The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Talo hiljasena:)
Tassuttelen hiljaksiin hämärähyssyn sisään...neulon muutaman kierroksen villapuserontekelettä ja kattelen Daniel Craigin sinisiä simmukaisia:love:...ja varmasti jossain vaiheessa puran kikkuralankaa neulomuksestani:D

Ja sitten kohta viileän suihkun jälkeen ruttaamaan tyynyjä:)
Eli - hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin :)*pus*

• Tykkää
Reactions: Aqela
r0s
Lähes vilpittömin mielin otan osaa Rosan hirvikärpäsongelmiin.
Mutta mä en olisi mä jos en kertoisi, että hanelle on tehty ikioma laulu.
Vielä vähemmän olisin mä jos en linkittäisi sitä tähän.
Kipparikvartetti, olkaa hyvät.

Ja koska olen jokseenkin varma siitä, että Rosalla on käytössään sekä keppi että ruoska niin vetäydyn nurkkaan turvaan.
Onneksi Kyöpelinvuori aikanaan minulle opetti, että nurkka kannattaa varustaa hyvin, esim vinolla pinolla TexWillereitä ja muulla tarpeellisella että siellä pärjää tarvittaessa pidemmänkin ajan.

Mä en oo ikinä piiskannut ketään ilman että piiskattava olisi ensiksi pyytänyt nätisti. :)

r0s
Nii ja huomenta!

Mul on vapaapäivä kun lauantai ja sunnuntai muuttuivat työpäiviksi.

Mökillä olen, laitoin tulen takkaan ja keitin pannullisen kahvia. Päivän aikana ajattelin säilöä hieman omenia.

Päivää kettinkiin.
Tää päivä on taputeltu kun oikeastaan ainoa homma oli aamulla käydä puhaltamassa nollat. Niin ja siis se tarkoittaa nollat. Poliisisedille kelpaa lukemat alle 0,5 mut tuolla viisari ei saa hievahtaakaan.
Seraava puhallus sit on maanantai-aamuna joten tänä iltana ny saatan ottaa muutaman sihijuoman. Mut ei täs ny ryyppäämään parane ruveta kun kumminkin olen lähdössä tonne kuntoutukseen niin kaksin käsin ryyppääminen jotenkin pilais koko ajatuksen vaikka maanantaina hirveessä horkassa puhaltaisinkin nollat.

Ilmaiskirjasaaliina Salman Rushdien Häpeä

Se tunne kun taivaankansi täyttyy kumeaäänisistä bassorummuista...ensin hiljaksiin pehmeästi, hiukan huomaamattomasti, kokeilevasti jytisten...sitten antaumuksellisesti ryskäten...
Se tunne kun jalkojesi alla oleva peruskalliokin värähtelee..
Se tunne kun huomaat yhtäkkiä olevasi keskellä päällesi vyöryvää pimeyttä vaikka päivä on vasta aluillaan..kun tummat pilvet juoksevat taivaalla...osa muotoutuu tuulen käsissä korkeuksiin katoaviksi pilareiksi...

Se tunne kun taivas repeää miljoonamiljardeihin sadepisaroihin...
Silmiäsatuttavan kirkkaat salamat halkovat ilmakehää...

Kummasti tuntee itsensä kaiken tuon keskellä pieneksi

..ja mieluusti siirtyy hissuksiin hiukan syrjemmälle sivuun seuraamaan ukkosrintaman taidetta...

..ja tilanteen toviksi rauhoituttua...tiiäkö kun vesisateessa on oikeesti kiva olla sen kaiken kohinan ja ropottelun keskellä lämpimän voimakkaan ukkostuulen pyörittäessä ympärilläs vaikka oikeesti hiukan pelottaakin :):love:

Mukavaa perjantaita sulle ja laskeutumista viikonloppuun:)

• Tykkää
Reactions: Kais ja r0s
Se tunne kun taivaankansi täyttyy kumeaäänisistä bassorummuista...ensin hiljaksiin pehmeästi, hiukan huomaamattomasti, kokeilevasti jytisten...sitten antaumuksellisesti ryskäten...
Se tunne kun jalkojesi alla oleva peruskalliokin värähtelee..
Se tunne kun huomaat yhtäkkiä olevasi keskellä päällesi vyöryvää pimeyttä vaikka päivä on vasta aluillaan..kun tummat pilvet juoksevat taivaalla...osa muotoutuu tuulen käsissä korkeuksiin katoaviksi pilareiksi...

Se tunne kun taivas repeää miljoonamiljardeihin sadepisaroihin...
Silmiäsatuttavan kirkkaat salamat halkovat ilmakehää...

Kummasti tuntee itsensä kaiken tuon keskellä pieneksi

..ja mieluusti siirtyy hissuksiin hiukan syrjemmälle sivuun seuraamaan ukkosrintaman taidetta...

..ja tilanteen toviksi rauhoituttua...tiiäkö kun vesisateessa on oikeesti kiva olla sen kaiken kohinan ja ropottelun keskellä lämpimän voimakkaan ukkostuulen pyörittäessä ympärilläs vaikka oikeesti hiukan pelottaakin :):love:

Mukavaa perjantaita sulle ja laskeutumista viikonloppuun:)
Siis mitkä äänentoistokamat sinulla oikein on?
Tolkkubudjetin, koon ja painon puolesta Turbosoundin Milanit 18" subbareilla edustaa bändikamoissa sitä parhautta joilla saa huonosti koolatun työväentalon lattian hieman heilumaan mut jos tannerta pitää tömisyttää tai sisäkalujen paikkaa vaihtaa niin vehkeiden budjetti, koko ja paino kasvaa järjettömyyksiin.

Ai nii. Olihan mulla toinenkin homma tänään jonka meinasin ihan unohtaa.
Nuorempi poikani täytti 19v niin piti soittamani onnittelut ikääntymisen johdosta.

Tuo vaan ei ollu juttutuulella ainakaan isänsä kanssa ja teinipuhelut malliin "joo, aha ja vai niin" ei oikein ole minunkaan makuni mukaisia.

Missähän vaiheessa pääsisin lapsilleni kertomaan, että isänsä ei aio kuolla juoppona? Tai että välitän heistä.

Vihamiesten kanssa kommunikointi on perhanan paljon helpompaa. Niitä voi tarvittaessa lyödä turpiin niin jossain vaiheessa oppivat.
Rakkaiden kyseessäollessa taas turpiinveto ei oikein ole rakkauden tai välittämisen merkki. Potku persiille voi sitä ollakin ja itsekin kaipaisin muutamaa.

Seittemän vuotta yksin nukkumaluukussa niin kyllä mä ex-rouvakullan menetyksen kestän.
Mut ongelmat lasteni suuntaan ovat sit ihan saatanan vaikeita käsitellä.

Ja jos se on Krut joka tuolla toispuolella harmaana kettuilee niin se saa sitä piiskaa!
En muuten heti usko.
Jolla on munaa ja selkärankaa kirjoittaa tunnistettavalla nimellä niin ei o tarvetta moiseen.

Kyllähän krut vittuili mulle nimimerkillään ihan kotitarpeiksi ja minä vastaavasti hänelle mutta taidettiin päästä herrasmiessopimukseen tahallisen vittuilun välttämisestä.

r0s
En muuten heti usko.
Jolla on munaa ja selkärankaa kirjoittaa tunnistettavalla nimellä niin ei o tarvetta moiseen.

Kyllähän krut vittuili mulle nimimerkillään ihan kotitarpeiksi ja minä vastaavasti hänelle mutta taidettiin päästä herrasmiessopimukseen tahallisen vittuilun välttämisestä.
Mulle se voisi kettuilla ihan just tolleen. Yrtittää ärsyttää että oikein innostuisin kuvailemaan.

Siis tavallaan hyvällä. Mut ruoska heilusi silti! :p

Mulle se voisi kettuilla ihan just tolleen. Yrtittää ärsyttää että oikein innostuisin kuvailemaan.

Siis tavallaan hyvällä. Mut ruoska heilusi silti! :p
En kenestäkään henkilökohtaisesti puhu.
Ei o tarvetta. Eikä mua kiinnosta juorut, mielipiteet tai kenenkään henkilökohtaiset asiat. Ne ny vaan ei kuulu mulle.

Mun kiltteyttäni ei tartte epäillä, mä olen äidille ja joulupukille kelpaava kilttimys.
Tuhmeliinien maailmassa taas ei ole sääntöjä ja osaan mä niitäkin olla noudattamatta kunhan ei tartte kertoa äidille tai joulupukille.

Jahas.
Just kun totesin, että tänä iltana voisin ottaa muutaman sihijuoman niin eiköhän isäukko soita.
Aamulla 8.30 tarttis vetää järkkäriliivi päälle ja lähteä avukseen johonkin yleisötapahtumaan.
Onneksi sihijuomia ei ole niin montaa etteikö asia onnistuisi mutta varoitusajan vähäisyydestä en siltikään tykkää hyvää.

• Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä