The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Toope nukkuu lattialla ja mies nojatuolissa. Astianpesukone ja pyykkikone vielä päällä. No, valvotaan vielä hetki.
Katos vaan, siellä on taustapärinähyrinät kohdillaan ihan joka konetta myöten:rolleyes::love:

Eiku oikeesti - sä kuitenki siellä silmäilet hellästi katseellas peitellen Toopea ja mister Toffosta ja hymyilet:love:...kun saat rauhassa nauttia omasta laatuajastasi(y)

...täällä 2/3 hiljaisina unillaan, sitten ois yks änkyröinen joka kommentoi pelkillä tod.lyhyillä vokaaleilla....
- Heiii...kymmene minsaa, sit peli pois ja pesulle!
- E

:rolleyes::D

Katos vaan, siellä on taustapärinähyrinät kohdillaan ihan joka konetta myöten:rolleyes::love:

Eiku oikeesti - sä kuitenki siellä silmäilet hellästi katseellas peitellen Toopea ja mister Toffosta ja hymyilet:love:...kun saat rauhassa nauttia omasta laatuajastasi(y)

...täällä 2/3 hiljaisina unillaan, sitten ois yks änkyröinen joka kommentoi pelkillä tod.lyhyillä vokaaleilla....
- Heiii...kymmene minsaa, sit peli pois ja pesulle!
- E

:rolleyes::D
Lapsi nukahti ihan ajallaan, nyt potkin muutkin nukkumaan. Öitä.

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Mä hilpasen ny suihkuun - kun siellä vielä on lämmintä vettä - ja sitten pomotan tuon vokaalitekeleenkin liikkeelle :)

Huomista vielä valmistelen ja pyöritän päässäni*huokaa* mutta sulle tähän kohtaan jo toivotan...

...hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin :)*pus*

• Tykkää
Reactions: Kais
r0s
Huomenta!

Pikaisen viikonloppukuulumisselailun jälkeen siis Aksu on kaapattu eikä sitä päästetä nettiin, koirat ja kissat ovat ihania, Kaisin käsi alkaa parantua eikä kukaan muukaan viettänyt lauantaiyötä ulkona itikoiden vuoksi.

Mä taas olin niin ahkerasti duunissa että ny on ansaittu vapaa.

Ja sit tarvitsisin apua. Kuka on lentänyt viimeksi?
Minkä kokoinen reppu sallitaan käsimatkatavaroihin?

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä