The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kuin niin tulee?:barefoot:
Me ollaan jo...tai siis Agela on:barefoot:
Muistelen liikaa avio-aikojani jolloin "tyttöjen ilta" tarkoitti minun baarikaappini tyhjennystä tarkoituksena haukkua kaikki miehet ja minut etunenässä puolen tusinan naisen toimesta jossain päin ehkä-suomea.

Joten älä ny edes kysy mitä se minulle tarkoittaa jos tytöt päättää pämpätä keskenäään.
Mä vaan muutun huonommaksi vailla puolustusmahdollisuutta.

Muistelen liikaa avio-aikojani jolloin "tyttöjen ilta" tarkoitti minun baarikaappini tyhjennystä tarkoituksena haukkua kaikki miehet ja minut etunenässä puolen tusinan naisen toimesta jossain päin ehkä-suomea.

Joten älä ny edes kysy mitä se minulle tarkoittaa jos tytöt päättää pämpätä keskenäään.
Mä vaan muutun huonommaksi vailla puolustusmahdollisuutta.
Mä en hauku miehiä ikinä erikseen kännissä, voin tehdä sen selvinpäin jos syytä on:p

juur näin, me ollaan siveellisiä mutta akuila on niin ja näin
Kuin niin 'me'?:rolleyes:

• Tykkää
Reactions: Aqela
Mä en hauku miehiä ikinä erikseen kännissä, voin tehdä sen selvinpäin jos syytä on:p
Mä olen hirveen kiltti. Vaikka juon niin kilttinä säilyn.
Se on vissiin valuvika?

Jotkut on luulleet kiltteyttäni heikkoudeksi tai puolustuskyvyttömyydeksi mutta kandeis kattoa vanhan painijan niskaa ennen kuin tekee pidemmälle meneviä johtopäätöksiä.

Tappelusta ei voita suurin tai vahvin vaan vittumaisin ja se olen tarvittaessa aina minä.

Sitä päivää tai känniä ei oo eikä tuu että haastaisin riitaa vahvemmalleni koska siinä voi käydä huonosti.
Itteäni heikomman lyömisen taas kieltää sekä äitini että joulupukki.

Naisista puhun äijäklubin saunaillassa mutta en koskaan mitään pahaa.

Yhteistyössä