivojen ympäriltä. En tiedä miks. Mun mielestä toi viiva on vähän vahvistunut. Ja tässä kuvia.

https://aijaa.com/Iw6Jgn

https://aijaa.com/G9BQSg

@Minni-83
Minä hain apteekin oman testin ja tuli tämmönen tänään (kp29/28) aamupissasta: https://aijaa.com/Kvp8mY

Aikaisemmin testailin one stepin testeillä.
Pari niitä on mulla jälellä nii testailen niillä nyt viikon välein vielä ihan vertailuksi aikaisempiin onesteppeihin. Katotaa lähteekö niillä vahvistumaan ku on ollu tosi haalee eiliseen asti onesteppi ollu.

@RUSKA82 pitäisköhän munkin testata apteekin omalla testillä seuraavaksi. :)Mehän voidaan siirtyä tonne toukokuun odottajiin. Tai sinä voit jo mennä edeltä niin mä tuun perässä kun viivat vähän vielä vahvistuisi ja menkat jättäisi tulematta.
Tarrasukkia meille molemmille paljon ja loppuun saakka. <3

Ja puhaltelee täältä plussa tuulia kaikille. :love:

• Tykkää
Reactions: lucille
@Minni-83 Eikös nyt menis jo kesäkuulle?(n)
Voipi olla et menee kesäkuulle. Sain raskauslaskurista kun laittaa edellisistä menkoista ja 28 päivää kierto. Mitä neuvola kulma yleensä käyttää niin sain lasketuksi ajaksi 30.5.2019 mut jos laskee pisimmän kierron mukaan niin menee kesäkuulle. Ja yleensä kait ekassa ultrassa laskettu aika siirtyy kahdella viikolla eteenpäin.

Ihanaiset naiset mitä mieltä ootte jos mulla plussa vielä vahvistuu ja menkat ei ala niin kumpaan ryhmään mä kuulun toukokuisiin vai kesäkuisiin. Nyt on kp 28/27-33 ja viime menkat alko 23.8.?

Voipi olla et menee kesäkuulle. Sain raskauslaskurista kun laittaa edellisistä menkoista ja 28 päivää kierto. Mitä neuvola kulma yleensä käyttää niin sain lasketuksi ajaksi 30.5.2019 mut jos laskee pisimmän kierron mukaan niin menee kesäkuulle. Ja yleensä kait ekassa ultrassa laskettu aika siirtyy kahdella viikolla eteenpäin.

Ihanaiset naiset mitä mieltä ootte jos mulla plussa vielä vahvistuu ja menkat ei ala niin kumpaan ryhmään mä kuulun toukokuisiin vai kesäkuisiin. Nyt on kp 28/27-33 ja viime menkat alko 23.8.?
Niinnii aivan. Mä katoin et mulla menis 9.6 LA jos nyt tärppäis. Sähän voit liittyä kumpaankin ryhmään:love:

Jaahas, mitähän tästä nyt sitten pitäisi ajatella. Tein ovistestin aamulla (kp7) ja sehän vahvistuu reippaasti.. Ylempi on kp5. Miten se nyt näin aikaisin tulee.. (n) Montakohan päivää tässä enää on ovikseen..

https://aijaa.com/ceFPxI
Mimmonen kierto sulla on? En tiedä näitkö tätä mun kuvaa https://aijaa.com/ilJbQC mutta mun kierto on siis yleensä.about 32 päivää ja mulle pukkas samanlaisia viivoja kp11 ja 12, joka olis siis super aikaisin mulle. Plussa tulikin sit vast kp19. Nää voi siis heitellä näin suuntaan ja toiseen ennenkun se plussa sieltä tulee.

@babygreen mäkin toivon että viiva vahvistuisi.:) Mä ajattelin pitää tässä kunnon tauon testaamisessa. Teen seuraavan testin varmaan lauantaina. Ellei menkat ole alkanut ennen sitä. Ei kyl menkkojen kuuluisi alkaa kun testi oli haamu plussa.

Eilen pelästyin jo et menkat alko kun tuntu et tulee pyyhkiessä jotain mut se olikin pelkkää runsasta valkovuotoo. Tissit on ihan hirmu kipeet, nyt alaselkää jomottaa, näin viime yönä unta et menkat alko. Toivottavasti se uni ei käy toteen. Sit oon nähnyt unta vahvemmasta plussastakin. Aika ristiriitaisia unia. Mä varmaan alitajuntaisesti pelkään et menkat alkaa, kun yleensä mul käy niin et tulee haamu ja menkat alkaakin. Mut toi viimeisin haamu on selkeämpi mitä aikaisemmin oon saanut mielestäni. Eli toivon et tämä pikkuinen olis tarrannut kunnolla kiinni. :)

Tuli vähän pitkä kirjoitelma. :D

Onkohan tää mulle sopiva ryhmä. :whistle:

Just meinaan kävin tekemässä testin vaikka oman ovulaatioarvion mukaan mentäis vasta dpo 9. Ja siis tää ei ollut ensimmäinen testi vaan jo kolmas. Ekat tein dpo 5 ja 8. :ROFLMAO:

Ei varmaan yllätä että kaikki oli negoja.

babygreen:
Eikö ovistesti ole plussaa vasta kun viivat on yhtä vahvat?
Juu onhan se niin. Mulla vaan on ollut lähes plussa jo 13 päivää putkeen tässä kierrossa. Aloitin siis testauksen jo kp9 dual hormon clear blue digiovistesteillä. Kummallistao_O Veikkaan kumminkin, että tämän viikon ti oli jo vahvempi viiva(n) En kyllä ole varma enää mistään:unsure:

Mulla kans toi ovishomma on vähä arvoitus kun en tosiaan tikutellut missään vaiheessa :LOL: viime viikolla tosiaan tuntu jo oviskipuja MUTTA ovislimaa olin havaitsevinani ma ja ti (eli kpt 17 ja 18), ke ei ollu enää mitään muuta ku ihme nipistelyä kohdun alueella mitä en oo koskaan ennen tuntenu (ti oli myös sama).. mitä lie tuntemuksia, ei kuitenkaan siis sattunu mut ihmettelin vaa et mitähä noiki tuntemukset on :LOL:
Toivoo vaan kovasti et olis tärpänny ja pääsis tikuttaa sen vahvan plussan! :D:love: jännän äärellä mennäänkin täällä muutaman kanssa:X3:

Yhteistyössä