The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Huomenta

Se olis sitten taas herätty uuteen päivään ja silleen vaikka mieluummin olisin jatkanut unia kissan kanssa saman peiton alla...ulkona on niin kylmä jo ettei menneen kesän helteistä muistuta mikään muu enää kuin kuuma suihku(n)
Oma mieliala laski taas eilen iltasella ja on kulkenut sen jälkeen alavireisenä enemmän ja vähemmän johonkin suuntaan, kun mieli on myllertänyt miljoonan Miksi-kysymyksen kourissa ja mikään ei huvittais.

Illalla pitäs jaksaa ottaa kavereita kylään ja minen jaksais muuta kuin hautautua takas peiton alle ja unohtaa kaiken ja kaikki.:poop:
...mutta päivänjatkot toisille sinne jonnekin!

Huomenta

Se olis sitten taas herätty uuteen päivään ja silleen vaikka mieluummin olisin jatkanut unia kissan kanssa saman peiton alla...ulkona on niin kylmä jo ettei menneen kesän helteistä muistuta mikään muu enää kuin kuuma suihku(n)
Oma mieliala laski taas eilen iltasella ja on kulkenut sen jälkeen alavireisenä enemmän ja vähemmän johonkin suuntaan, kun mieli on myllertänyt miljoonan Miksi-kysymyksen kourissa ja mikään ei huvittais.

Illalla pitäs jaksaa ottaa kavereita kylään ja minen jaksais muuta kuin hautautua takas peiton alle ja unohtaa kaiken ja kaikki.:poop:
...mutta päivänjatkot toisille sinne jonnekin!
Keskityhän ny niihin opintoihin ja hoida ne kotiin.

Ja kiitos päivänjatkoista, kyllä täällä päivä jatkuu kun parvekkeen alla on joku täryjyräpora joka herättää ihmisen seitsemältä ihmettelemään ja kummastelemaan.

Jos vielä joskus jotain oikeaa teen niin alan suunnittelemaan hiljaisia koneita.
Jos en niin menen politiikkaan ja vaadin lehtipuhaltimet lailla kiellettäviksi.

Jos en niin menen politiikkaan ja vaadin lehtipuhaltimet lailla kiellettäviksi.
Sama juttu!
Koko kesän täällä pyöri aikasin aamusta lehtipuhaltaja joka aloitti metelin ikkunan alla usein jopa ennen seitsemää aamulla, yritä siin sitten nukkua!
Keskityhän ny niihin opintoihin ja hoida ne kotiin.
Ne tuntuukin nykyään olevan ainoat hetket kun en ole surullinen, ei kerkeä...vaikkakin eilen sain viimeks kuulla kysymyksen: ''Miks sä olet aina niin surullisen näköinen''.

..mutta nyt kone kiinni ja menoksi, heipat!<3

r0s
Aamupäivää! (kaffepaussi)

Oli melko eloisa yö. Tuuli herätti parikin kertaa.
Pidän ikkunaa hieman raollaan ettei tuu kuuma ja sieltähän pärähti sisälle asti puuska joka sai makkarin ovenkin lentämään auki. :eek: Tuntui ehkä enemmän paineaallolta kuin tuulelta. Metka joka tapauksessa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ne tuntuukin nykyään olevan ainoat hetket kun en ole surullinen, ei kerkeä...vaikkakin eilen sain viimeks kuulla kysymyksen: ''Miks sä olet aina niin surullisen näköinen''.

..mutta nyt kone kiinni ja menoksi, heipat!<3
Sinulla on edessäsi lukemattomia onnen ja ilon vuosia.
Olen ihan varma siitä.

Minä taas voisin hyvinkin turhautua heräämään joka aamu vain huomatakseni, että enkö saakeli vieläkään ole kuollut.
Mut kun minä en tee niin, niin älä sinäkään.

onneksi tällä perällä ei ole kellään lehtipuhallinta

moottorisahoja kyllä on
En mä työn ääniä koskaan moiti. Työstä, lapsista, lemmikeistä ja naimisesta kuuluu aina oma äänensä jolle ei mitään voi.

Moottorisaha on vehje jota ei mielellään korvaa hiljaisella pokasahalla ja loputtomalla lihasvoimalla ja se on vehje jota kukaan ei käynnistä ihan vaan naapuria kiusatakseen.
Mut lehtipuhallin tän taloyhtiön pihalla on jokseenkin sama kuin leikkuupuimuri kukkapenkissä.
Ei siit ole mitään meteliin verrattavaa hyötyä.

Mikä tuuli!!!
Siis...ihan mielettömän mahtava! Vaikka kikkurapääkkönen muistuttaakin nyt tosi pahasti harakanpesää - luoja armahda sitä selvittämisen iloa:rolleyes: - mutta eipä kuules näkynynnä ollenkaan koko päivänä hirvikärpäsistä vilahdustakaan(y)!

Ja - paikotellen oli niiiin kovia tuulenpuuskia että - lälläspyy lälläti lää - sain ihan nojata siihen tuuleen:love:.

Yöllä satoi saavista kaatamalla, siihen piti sujuvasti sitten herätä ja tovi sitä kuunnella.
Mutta - mulla oli ihan jees box hymynaama- päivä:).

Mites sulla?

Mites mulla?

Ilmaiskirjasaaliina tänään koko Stieg Larssonin Millenium- sarja joten ei tartte enää muistella mikä osa mulla olikaan tai ei.

Muutoin mun päivissäni ei juurikaan mikään muutu.
Sä oot kyllä melkoinen kirjalukutoukkabongari:). Plus toi teijen kirjasto nyt on ihan huippu kun tarjoaa tommosen kierrätysmahdollisuuden.

Mimmonen kummonen toi Millenium-sarja on? Mulle kun ei nimi sano mitään:notworthy:....

Muutoin mun päivissäni ei juurikaan mikään muutu.
Hah sun kanssas!
Muuttuupas:cautious:

Het ens alkuun ikinäkoskaanmillonkaan et tiiä satavarmasti mimmonen keli on ulkona kun silmät aukaset.

Ja mä oletan että jalkaasi laitat puhtaat sukat etkä niitä eilispäiväsen läpsyteltyjä eli varpaille hyvä fiilis(y) - eli muutos yön olotilaan

Sitten kun jos lähdet naamaliikkeitä tekemään ulos niin et taatustikoskaan tiiä ketä kaikkia vastaasi kävelee. Etkä tiijä etukäteen kuka niista kivoista kassaneidoista on tänään vuorossaan:)

Samaa sapuskaakaan ei kukaan jaksaviiti syöpötellä päivästä toiseen, ja päivän aikana sulle voikin tulla fiilis ylläripäikkäreistä tai oudonkummallisesta siivousinnosta.

Joten höpötyspöpötys vaan. Tuupa mulle sanomaan väittämään että sun päiväs kaikki kokonansa ovat vaan ihan samoja huttushöttösiä:cautious:

...niin mä intän vastaan:)

• Tykkää
Reactions: Kais
Mikä tuuli!!!
Siis...ihan mielettömän mahtava! Vaikka kikkurapääkkönen muistuttaakin nyt tosi pahasti harakanpesää - luoja armahda sitä selvittämisen iloa:rolleyes: - mutta eipä kuules näkynynnä ollenkaan koko päivänä hirvikärpäsistä vilahdustakaan(y)!

Ja - paikotellen oli niiiin kovia tuulenpuuskia että - lälläspyy lälläti lää - sain ihan nojata siihen tuuleen:love:.

Yöllä satoi saavista kaatamalla, siihen piti sujuvasti sitten herätä ja tovi sitä kuunnella.
Mutta - mulla oli ihan jees box hymynaama- päivä:).

Mites sulla?
Täällä myös tuulee kovasti ja eilisestä asti satanut vähän väliä.
Ihan ok-päivä täällä. :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Sä oot kyllä melkoinen kirjalukutoukkabongari:). Plus toi teijen kirjasto nyt on ihan huippu kun tarjoaa tommosen kierrätysmahdollisuuden.

Mimmonen kummonen toi Millenium-sarja on? Mulle kun ei nimi sano mitään:notworthy:....
Toi on ihan huippu.
Parempia dekkareita ei o tehtykään.

Haluatko sarjan joululahjaksi?

Mulla on kävelymatkan päässä kaksi kirjastoa ja taloyhtiöiden yhteinen kierrätyshuoneisto niin ilmainen laatukirjallisuus ny vaan tuppaa päätymään hyppysiini. En mä voi sille mitään.

Sitäpaitti tää on kahvikirahvin vika kun aikanaan sanoi, että kaipaisi kirjoja tyhjyyden täytteeksi niin mä olen ny keränny laatukirjallisuutta kuutiomäärin ja melkein joka päivä löydän jotain jota ei vaan voi jättää heitteille.

Ihmisten pitäjän murresanakirjan vein lahjaksi sedälleni niin isänihän sen olisi halunnut! Nyt se on naapurilla tutkittavana, että kuinka monta virhettä siinä onkaan. Niit olisi pitänyt olla kymmenen mutta mulla oli vaan yksi.

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat

Yhteistyössä