The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mää luin tuon sitten monta kertaa ja aina aivan väärin:oops:...olin jo että joopa joo ja niih sitten vaan siitä "ei tässä mitn sormileikkejä"- vakuuttelusta, pyh ja pah. Melkein valmistauduin jo pieneen jupinaan kun sitten tarkensin...

Ei siinä ollukaan mitään mainintaa peffasta:notworthy:
Hei nyt kun sanoit ton, niin vilkasin tuota kaisin viestiä heti ensimmäisen rivin jälkeen ja itekin luin että alkavat kattelemaan peffaleffaa...:ROFLMAO:
No onhan se hyvä säästää vielä niitä sormia kun vasta operoivat, kohta on muuten taas operoitavana:notworthy:

Hei muuten*burp*..anteeks:oops:..en syö ennää ikinä...mutta ihan hullunhommaa toi keittiössä oleminen ja uunin hehkuttaminen pitkin päivää! Vasta hoksasin kun piirakkaa varten olikin uuni valmiina ja siunailinrukoilin jäävuorta keittiöön saapuvaksi vaatteita vähennellessä että hemmetti - toistamiseen uuni jo liekeissä*ufopääkkönen*!

Minnekään saunaan mee:cautious:...viilee suihku kohta:love:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Hei muuten*burp*..anteeks:oops:..en syö ennää ikinä...mutta ihan hullunhommaa toi keittiössä oleminen ja uunin hehkuttaminen pitkin päivää! Vasta hoksasin kun piirakkaa varten olikin uuni valmiina ja siunailinrukoilin jäävuorta keittiöön saapuvaksi vaatteita vähennellessä että hemmetti - toistamiseen uuni jo liekeissä*ufopääkkönen*!

Minnekään saunaan mee:cautious:...viilee suihku kohta:love:
Mä söin tänään makaroonilaatikkoa hiukan, laitoin joukkoon koskenlaskijajuustoa..

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Hei nyt kun sanoit ton, niin vilkasin tuota kaisin viestiä heti ensimmäisen rivin jälkeen ja itekin luin että alkavat kattelemaan peffaleffaa...:ROFLMAO:
No onhan se hyvä säästää vielä niitä sormia kun vasta operoivat, kohta on muuten taas operoitavana:notworthy:
Hmp PELLE ei oo lähellekkään sama ku PEFFA :eek::unsure:
So so sormileikki öööö :oops::oops: tuli sitä vähä...

Täällä taas kissanelämä voi välillä olla tosi rankkaa...saan vuorotellen hellyyttä ja naskalin terävien hampaiden narskautuksia...
Kovasti osoittaa mieltään, jos olen puhelimessa tai koneella tai kun luen tai kirjoitan jotain...mitään...tiskaamista pitää ihmetellä lavuaarin laidalla, vessassa ja suihkussa käydään yhessä ja nukutaan niin, että Manta nukkuu joko polvitaipeissa, lantion/masun/kaulan/rinnan päällä...mihinkään en saisi lähteä ja heti tarrataan nilkkaan kiinni kun vaatteet on päällä.
Isosti säälittää jättää aina päiväks kotio toinen, mutta toisaalta varmaan tekee ihan hyvää totuttaa olemaan myös issekseen.

Ihana kissa kaikenkaikkiaan...:love:

Siis mä olen karjassut 2x ton miukumaukun ansiosta ja molemmilla kerroilla syynä oli se, että hää päätti hypätä syliin ja tarras kaikilla neljällä tassulla paljaasta reidestä kiinni (kynsillä jopa siis) ja se hetki kun ne kynnet uppos nahkaan, oli niin kivulias etten ihan äkkiä muista millon viimeks olis koskenut niin paljon...kissa ite ei ollut moksiskaan karjasusta vaan hyppäs lattialle ja teki yllätys hyökkäyksiä vasemman jalan nilkkaan....o_O

Noin meillä Mantan iltariehumiset kutakuinkin menee....Olkkarin verhot on kertaalleen myös irronneet..kukat ei ihme kyllä vielä ole pudonneet lattialle, mutta vielä tuo kerkee nekin heivata multineen kaikkineen kukkalaudalta alas(y)

Siis mä olen karjassut 2x ton miukumaukun ansiosta ja molemmilla kerroilla syynä oli se, että hää päätti hypätä syliin ja tarras kaikilla neljällä tassulla paljaasta reidestä kiinni (kynsillä jopa siis) ja se hetki kun ne kynnet uppos nahkaan, oli niin kivulias etten ihan äkkiä muista millon viimeks olis koskenut niin paljon...kissa ite ei ollut moksiskaan karjasusta vaan hyppäs lattialle ja teki yllätys hyökkäyksiä vasemman jalan nilkkaan....o_O

Noin meillä Mantan iltariehumiset kutakuinkin menee....Olkkarin verhot on kertaalleen myös irronneet..kukat ei ihme kyllä vielä ole pudonneet lattialle, mutta vielä tuo kerkee nekin heivata multineen kaikkineen kukkalaudalta alas(y)
Niinpä niin:rolleyes:...hopeatoffonenkin sen vahvistaa että se on rauha maassa ja ihossa koiruliinin kanssa:love:

Yhteistyössä