The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Aqela
Riemunkirjavat villasukat
Keltaiset kumpparit
Lupsakka vesisade
Poutapilven roikaleita
Hiuskasaan eksyyntynyt vaahteran siemen
Murkkuikäisen tuuliviirit
Kuopuksen puheripulikikatukset
Yliöverisokerihepulikohtaushurmuria odotellessa
Pienensuuressa keskeneräisyydessäni

Samettisen pehmeää syysiltaa kohti...

Onhan sulla kaikki hyvin :)?
Ei ihan ole. Loma alkoi ja heti tulin kipeäksi. Tai siis alkoi jo viime torstaina. o_O

En hyvinolemisesta tiedä mutta olen yhä hengissä.

Tosin luulen, että se johtuu siitä, että Jumala ei huoli eikä o pirulle tarpeeksi paha niin sit vaan roikkuu tämmöisessä välimaastossa.
Se on vain kuules hyvästä kun hengitys kulkee ja rinnassa pumputtaa(y)

Sillonki ku patittaa

...mistä tulikin mieleen että millon ihmeessä ja kummassa noi himputin öttiäiset oikein nostaa kytkintä ja jättää meikäläisen rauhaan:unsure:...tahdon kutipattivapaan nahkapuvun...

Parina aamuna on ilmassa kaikunut kumeat kutsuhuudot ja taivaankannen poikki on aina niin ylväästi liidellyt pienoinen joutsenparvi...jopa niin matalalta kerran että hyvin näin hienosti ojennetut räpyläjalat ja ilmavirrassa lepattelevat masuhöyhenet:)
Kokoontumisajot ilmeisesti hiljaksiin käynnissä...

Menipä kesä nopeasti taas ohi. Syksyinen omppusirkus jatkuu ja pitää muuten päivitellä kynttilävarastot ja laittaa ulkorappusille lyhdyt ojennukseen:)
Illat ovat jo mörkiäispimeitä, eilen oli tähtikattoa koristeena:love:

• Tykkää
Reactions: Kais
Parina aamuna on ilmassa kaikunut kumeat kutsuhuudot ja taivaankannen poikki on aina niin ylväästi liidellyt pienoinen joutsenparvi...jopa niin matalalta kerran että hyvin näin hienosti ojennetut räpyläjalat ja ilmavirrassa lepattelevat masuhöyhenet:)
Kokoontumisajot ilmeisesti hiljaksiin käynnissä...

Menipä kesä nopeasti taas ohi. Syksyinen omppusirkus jatkuu ja pitää muuten päivitellä kynttilävarastot ja laittaa ulkorappusille lyhdyt ojennukseen:)
Illat ovat jo mörkiäispimeitä, eilen oli tähtikattoa koristeena:love:
Teet ompuista kotiviiniä niin niistä on jotain riemua.
Tarvitsetko ohjeen?

No ei sitten mitään järkeä.
Kohtuukokoinen takamus on ihan jees ja söpö peppu on aina kaunista katseltavaa ja jos saa luvan niin mukavaa kosketeltavaakin.

Sen sijaan ladonoven levyinen takamus ei oikein mahdu vessaistuimelleni eikä edes vessan ovesta sisään ja itse tukehtuisin matkalla etsiessäni sieltä jotain minua kiinnostavaa.

Liika on aina liikaa.

Mä olen hirveen huono sienissä.
Kanttarellin mä tunnistan. Vaalean orakkaan. Ja lampaankäävän jonka muuten voi paistaa voissa ihan pihvinä ja hyvää on, takaan sen.

Muut sienet mun on parempi jättää muille sienestäjille. Noukin vaan ne jotka varmasti tunnistan ja tiedän mitä niillä teen.
Paremmat sienestäjät saavat kulkea jäljessäni ja poimia korinsa täyteen kaikkia herkkuja

Mä olen hobitti jonka sienentuntemus on valitettavan rajattu.
Nii se onkin paras :)

r0s
Huomentapäivää!

Mä oon iha rikki. Niskaa kutittaa ja korvan takaa ja ohimolta. Hirvikärpäspaukamat siis puhkiraavittu ja, vittu, niitä kutittaa yhä!

Uitan pääni kortisonipönttöön tai kentis laikkaan noi paukamat veks?
Metsään en ainakaan enää taida uskaltaa ilman jotain sukelluspukua.:(

Päivää kettinkiin.
Tää päivä alkaa olla taputeltu.
Kävin aamulla puhaltamassa nollat niin päihdekuntoutusjaksoni on taas yhtä puhallusta lähempänä.

Ja opin reissulla yhden asian joka helsinkiläisen pitäis tietää.
Nimittäin sen, että kun kertalipun ostaa r-kiskalta niin se on voimassa kaksi tuntia leimauksesta liikennevälineessä. Ärrältä olen yleensä kertapilettini ostanut joten olen vaan ollut siinä uskossa, että piletti on voimassa kaksi tuntia.
Tänään ostin piletin automaatista ja käväisin vielä aamukaffilla piletinoston jälkeen koska ei mulla reissussa ny kauaa mene.
Mutta automaatista ostetun samanhintaisen piletin voimassaoloaika onkin vain tunti siitä kun automaatti sylkee lipun sisuksistaan.
En mä edes katsonut lippua vaan tungin sen vaan rintataskuun koska en mä ny osannu kuvitellakaan, että samanhintaisilla lipuilla on ostopaikasta riippuen eri voimassaoloajat.
Lipuntarkastaja tästä minua sitten valisti mutta ihme kyllä hyvällä selityksellä selvisin ilman tarkastusmaksua.

Ilmaiskirjasaaliina tänään;
Tommy Tabermann - Suudelma
Lars Kepler - Kaniininmetsästäjä

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Lähes vilpittömin mielin otan osaa Rosan hirvikärpäsongelmiin.
Mutta mä en olisi mä jos en kertoisi, että hanelle on tehty ikioma laulu.
Vielä vähemmän olisin mä jos en linkittäisi sitä tähän.
Kipparikvartetti, olkaa hyvät.

Ja koska olen jokseenkin varma siitä, että Rosalla on käytössään sekä keppi että ruoska niin vetäydyn nurkkaan turvaan.
Onneksi Kyöpelinvuori aikanaan minulle opetti, että nurkka kannattaa varustaa hyvin, esim vinolla pinolla TexWillereitä ja muulla tarpeellisella että siellä pärjää tarvittaessa pidemmänkin ajan.

Yhteistyössä