Ota tuollainen, siin ei oo karvojaAina ollut. En uskalla ottaa allergian takia.
Lähes vilpittömin mielin otan osaa Rosan hirvikärpäsongelmiin.
Mutta mä en olisi mä jos en kertoisi, että hanelle on tehty ikioma laulu.
Vielä vähemmän olisin mä jos en linkittäisi sitä tähän.
Kipparikvartetti, olkaa hyvät.
Ja koska olen jokseenkin varma siitä, että Rosalla on käytössään sekä keppi että ruoska niin vetäydyn nurkkaan turvaan.
Onneksi Kyöpelinvuori aikanaan minulle opetti, että nurkka kannattaa varustaa hyvin, esim vinolla pinolla TexWillereitä ja muulla tarpeellisella että siellä pärjää tarvittaessa pidemmänkin ajan.
...sitä on taas hotkittu ruoka ihan hervottomana niin että pääkkönen ei oo ehtiny mukaan ollenkaan..ja sitten luullaan että ei ollakaan kylliäisinä...
Itepä siivoot sotkus, nikerta
Mä en oo ikinä piiskannut ketään ilman että piiskattava olisi ensiksi pyytänyt nätisti.
Siin toinenPistän parin päivän korvamatoseni kiertoon
Ollos hövelitys vaan
Kiitos vaan, tuo onkin turhan hyvässä renkutusmuistissani joten hyppään tuosta ketkuttelusta nyt poisSiin toinen
Muuten voisi mutta telttaa en kyl jaksa ja hyttysiä on aivan liikaa.Mä en ainakaan
Nuku Yö Ulkona - Suomen Latu
Suomen Latu haastaa lauantaina 8. syyskuuta 2018 suomalaiset nukkumaan yönsä ulkona
Siis mitkä äänentoistokamat sinulla oikein on?Se tunne kun taivaankansi täyttyy kumeaäänisistä bassorummuista...ensin hiljaksiin pehmeästi, hiukan huomaamattomasti, kokeilevasti jytisten...sitten antaumuksellisesti ryskäten...
Se tunne kun jalkojesi alla oleva peruskalliokin värähtelee..
Se tunne kun huomaat yhtäkkiä olevasi keskellä päällesi vyöryvää pimeyttä vaikka päivä on vasta aluillaan..kun tummat pilvet juoksevat taivaalla...osa muotoutuu tuulen käsissä korkeuksiin katoaviksi pilareiksi...
Se tunne kun taivas repeää miljoonamiljardeihin sadepisaroihin...
Silmiäsatuttavan kirkkaat salamat halkovat ilmakehää...
Kummasti tuntee itsensä kaiken tuon keskellä pieneksi
..ja mieluusti siirtyy hissuksiin hiukan syrjemmälle sivuun seuraamaan ukkosrintaman taidetta...
..ja tilanteen toviksi rauhoituttua...tiiäkö kun vesisateessa on oikeesti kiva olla sen kaiken kohinan ja ropottelun keskellä lämpimän voimakkaan ukkostuulen pyörittäessä ympärilläs vaikka oikeesti hiukan pelottaakin
Mukavaa perjantaita sulle ja laskeutumista viikonloppuun
En muuten heti usko.Ja jos se on Krut joka tuolla toispuolella harmaana kettuilee niin se saa sitä piiskaa!
Mulle se voisi kettuilla ihan just tolleen. Yrtittää ärsyttää että oikein innostuisin kuvailemaan.En muuten heti usko.
Jolla on munaa ja selkärankaa kirjoittaa tunnistettavalla nimellä niin ei o tarvetta moiseen.
Kyllähän krut vittuili mulle nimimerkillään ihan kotitarpeiksi ja minä vastaavasti hänelle mutta taidettiin päästä herrasmiessopimukseen tahallisen vittuilun välttämisestä.
En kenestäkään henkilökohtaisesti puhu.Mulle se voisi kettuilla ihan just tolleen. Yrtittää ärsyttää että oikein innostuisin kuvailemaan.
Siis tavallaan hyvällä. Mut ruoska heilusi silti!