Sain isot huulet tänään :-D kuva

vierailija
Kun katsoo tuon neidon aiempia kuvia, niin hänestä ei saa seksikästä, eikä edes missiä, tekemälläkään. Pituus puuttuu. Sen kanssa olisi hänenkin hyvä tulla toimeen. Jos paisuttaa esim. huulia ilman että kropan pituus on vähintään 175 cm pitkä, niin näyttää ihan sammakopoikaselta. Jos laittaa rintoihin silikonit, niin näyttää jo joltain .... isommalta sammakolta.
 
vierailija
Kun katsoo tuon neidon aiempia kuvia, niin hänestä ei saa seksikästä, eikä edes missiä, tekemälläkään. Pituus puuttuu. Sen kanssa olisi hänenkin hyvä tulla toimeen. Jos paisuttaa esim. huulia ilman että kropan pituus on vähintään 175 cm pitkä, niin näyttää ihan sammakopoikaselta. Jos laittaa rintoihin silikonit, niin näyttää jo joltain .... isommalta sammakolta.
Milanna on 172
 
Tässä toinen päivä ja olisi pitänyt mennä kampaamoon värjätä tukkaa ja asettaa pidennykset en mee minnekään :LOL:

Joku kysyi olenko raskaana ja odotanko viidettä lasta? Niin mulla on 5 lasta jo ja raskaana en ole, tuskin enää halua.

Miksi mun pitää peittää lapsilta sen? Se on nykymaailma, mun toinen tytär jopa katsoi toiminpiden, jos se vaikka aikuisena halua Suomen isoimmaat huulet en sano muuta kun cool! En ole mikään hattutäti, voivat vaikka koko kehon aikuisena tatuoida, eri asia on huumet, jo ne tulee kuvion pistän vaikka vankilaan oma lasta mutta jotain kauneus juttuja, tatuointi ym ei mua haita yhtään, päinvastoin kannustan jos joku halua :LOL:

Ehkä voisit vielä tuplata täyteaineen määrän huulissa? Samalla kannattaa vetää mesolankoja poskiin, sekä kaulan alle... Ehkä vähän botoxia?
Tai ehkei sittenkään?
 

Yhteistyössä