En mä huonoja viitti poimia.Hyviä kirjoja löydät
Se olis turhaa.
En mä huonoja viitti poimia.Hyviä kirjoja löydät
Niinhä se on.En mä huonoja viitti poimia.
Se olis turhaa.
Ai, siis toi on semmonen veretseisauttavajäädyttävä lukukokemus jonka mä luen vain toisella silmällä toisen silmän ollessa piilossa tyynyn takana jota puristelen kauhusta jäykistyneenä toisella käpälälläni...kun siinä toisessa ois se kirja..ja sitte mä varmaan halvaannun ja lahon siihen seittiverhon alle kun en ennää uskalla liikkua mihinkään öhkömönkiäismörköjen pelossaToi on ihan huippu.
Parempia dekkareita ei o tehtykään.
Haluatko sarjan joululahjaksi?
Mulla on kävelymatkan päässä kaksi kirjastoa ja taloyhtiöiden yhteinen kierrätyshuoneisto niin ilmainen laatukirjallisuus ny vaan tuppaa päätymään hyppysiini. En mä voi sille mitään.
Sitäpaitti tää on kahvikirahvin vika kun aikanaan sanoi, että kaipaisi kirjoja tyhjyyden täytteeksi niin mä olen ny keränny laatukirjallisuutta kuutiomäärin ja melkein joka päivä löydän jotain jota ei vaan voi jättää heitteille.
Ihmisten pitäjän murresanakirjan vein lahjaksi sedälleni niin isänihän sen olisi halunnut! Nyt se on naapurilla tutkittavana, että kuinka monta virhettä siinä onkaan. Niit olisi pitänyt olla kymmenen mutta mulla oli vaan yksi.
Kyllä sinä tuon saat.Ai, siis toi on semmonen veretseisauttavajäädyttävä lukukokemus jonka mä luen vain toisella silmällä toisen silmän ollessa piilossa tyynyn takana jota puristelen kauhusta jäykistyneenä toisella käpälälläni...kun siinä toisessa ois se kirja..ja sitte mä varmaan halvaannun ja lahon siihen seittiverhon alle kun en ennää uskalla liikkua mihinkään öhkömönkiäismörköjen pelossa
Että oisko mulle soveltuvaa unikirjallisuutta?
Hiukan veikkaisin hutia mutta kiitos ajatuksesta. Mä oon varma että tuon sarjan saa joku joka ymmärtää dekkareitten päälle paljon enempi kuin minä. Ellet sitten pidä sitä itse
Miks mulla ei ole pikkuveljiä?Hej!
Työpäivä taputeltu.
Sihahduksen paikka kun pikkuveli antoi parikymmentä herkullista sour-olutta maisteltavaksi.
Kyl näitä joo uppoaisi korillinenkin. Etenkin versio, missä hapokkuuden lisäksi oli aavistus kuusenkerkkää, oli herkullinen.Miks mulla ei ole pikkuveljiä?
Noin minäkin teen.Niinhä se on.
Täällä joskus bongaa hyviä kirjoja. Tarkistan hyllyn aina ku käyn kirjastossa.
Tuota kutsutaan veitsen kääntämiseksi haavassa.Kyl näitä joo uppoaisi korillinenkin. Etenkin versio, missä hapokkuuden lisäksi oli aavistus kuusenkerkkää, oli herkullinen.
Hups. Sori.Tuota kutsutaan veitsen kääntämiseksi haavassa.
Niih!
Nainen joka tosiaan tahtoo kääntää veistä haavassa.Asku tää vasta outoa onkin. Selkeästi suolaista!
Naapuri pieras vai maha kuris??Sissus saatana mikä jyrähdys. Ihaku olis ollut pommi. Meinasin sydärin saada.
Ukkonen Nyt sataa.Naapuri pieras vai maha kuris??
pie hyvän höylinäs mokomat ukkosetUkkonen Nyt sataa.
Entä jos se on matkalla sinne? Ei ole jyrähtänyt uudestaan.pie hyvän höylinäs mokomat ukkoset