The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ni, ja olipa muuten happihyppelyt päivällä(y)!
Kyllä nyt on lähimaaston jokainen mettäpolku ja mettäkoneväylä tyypitetty prätkillä, ne ihan törkeen kamalan jyrkät ylämäet - tietty semmoset viivotinsuorajyrkät koska muut on ihan lällyjä( = helppoja) - alamäkineen mitkä tietty pitää "huudattaa ylös täpöllä" :D ja missä mä vaan sisimmässäni huokasinherrankiesusta kovaajakorkeelta :D

Mutta. Niinpä tuli muuten bongattua ihan uusi happihyppelylenkkimaastokin(y)! Ihan ilolla muuten kipitin prätkien perässä ja pompin kaatuneitten puunrunkojen yli tosi mäkirikkaassa maastossa - tuntui muuten niin naukeelta pakaroissa ja reisissä, tyksiityksii(y)

Eikä näkyny öttiäisiä(y). Kiitos mun Mikki Hiiri- nutturoiden:D

viisaampaa olis opettaa ne pesemään omat vaatteensa

mutta kukin tyylillään
Elämäni ensimmäiset parikytä vuotta vaatteeni pesi äiti.
Seuraavat parikytä vuotta vaimo.

Viimeiset vuodet olen pessyt pyykkini itse ja yllättynyt siitä kuinka moni vaatekappale ei kestäkään pesua muiden seassa tai antaa kummallista väriä muihin vaatekappaleisiin. Onneksi olen moisista päässyt eroon ja nykyään minulla on vain pesukoneeseen heitettäviä vaatekappaleita.

Jos jokin rättilumppu ei kestä taloyhtiön teollisuuspesukonetta ja kuivausrumpua niin en mä semmoisella oikeastaan mitään tee.

Moikkelis murut :love:
Sateista & tuulista,välillä aurinko näkyy,mutta eipä haittaa :D

Mä kävin aamulla morjastamassa työtovereita ja asukkaita,kirjastossa ja rahulassa & lidlissä. :)

Nyt kahvia ja suolaista piirakkaa :p

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Ää viellä olis n 3 viikkoo sairaslomaa. 4.10 jatkuu hommat ja tulee lyhyt työviikko kun toi on torstaipäivä ja pe on vapaa.

• Tykkää
Reactions: Aqela
r0s
Suomen ylin johto julkisti pysäyttävän listauksen – 11 vakavaa riskiä, jotka ilmastonmuutos aiheuttaa suomalaisille https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005826177.html
Synkähkö ennuste mutta kun riskit tiedetään niin osataanpahan olla varuillamme.

Musta tuntuu, että syksyn ja koulunkäyntien aikaansaama flunssa sai nyt mut kiinni. Iha vetämätön olo ja joka kohtaa kolottaa. :(

Ehkä tähänkin ois voinut jotenkin varautua. En vaan tiedä miten.

Synkähkö ennuste mutta kun riskit tiedetään niin osataanpahan olla varuillamme.

Musta tuntuu, että syksyn ja koulunkäyntien aikaansaama flunssa sai nyt mut kiinni. Iha vetämätön olo ja joka kohtaa kolottaa. :(

Ehkä tähänkin ois voinut jotenkin varautua. En vaan tiedä miten.
Pikaista parantumista.

Mitähän tekis parsakaalista ?
Tälle päivälle on viellä viellä annos kalakeittoa,mutta huomiseksi pitäis jotain keksiä,ettei mee pilalle.

r0s
Mulla on tänään kokeilussa ihan uudenlainen makaronilaatikko.

Oli jotain uutta kaura-punajuuripastaa tyrkyllä. Sitä siis. Sit oli naudan jauhelihaa kilo alennuksessa, se siis myös. Pari sipulia ja jokunen valkosipulinkynsi. Ja hieman etikkapunajuurisuikaleita makeudeksi/hapoksi. Sit vielä paaaaaaaljon mustaapippuria, munamaito ja koko purkillinen (liemineen päivineen, muuta suolaa en laittanut) liidelin (alessa olovat nekin viikonloppuna) feta-kuutioita.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela

Yhteistyössä