Siis koira, kissa, heppa, poni, kani...kaikki käy (paitsi ei käärmeet ja hämähäkit) mutta kissojen itsepäisyydessä vaan on se jokin mistä tykkään tosi paljon!Niinpä niin...hopeatoffonenkin sen vahvistaa että se on rauha maassa ja ihossa koiruliinin kanssa
Siis...mua jäi eilenkin vaivaamaan toi...ja vasta äskettäin tajusinTosta It elokuvasta tulee viellä 2 osa 2019
Otat mukaas kyniä ja sen vihkosen mihin rustaat tekstiä ja tuntoja! Ja muutaman hyvän kirjan vai onko siellä jo valmiiksi? Sitte ei muuta kuin...no, muutosta kohti !Päivää kettinkiin.
Tänään pitäis muistaa tehdä muutamat asiat. Kuten pestä pyykkiä, tiskata astiat, viedä roskapussi, tyhjentää jääkaappi ja pakastin ja kaikkea muuta pientä koska aamulla napsautan sähköt poikki pääkatkaisijasta ja olen kuusi viikkoa poissa maisemista.
En muuten tiedä koska seuraavan kerran pääsen nettiin joten jos mua ei hetkeen näy niin en mä välttämättä ole kuollut.
...mutta toisaalta..taitaa se hyvältäkin tuntua että on se äiti kuitenki hösäämässä ja sähläämässä ja murehtimassa ja välittämässäÄidit. *huoh*
Vaikka pojalla olis ikää päälle viiskyt niin ei ne koskaan lakkaa murehtimasta.
Jos ny jotain tässä maailmassa kaipaan niin vahvaluontoisen pohjalaisemännän jolla on itsetuntoa ja "munaa" sanoa minulle vastaankin. Niinku pitää minut poissa pahanteosta.Otat mukaas kyniä ja sen vihkosen mihin rustaat tekstiä ja tuntoja! Ja muutaman hyvän kirjan vai onko siellä jo valmiiksi? Sitte ei muuta kuin...no, muutosta kohti !
.."..jos joskus keksin jotain kirjottamisen arvosta.." mussunmössyn sössönlässynlää..tietenkään ja tokikaan sä et mitään kynäpaperisettiä otakaan koska onhan se nyt ihan noobia ja urpåa tekniikan kulta-aikana taantua moiseen kun tarjolla on muistitikkua sun muuta hilavitkutinta. Muttapas - ota se nyt kuiteski vaan! Sulla on hyvästi aikaa siellä kaiken muun ohessa ajatella - tai sen erityisemmin olla ajattelematta - sitä pohjalaisemäntäpeppiäs ja rustata hänelle ensimmäistä rakkauskirjettäs. Tuskin haluaa sitä muistitikkuversiona. Ja jos ei kirjettä irtoakaan niin ainakin voi pelata vaikka ristinollaa tai tyylitellä sivut täyteen jos ei muita niin kirkkoveneitä....Jos ny jotain tässä maailmassa kaipaan niin vahvaluontoisen pohjalaisemännän jolla on itsetuntoa ja "munaa" sanoa minulle vastaankin. Niinku pitää minut poissa pahanteosta.
Vastikkeeksi minulla on vain rajaton rakkaus ja loputon mielikuvitus pyrkiä pahantekoon.
Jos joskus keksin jotain kirjoittamisen arvoista niin en mä ny siinä kynää tai paperia kaipaa. Ehkä toisinaan parempaa muistia.
*pus o. kram*Kivaa, ruotsin sanakoe tiistaina..minä pänttään itkusilmässä sanoja mitkä eivät jää millään muistiin ja päntättävää on puolitoista kirjan aukeamaa...
...ja ulkona jyrisee ukkonen.