Voi. *hali*Jee,menkat alkoi eilen ja tänään tulva
Voi. *hali*Jee,menkat alkoi eilen ja tänään tulva
Oi nam,kuulostaa hyvältäIltapäivää juu!
Mä olen tässä melkis koko ajan. Välillä pitää vaan pinkaista vääntämään vivusta.
Uunissa jogurttikakku (kausimaku luumu-kardemumma ei sinällään ollut herkullista, jalostin sen siis leivonnaiseksi) ja pannulla masala-kastike hautumassa. Kanat pääsevät soossiin ja naan leivät uuniin joskus illemmalla kun työt on tehty.
Kiitti muru, kivut onneksi on helpottannut päivällä mut toi tulva on ärsyttävää. :/Voi. *hali*
Oi nam,kuulostaa hyvältä
Mulla on munakoisovuoka uunissa,kun löytyi eilisistä tähdistä 0.23€ munakoiso.
Omena-ruusunmarjahillo oottaa iltaa,iltapalana viilin kanssa ja aamulla 4-viljan puuron päälle.
Joo,totta. Niitä kannattaa hyödyntää kun vaan löytyy.Kun etsii noita aletuotteita niin tulee usein tehneeksi mitä erilaisimpia sapuskoja mitkä eivät muutoin tulisi edes mieleen. Masalakin vain siksi kun sipulit, paprikat ja broileri olivat hyvässä tarjouksessa.
Leikkaus taisi osua just sopivaan ajankohtaan. Mätäkuu oli ohi mutta toisaalta ei vielä ole pakkasia. Kaikista paras aika parantua!Joo,totta. Niitä kannattaa hyödyntää kun vaan löytyy.
Ja mä oon niin iloinen ku pystyn jo tällä leikatulla kädellä tekemään ruokaa
Ja muita pieniä,kevyitä askareita. Kyllöhän siihen vähän viellä sattuu ja varsinkin jos touhuaa enemmän ja jottain osuu arpeen,mut muuten hyvä.
Saattaa olla tai sitten enteilee menkkojen alkamista...olo on taas sellanen että on ihme jos ei kohta ala.Syvältä!
Enteilevätköhän nää jotenkin vanhuutta?
Saattaa olla tai sitten enteilee menkkojen alkamista...olo on taas sellanen että on ihme jos ei kohta ala.
Särkee mahaan ja munasarjoihin ja paleltaa....niin ja väsyttää armottoman paljon, nukuin kahdella tunnilla ja kaveri herätti tökkimällä kylkeen joka taas nauratti niin paljon, että putosin melkein tuolilta alas
Juu,oikeeseen aikaan kyllä oli leikkaus.Leikkaus taisi osua just sopivaan ajankohtaan. Mätäkuu oli ohi mutta toisaalta ei vielä ole pakkasia. Kaikista paras aika parantua!
Äläkä nyt sit liikaa rasita sitä. Vaikka siinä en ole paras sanomaan. Mä en koskaan malta odottaa yhtään mitään.
HalausSaattaa olla tai sitten enteilee menkkojen alkamista...olo on taas sellanen että on ihme jos ei kohta ala.
Särkee mahaan ja munasarjoihin ja paleltaa....niin ja väsyttää armottoman paljon, nukuin kahdella tunnilla ja kaveri herätti tökkimällä kylkeen joka taas nauratti niin paljon, että putosin melkein tuolilta alas
On ne muistaakseni tutkittu muutamankin kerran, mulla on suvussa ollut kilpirauhasen vajaatoiminnan kanssa ongelmia muutamalla....mutta ei vielä ainakaan o mitään löytynyt kilppareista.Onko sulta kilpirauhasarvot tutkittu?
Nukuit tuolilla?Saattaa olla tai sitten enteilee menkkojen alkamista...olo on taas sellanen että on ihme jos ei kohta ala.
Asiat joista selviää rahalla ovat halpoja asioita.Juu,oikeeseen aikaan kyllä oli leikkaus.
Jep,ei passaa rasittaa liikaa ettei tuu takapakkia. Tää pitkä sairasloma vaan sekoitti raha-asioita vähän,tulee tiukka syys-loka-marraskuun alku.
Niin no tuolla opistolla ei valitettavasti saa viedä sänkyä luokkaan...harmi toki, mutta minkäs teetNukuit tuolilla?
Mun nukkumaluukussani nukutaan sängyllä tai vuodesohvalla mutta ei ny herranjestas kenenkään tuolissa tartte nukkua.
Joo yritän muistaaAsiat joista selviää rahalla ovat halpoja asioita.
Muista se.
Minä tiedän, että sinulla on asia jossa mikään miljoona ei auta vaan tulee ilmaiseksi jos on tullakseen.Joo yritän muistaa
Tiukkaa tulee,mutta selvitään varmasti, pitihä se käsi saaha kuntoon .
saattaa muuten johtua siemennesteen puutteestaMun taas kouristi vas. munasarjaa tänään kesken päivän niin kovaa, että melkein pyörryin kivusta
No sitä se on jos kerran sellanen vois ees aiheuttaa sellasen kouristuksen!saattaa muuten johtua siemennesteen puutteesta
on on, haluaisikko että tulisin auttamaan?No sitä se on jos kerran sellanen vois ees aiheuttaa sellasen kouristuksen!
on on, haluaisikko että tulisin auttamaan?