The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Toi on ihan huippu.
Parempia dekkareita ei o tehtykään.

Haluatko sarjan joululahjaksi?

Mulla on kävelymatkan päässä kaksi kirjastoa ja taloyhtiöiden yhteinen kierrätyshuoneisto niin ilmainen laatukirjallisuus ny vaan tuppaa päätymään hyppysiini. En mä voi sille mitään.

Sitäpaitti tää on kahvikirahvin vika kun aikanaan sanoi, että kaipaisi kirjoja tyhjyyden täytteeksi niin mä olen ny keränny laatukirjallisuutta kuutiomäärin ja melkein joka päivä löydän jotain jota ei vaan voi jättää heitteille.

Ihmisten pitäjän murresanakirjan vein lahjaksi sedälleni niin isänihän sen olisi halunnut! Nyt se on naapurilla tutkittavana, että kuinka monta virhettä siinä onkaan. Niit olisi pitänyt olla kymmenen mutta mulla oli vaan yksi.
Ai, siis toi on semmonen veretseisauttavajäädyttävä lukukokemus jonka mä luen vain toisella silmällä toisen silmän ollessa piilossa tyynyn takana jota puristelen kauhusta jäykistyneenä toisella käpälälläni...kun siinä toisessa ois se kirja:barefoot:..ja sitte mä varmaan halvaannun ja lahon siihen seittiverhon alle kun en ennää uskalla liikkua mihinkään öhkömönkiäismörköjen pelossa:unsure:

Että oisko mulle soveltuvaa unikirjallisuutta:geek:?
Hiukan veikkaisin hutia:notworthy: mutta kiitos ajatuksesta:). Mä oon varma että tuon sarjan saa joku joka ymmärtää dekkareitten päälle paljon enempi kuin minä. Ellet sitten pidä sitä itse:)

Tsäh, se pukkaatyrkkää tähän kohtaan puistumista - käsky kävi nostaa kytkintä ja lähteä pomppimaan pitkin mettää ja tsekkaamaan uusimpia pärräyskuviotsydeemeitä(y)

Eli siis käytännössä mä äänettömästi kiljun kovaa ja korkeelta kun säikähdän ja huidon niitä önniäisiä hitoksiin - koska nyt taatusti tulevat kimppuun:cautious: - ja seison tovin jos toisenkin ihan muuten vaan silmät kiinni hengittäen aukaisten ne huomatakseni että on noi kaks vauhtikaahaajaa melkosia:love:

Moikat:)!

• Tykkää
Reactions: Kais
Ai, siis toi on semmonen veretseisauttavajäädyttävä lukukokemus jonka mä luen vain toisella silmällä toisen silmän ollessa piilossa tyynyn takana jota puristelen kauhusta jäykistyneenä toisella käpälälläni...kun siinä toisessa ois se kirja:barefoot:..ja sitte mä varmaan halvaannun ja lahon siihen seittiverhon alle kun en ennää uskalla liikkua mihinkään öhkömönkiäismörköjen pelossa:unsure:

Että oisko mulle soveltuvaa unikirjallisuutta:geek:?
Hiukan veikkaisin hutia:notworthy: mutta kiitos ajatuksesta:). Mä oon varma että tuon sarjan saa joku joka ymmärtää dekkareitten päälle paljon enempi kuin minä. Ellet sitten pidä sitä itse:)
Kyllä sinä tuon saat.
Laitan muistiin.

Muistini tosin on pergalesen huono ja erotan joulun ja juhannuksen lähinnä lämpötilasta. Entäs sit?

Mä siirryn kirjan pariin.

Jos joku kirjoja kaipaa niin oitis löytyy pakettiautollinen valikoitua kirjallisuutta.
Siitä vaan jos hyvä koti löytyy.

Tosin kissakirja on varattu Ellulle ja Millenium-sarja routamisulle ja kokoelmastaan puuttuvat Päätalot sedälleni.

Iltapäivää taloon tai latoon <3

Pitkä mutta ihana päivä takana, noista ystävistä on hyvää vauhtia tulossa perhe...vitsi mikä mielialan kohottaja porukka!!
Tuulesta sen verran, että seisoin takki auki lidlin pihalla tänään ja käänsin nassuttimen kohti tuulta..joka melkein nappas koko takin mukaansa...ja vaan nautin. Ihana tuuli, ei sellanen jäätävän kylmä vaan just sopiva...tosin hiukset oli sen käsittelyn jälkeen jo aivan oma lukunsa, ei niistä sen enempää:barefoot:

Pimeää kuin mörön pers.... o_O Just ehdin istuttaa kanervat purkkiin ja vetää lasit kiinni, kun kaatosade alkoi. Olenkin sitten käyttänyt illan tehokkaasti siivoiluun ja paikkojen kohentamiseen.
Toope nukkuu miehen nojatuolin vieressä ja kohta varmaan mieskin nukahtaa tuoliin. Lapsonen nukahti omaan sänkyyn. Astianpesukonevahtina tässä viekä hetken aikaa.

Johan oli iltamat! Jösses sentään, siitä tulee muuten melkonen älämölötys ja selvittely ja kohkaaminen ja teatterikorkeakouluun hakupreppauskurssia yliöveritulkinnasta kun kesken iltapalan huomataankin että Joku Kummanen on laittanut ihan totaaliväärään vaatekaappiin ihantotaali väärät farkut ja ne farkut on niin ollu totaaliväärän ihmisen jalassa!!!*huokaa syvään*

Lopputulemana se että molemmat - sisko ja sen veli - totesivat mokomien farkkujen olevan kyllä sairaan siistit ja istuvan kummallekin mutta olkoon nyt laitimmainen kerta kun erehtyvät oikeasta omistajakäyttäjästä.

Eli saaplari soikoon, mun on pakko jatkossa muistaa että noi pöksyt menee oikeeseen vaatekaappiin jos oon liikuttamassa pyykättyjä vaatekasoja niin mihinkään:cautious:...voimuasentään:oops::barefoot:

Nyt onneksi rauha maassa ja ipanat unilla:)

• Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä