The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Teet ompuista kotiviiniä niin niistä on jotain riemua.
Tarvitsetko ohjeen?
Meinaat että mä tarviin orastavaan syksyyni pullollisen jos toisenkin helmeilevän hölmöilevää, pirskahtelevan kuplivaista pomppujuomaa koska ilman sitä mä hautaudun ja kääriydyn metrillisten villasukkieni alle ja väliin pureskelemaan kikkuroitani tärviölle:unsure:....

Näillä mun tekemisteni meriiteillä taijan kyllä jättää moiset kemistin hommat viisaammille(y), ite saisin aikaiseksi vain pelkkää sanomista ja sotkua:D

Kannattaako ottaa riskiä? Jos joutuuki luopumaan siitä. Poika on myös allerginen.
Mistäänmitääntiiäkään:notworthy:...riippuneeko sitten siitä allergiaoireilun voimakkuudesta? En tiiä - mulla on vaan tuttavaperheessä menossa jo tilannetta eli koira on jo tupsahtanut taloon ja mitä ilmeisimmin kun sen karvakasan kanssa peuhaavat 24/7 niin ne allergiaoireilut lieventyvät siinä samalla...kuulema ei silmiä kutise eikä pärskitytä siinä määrin missä aikaisemmin kun on esim.koiraperheeseen tehty vierailuja harvakseltaan :)...

Joillekin toimii, toisille ei...voivarjelmus näitä mun lausuntoja:notworthy:, vois pukata uraa ihan nuinvain sääennustajana tai varasavolaesena:oops::D

Aqela
Mistäänmitääntiiäkään:notworthy:...riippuneeko sitten siitä allergiaoireilun voimakkuudesta? En tiiä - mulla on vaan tuttavaperheessä menossa jo tilannetta eli koira on jo tupsahtanut taloon ja mitä ilmeisimmin kun sen karvakasan kanssa peuhaavat 24/7 niin ne allergiaoireilut lieventyvät siinä samalla...kuulema ei silmiä kutise eikä pärskitytä siinä määrin missä aikaisemmin kun on esim.koiraperheeseen tehty vierailuja harvakseltaan :)...

Joillekin toimii, toisille ei...voivarjelmus näitä mun lausuntoja:notworthy:, vois pukata uraa ihan nuinvain sääennustajana tai varasavolaesena:oops::D
Aika voimakas oireilu. Kun käyn kaverilla niin pitää ottaa lääke. Me ollaan allergisia kaikille karvaisille.

Oli muuten oikeesti kuulepas "torjantai toivoa täynnänsä" -päivä:rolleyes:...

Se on sitte niin ihuna asia kun on meikäläinen in da house ja oikein töitäkin tekemässä ja kouhottamassa niin aivan varmastitaatusti johonkin kohtaan päivää/viikkoa tulee semmonen tilannekatsaus että yks sun toinenkin huokaa itkiennauraen että "awww Freeze...ilman sua täällä olis jopa liian hiljaista ja rauhallista"...:notworthy::D

Heitin tänään kehiin iluisen työllistävän vaikutuksen heti aamusta ja ihan useammallekin ihmiselle(y) kunhan sitä ennen olin ite puhunut tovin selkeästi artikuloiden turkkia ja ottanu sykkeet ja verenpaineet kohdilleen napakankipakoilla pimppimisilla kun "taas sujuu"*ärrmurr*...mutta kuulema tää mun tämänpäiväinen tempaus oli ihan hyvästä näille muille kun annoin sujuvasti aivan muuta ajateltavaa ja muutinkin tasaisen tappavantylsän torjantain jopa hiukan haasteelliseksi ja lopulta onnistumisen riemuksi:)*huokaa onnellisena*

Tosin...itelleni sitten tilasin kohtuullisen tylsän ns.toimistopäivän:unsure: = "Freeze kuule...jos sä nyt oisit nätistikiltistiturvallisesti tänään vaikka kokonaan sisällä ja pohjustaisit paperihommia kuntoon kun...nonytvaan vois olla vaihtelunpaikkaa.."...:rolleyes::oops::barefoot::D

Huomenna perjantai(y)!
Uusi päivä, uudet kujeet....:unsure::cautious::notworthy:...

Yhteistyössä