Olen luullu että orgasmi?Nauru on parasta vatsalihastreeniä.
Olen luullu että orgasmi?Nauru on parasta vatsalihastreeniä.
Se on kyllä hyvä myös. Mutta pitkäkestoisena treeninä kikatus parempi.Olen luullu että orgasmi?
Ei kai? Sitten mulla olisi hyvät vatsalihakset.Olen luullu että orgasmi?
Sielä on näemmä akkojen lehet plärätty tarkkaanorkut vissiin auttaa etupäässä lantionpohjalihaksiin vai mitä ne oli
sinä se et sitte jaksa olla vittuilematta mulleSielä on näemmä akkojen lehet plärätty tarkkaan
Keskityhän ny niihin opintoihin ja hoida ne kotiin.Huomenta
Se olis sitten taas herätty uuteen päivään ja silleen vaikka mieluummin olisin jatkanut unia kissan kanssa saman peiton alla...ulkona on niin kylmä jo ettei menneen kesän helteistä muistuta mikään muu enää kuin kuuma suihku
Oma mieliala laski taas eilen iltasella ja on kulkenut sen jälkeen alavireisenä enemmän ja vähemmän johonkin suuntaan, kun mieli on myllertänyt miljoonan Miksi-kysymyksen kourissa ja mikään ei huvittais.
Illalla pitäs jaksaa ottaa kavereita kylään ja minen jaksais muuta kuin hautautua takas peiton alle ja unohtaa kaiken ja kaikki.
...mutta päivänjatkot toisille sinne jonnekin!
Sama juttu!Jos en niin menen politiikkaan ja vaadin lehtipuhaltimet lailla kiellettäviksi.
Ne tuntuukin nykyään olevan ainoat hetket kun en ole surullinen, ei kerkeä...vaikkakin eilen sain viimeks kuulla kysymyksen: ''Miks sä olet aina niin surullisen näköinen''.Keskityhän ny niihin opintoihin ja hoida ne kotiin.
Sinulla on edessäsi lukemattomia onnen ja ilon vuosia.Ne tuntuukin nykyään olevan ainoat hetket kun en ole surullinen, ei kerkeä...vaikkakin eilen sain viimeks kuulla kysymyksen: ''Miks sä olet aina niin surullisen näköinen''.
..mutta nyt kone kiinni ja menoksi, heipat!<3
En mä työn ääniä koskaan moiti. Työstä, lapsista, lemmikeistä ja naimisesta kuuluu aina oma äänensä jolle ei mitään voi.onneksi tällä perällä ei ole kellään lehtipuhallinta
moottorisahoja kyllä on
Sä oot kyllä melkoinen kirjalukutoukkabongari. Plus toi teijen kirjasto nyt on ihan huippu kun tarjoaa tommosen kierrätysmahdollisuuden.Mites mulla?
Ilmaiskirjasaaliina tänään koko Stieg Larssonin Millenium- sarja joten ei tartte enää muistella mikä osa mulla olikaan tai ei.
Muutoin mun päivissäni ei juurikaan mikään muutu.
Hah sun kanssas!Muutoin mun päivissäni ei juurikaan mikään muutu.
Mites mulla?
Ilmaiskirjasaaliina tänään koko Stieg Larssonin Millenium- sarja joten ei tartte enää muistella mikä osa mulla olikaan tai ei.
Muutoin mun päivissäni ei juurikaan mikään muutu.
Täällä myös tuulee kovasti ja eilisestä asti satanut vähän väliä.Mikä tuuli!!!
Siis...ihan mielettömän mahtava! Vaikka kikkurapääkkönen muistuttaakin nyt tosi pahasti harakanpesää - luoja armahda sitä selvittämisen iloa - mutta eipä kuules näkynynnä ollenkaan koko päivänä hirvikärpäsistä vilahdustakaan!
Ja - paikotellen oli niiiin kovia tuulenpuuskia että - lälläspyy lälläti lää - sain ihan nojata siihen tuuleen.
Yöllä satoi saavista kaatamalla, siihen piti sujuvasti sitten herätä ja tovi sitä kuunnella.
Mutta - mulla oli ihan jees box hymynaama- päivä.
Mites sulla?
Toi on ihan huippu.Sä oot kyllä melkoinen kirjalukutoukkabongari. Plus toi teijen kirjasto nyt on ihan huippu kun tarjoaa tommosen kierrätysmahdollisuuden.
Mimmonen kummonen toi Millenium-sarja on? Mulle kun ei nimi sano mitään....