Tää on mieletönEeekäkö tää
Tää on mieletönEeekäkö tää
Mää luin tuon sitten monta kertaa ja aina aivan väärin...olin jo että joopa joo ja niih sitten vaan siitä "ei tässä mitn sormileikkejä"- vakuuttelusta, pyh ja pah. Melkein valmistauduin jo pieneen jupinaan kun sitten tarkensin...Moikka vähäksi aikaa,aletaan kahtomaan uusinta pelleleffaa
Sulle tääEeekäkö tää
Hei nyt kun sanoit ton, niin vilkasin tuota kaisin viestiä heti ensimmäisen rivin jälkeen ja itekin luin että alkavat kattelemaan peffaleffaa...Mää luin tuon sitten monta kertaa ja aina aivan väärin...olin jo että joopa joo ja niih sitten vaan siitä "ei tässä mitn sormileikkejä"- vakuuttelusta, pyh ja pah. Melkein valmistauduin jo pieneen jupinaan kun sitten tarkensin...
Ei siinä ollukaan mitään mainintaa peffasta
Havaitsen semmosta pikkusta iltakireysnegatiivisuuttaNoup
..niih..tuskinpa niillä äänitysstudiossa on mitään uunia ollunna*poistuukin suuntimina nurkkis tosi huonon puujalkasen kera*Tää on mieletön
Ai nyt vasta tajusin..niih..tuskinpa niillä äänitysstudiossa on mitään uunia ollunna*poistuukin suuntimina nurkkis tosi huonon puujalkasen kera*
Mä söin tänään makaroonilaatikkoa hiukan, laitoin joukkoon koskenlaskijajuustoa..Hei muuten*burp*..anteeks..en syö ennää ikinä...mutta ihan hullunhommaa toi keittiössä oleminen ja uunin hehkuttaminen pitkin päivää! Vasta hoksasin kun piirakkaa varten olikin uuni valmiina ja siunailinrukoilin jäävuorta keittiöön saapuvaksi vaatteita vähennellessä että hemmetti - toistamiseen uuni jo liekeissä*ufopääkkönen*!
Minnekään saunaan mee...viilee suihku kohta
Mä söin tänään makaroonilaatikkoa hiukan, laitoin joukkoon koskenlaskijajuustoa..
Taitaa sivussa olla jotain vikaa vikaa vikaa....kaa...kun mullakin pOmppiiMulla niin lagittaa tää hilavitkutin...taas muuten rupes sivutki pimppimaan jos erehyn tyksimään tai paineleen nappulaa..
Taitaa sivussa olla jotain vikaa vikaa vikaa....kaa...kun mullakin pOmppii
Hmp PELLE ei oo lähellekkään sama ku PEFFAHei nyt kun sanoit ton, niin vilkasin tuota kaisin viestiä heti ensimmäisen rivin jälkeen ja itekin luin että alkavat kattelemaan peffaleffaa...
No onhan se hyvä säästää vielä niitä sormia kun vasta operoivat, kohta on muuten taas operoitavana
mittää peffaa ei eiMää luin tuon sitten monta kertaa ja aina aivan väärin...olin jo että joopa joo ja niih sitten vaan siitä "ei tässä mitn sormileikkejä"- vakuuttelusta, pyh ja pah. Melkein valmistauduin jo pieneen jupinaan kun sitten tarkensin...
Ei siinä ollukaan mitään mainintaa peffasta
Ooooli kylläpäs! Oliolioli! Hjuvin sujuvasti luki siinä monesti ja isosti että "kahtelemma peffaleffaa!"Hmp PELLE ei oo lähellekkään sama ku PEFFA
So so sormileikki öööö tuli sitä vähä...
Täällä taas kissanelämä voi välillä olla tosi rankkaa...saan vuorotellen hellyyttä ja naskalin terävien hampaiden narskautuksia...
Kovasti osoittaa mieltään, jos olen puhelimessa tai koneella tai kun luen tai kirjoitan jotain...mitään...tiskaamista pitää ihmetellä lavuaarin laidalla, vessassa ja suihkussa käydään yhessä ja nukutaan niin, että Manta nukkuu joko polvitaipeissa, lantion/masun/kaulan/rinnan päällä...mihinkään en saisi lähteä ja heti tarrataan nilkkaan kiinni kun vaatteet on päällä.
Isosti säälittää jättää aina päiväks kotio toinen, mutta toisaalta varmaan tekee ihan hyvää totuttaa olemaan myös issekseen.
Ihana kissa kaikenkaikkiaan...
Siis mä olen karjassut 2x ton miukumaukun ansiosta ja molemmilla kerroilla syynä oli se, että hää päätti hypätä syliin ja tarras kaikilla neljällä tassulla paljaasta reidestä kiinni (kynsillä jopa siis) ja se hetki kun ne kynnet uppos nahkaan, oli niin kivulias etten ihan äkkiä muista millon viimeks olis koskenut niin paljon...kissa ite ei ollut moksiskaan karjasusta vaan hyppäs lattialle ja teki yllätys hyökkäyksiä vasemman jalan nilkkaan....
Niinpä niin...hopeatoffonenkin sen vahvistaa että se on rauha maassa ja ihossa koiruliinin kanssaSiis mä olen karjassut 2x ton miukumaukun ansiosta ja molemmilla kerroilla syynä oli se, että hää päätti hypätä syliin ja tarras kaikilla neljällä tassulla paljaasta reidestä kiinni (kynsillä jopa siis) ja se hetki kun ne kynnet uppos nahkaan, oli niin kivulias etten ihan äkkiä muista millon viimeks olis koskenut niin paljon...kissa ite ei ollut moksiskaan karjasusta vaan hyppäs lattialle ja teki yllätys hyökkäyksiä vasemman jalan nilkkaan....
Noin meillä Mantan iltariehumiset kutakuinkin menee....Olkkarin verhot on kertaalleen myös irronneet..kukat ei ihme kyllä vielä ole pudonneet lattialle, mutta vielä tuo kerkee nekin heivata multineen kaikkineen kukkalaudalta alas