Niinppä..söin eilen viimeks kunnolla, ehken ja nyt tuntuu että vesikin nousis päähän..Nyt vois olla vähän dui dui.
Niinppä..söin eilen viimeks kunnolla, ehken ja nyt tuntuu että vesikin nousis päähän..Nyt vois olla vähän dui dui.
Kuulostaa huolestuttavalta. Tai siis houkuttelevalta.Ryypätä vähäsen.
Kuin niin tulee?Kuulostaa huolestuttavalta. Tai siis houkuttelevalta.
Mut kyllähän jonkun aikuisen pitäis olla teille sanomassa soo-soo.
Muutenhan teistä tulee ihan mahdottomia.
Niih.
Kuulostaa huolestuttavalta. Tai siis houkuttelevalta.
Mut kyllähän jonkun aikuisen pitäis olla teille sanomassa soo-soo.
Muutenhan teistä tulee ihan mahdottomia.
Niih.
JaaKuin niin tulee?
Me ollaan jo...tai siis Agela on
Tuu mun kansNyt vois olla vähän dui dui.
Ollaan kolmistaan.Tuu mun kans
Muistelen liikaa avio-aikojani jolloin "tyttöjen ilta" tarkoitti minun baarikaappini tyhjennystä tarkoituksena haukkua kaikki miehet ja minut etunenässä puolen tusinan naisen toimesta jossain päin ehkä-suomea.Kuin niin tulee?
juur näin, me ollaan siveellisiä mutta akuila on niin ja näinKuin niin tulee?
Mä en hauku miehiä ikinä erikseen kännissä, voin tehdä sen selvinpäin jos syytä onMuistelen liikaa avio-aikojani jolloin "tyttöjen ilta" tarkoitti minun baarikaappini tyhjennystä tarkoituksena haukkua kaikki miehet ja minut etunenässä puolen tusinan naisen toimesta jossain päin ehkä-suomea.
Joten älä ny edes kysy mitä se minulle tarkoittaa jos tytöt päättää pämpätä keskenäään.
Mä vaan muutun huonommaksi vailla puolustusmahdollisuutta.
Kuin niin 'me'?juur näin, me ollaan siveellisiä mutta akuila on niin ja näin
ainiinjoo, mää oon ainoo siveellinen tässä köörissäMä en hauku miehiä ikinä erikseen kännissä, voin tehdä sen selvinpäin jos syytä on
Kuin niin 'me'?
Niin niin joo joo diipa daapaainiinjoo, mää oon ainoo siveellinen tässä köörissä
Ai näin kuin kesällä kuvasin sutMä en hauku miehiä ikinä erikseen kännissä, voin tehdä sen selvinpäin jos syytä on
Kuin niin 'me'?
oikeesti oon, mää panen vaan omaa siippaani ja te muut hässitte miten sattuuNiin niin joo joo diipa daapa
Mä olen hirveen kiltti. Vaikka juon niin kilttinä säilyn.Mä en hauku miehiä ikinä erikseen kännissä, voin tehdä sen selvinpäin jos syytä on
Kait sitä poikamiesäijänä hässis miten sattuu. Mikäs siinä?oikeesti oon, mää panen vaan omaa siippaani ja te muut hässitte miten sattuu
lukase alkajaiseksi Kalle Päätalon Iijoki-sarjaKait sitä poikamiesäijänä hässis miten sattuu. Mikäs siinä?
Mut saatana kun pitäis sekä pystyä, että jaksaa.
Mitäs kirjaa suosittelisit seuraavaksi luettavaksi?
Mä oon tapellu viimeks seittemän vuotta sitten muuttaessani tähän nukkumaluukkuun.mää oon tapellu viimeks vuonna 1973, oman isoveljeni kanssa, hävisin
sen jälkeen ei ole ollu tarvis
tappelet siis tämän tästäMä oon tapellu viimeks seittemän vuotta sitten muuttaessani tähän nukkumaluukkuun.
Voitin.
Sen jälkeen ei ole ollut tarvis.
Kokoelmastani puuttuu vielä pari opusta.lukase alkajaiseksi Kalle Päätalon Iijoki-sarja
Noinkin asian voi ilmaista.tappelet siis tämän tästä
Mun nurkkabaarissa on hylly jossa on kirjoja. Saa ottaa mukaan. Siellä on pino päätalon kirjoja.Kokoelmastani puuttuu vielä pari opusta.
Luen heti kun kaikki on kasassa.
Kuin niin me muut?oikeesti oon, mää panen vaan omaa siippaani ja te muut hässitte miten sattuu