Klarnattomat verkkokaupat? Laskulla ilman klarnaa

  • Viestiketjun aloittaja luottotietoinen
  • Ensimmäinen viesti
luottotietoinen
Onko enään yhtään verkkokauppaa jossa sais laskulla ilman klarnaa?

Mulla huonoja kokemuksia klarnasta vaikka maksuni maksoin ajallaan, joten klarnattomia verkokauppoja onko?
 
määää
No kerropa ne kokemukset, meillä kun on kymmeniä kertoja mennyt ilman ongelmia cdonista tilaaminen. Tosin ei ole kyllä palauteltu sun muuta hässäkkää, kun on tiedetty aina mitä halutaan.
 
guuigd
Alkuperäinen kirjoittaja määää;28804865:
No kerropa ne kokemukset, meillä kun on kymmeniä kertoja mennyt ilman ongelmia cdonista tilaaminen. Tosin ei ole kyllä palauteltu sun muuta hässäkkää, kun on tiedetty aina mitä halutaan.
No esim. levyissä on vähän eri asia kuin vaatteiden tai kenkien kanssa... Vähän pakko palauttaa jos ei halua huonosti sopivia kenkiä tai väärän kokoista mekkoa. Jotkut kaupat myös mokailevat, lähettävät koon 37 kengät vaikka tilattu kokoa 40. Hurjasti löytyy netistä kirjoituksia että Klarnan kanssa on ollut ongelmia mutta varmasti suurin osa selviää ilman niitä.
 
määää
No esim. levyissä on vähän eri asia kuin vaatteiden tai kenkien kanssa... Vähän pakko palauttaa jos ei halua huonosti sopivia kenkiä tai väärän kokoista mekkoa. Jotkut kaupat myös mokailevat, lähettävät koon 37 kengät vaikka tilattu kokoa 40. Hurjasti löytyy netistä kirjoituksia että Klarnan kanssa on ollut ongelmia mutta varmasti suurin osa selviää ilman niitä.
Joo mä tiedän vaatteidenkin koot, enkä tilaa kymmeniä ja palauta yhdeksää, ihan vaan ajattelen niitä muitakin ostajia jotka eivät halua ties kenenkä eteisen lattialla pyörimässä käyneitä vaatteita.
 
määää
Mulla ollut se onfelma että mennyt klarna-tiliksi vaikka laskun maksoin ja julmetut korot päälle.
Okei, etkä maksanut viime tingassa tai mitään? Just kun tänään yhtä nettikauppaa katsoin, ja heilläkin oli klarna lasku ja jäin miettimään kun sitä on haukuttu vaikkei meillä koskaan ole ongelmia ollut. Mutta tosiaan on maksettu hyvissä ajoin eikä ole palautuksia.
Tuossa tänpäiväisessä kaupassa oli kans ehdoissa jotenkin oudosti että liittyy osamaksutiliin tai vaatii hyväksyntää ja jotain, cdonissa mun mielestä ei ole kiemuroita ollut.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja määää;28804921:
Joo mä tiedän vaatteidenkin koot, enkä tilaa kymmeniä ja palauta yhdeksää, ihan vaan ajattelen niitä muitakin ostajia jotka eivät halua ties kenenkä eteisen lattialla pyörimässä käyneitä vaatteita.
Ei kaikista merkeistä ja eri malleista voi tietää oikea kokoa. Varsinkaan jos tuotekuvauksessa ei kerrota vaatteen mittoja yms. Saman vaatemerkinkin koot vaihtelevat eri malleissa. En minä ainakaan eteisen lattialla vaatteita säilytä.
 
guuigd
Alkuperäinen kirjoittaja määää;28804921:
Joo mä tiedän vaatteidenkin koot, enkä tilaa kymmeniä ja palauta yhdeksää, ihan vaan ajattelen niitä muitakin ostajia jotka eivät halua ties kenenkä eteisen lattialla pyörimässä käyneitä vaatteita.
Voi elämä mikä urpo sä oot.. :D
 
alkup-
Alkuperäinen kirjoittaja määää;28804949:
Okei, etkä maksanut viime tingassa tai mitään? Just kun tänään yhtä nettikauppaa katsoin, ja heilläkin oli klarna lasku ja jäin miettimään kun sitä on haukuttu vaikkei meillä koskaan ole ongelmia ollut. Mutta tosiaan on maksettu hyvissä ajoin eikä ole palautuksia.
Tuossa tänpäiväisessä kaupassa oli kans ehdoissa jotenkin oudosti että liittyy osamaksutiliin tai vaatii hyväksyntää ja jotain, cdonissa mun mielestä ei ole kiemuroita ollut.
En maksanut viime tingassa. Muutenkin tullut klarnasta ylimääräsiä laskuja tai sama lasku kaks kertaa. Kokoajan pitää jotain selvittää.

Cdon on toiminu ihan moitteettomasti, sieltä aikoinaan otin ekat klarna-laskut mut muualta ei saakaan niin kätevästi. Tai siis nyt on alkanu klarna tökkimään, näköjään muillakin.

Enkä tosiaan tilaa kasaa kerralla ja pidä yhtä ja palauta loppukasaa. Harvoin palauttelen.
 
määää
[QUOTE="vieras";28804963]Ei kaikista merkeistä ja eri malleista voi tietää oikea kokoa. Varsinkaan jos tuotekuvauksessa ei kerrota vaatteen mittoja yms. Saman vaatemerkinkin koot vaihtelevat eri malleissa. En minä ainakaan eteisen lattialla vaatteita säilytä.[/QUOTE]

Mutta arvaa kuin moni palauttelija säilyttää, ja ottaa ihan huvikseen kymmenet erilaiset kengät ja mallailee ja palauttelee. Ja juhlien jälkeen.
 
klarnasta
Ostin kalliimman laukun Klarnan osamaksulla marraskuussa 2011. Helmikuussa 2012 maksoin kaiken pois - tai luulin maksaneeni. Mulle oli kertynyt pari viikkoa viivästyneestä maksusta jotain korkoa josta ei KOSKAAN tullut mulle laskua.
Muutimme jouluksi 2012 toisaalle. Ei tullut mieleenkään ilmoittaa Klarnalle uusia tietoja sillä en tosiaankaan tiennyt että mulla siellä oli vielä jotain pystyssä kun ei yhtään lippusta tullut enää.

Keväällä 2013 mulle tuli Lindorfin 70e perintäkirje, jossa saajana oli joku täysin tuntematon AB-fima. Kun soitin sinne niin vasta siinä vaiheessa selvisi että kyse oli Klarnasta. Lindorf opasti minut soittamaan Klarnan perintään, joka oli joku Segurio tms. Neverheard-firma myös.
Soitin sinne ja todella vittuileva asiakaspalvelija sanoi että ovat mulle laittaneet sähköpostilla laskun tammikuussa 2013 ( sähköpostiin jota ei mulla ollut pitkään aikaan enää olemassakaan!!). Ja kuulema mun velvollisuus olisi ollut heille ilmoittaa ajantasaiset yhteystiedot. Tjaa, erikoista että mun pitäisi ilmoitella firmaan jonka olemassaolosta en ole koskaan kuullutkaan!
Lasku, jota en ollut saanut, perintäkuluineen oli heistä aiheellinen ja minä vastuussa vanhasta sähköpostista. Ja huomauttaisin etten ole koskaan mistään tilannut sähköpostilaskutusta.

Reklamoin asiasta kirjallisesti Klarnaa ja tätä Seguriota tms.
Klarnan vastaus oli että ei paljoa nappaa,reklamoi Seguriota. Segurio ei koskaan vastannut, vaikka asian riitauttaminen varmasti sitä vaatii.

Heinäkuussa tuli sitten käräjäpaperit. Piti sitten perkele maksaa että ei mene luottotiedot tuon paskalafkan takia. Uusi reklamaatio on jätetty, ei vastausta. Kuluttajaviranomainen pahoitteli, että Klarnan kanssa sattuu ja tapahtuu..
 
"mikko70"
Alkuperäinen kirjoittaja määää;28804949:
Okei, etkä maksanut viime tingassa tai mitään? Just kun tänään yhtä nettikauppaa katsoin, ja heilläkin oli klarna lasku ja jäin miettimään kun sitä on haukuttu vaikkei meillä koskaan ole ongelmia ollut. Mutta tosiaan on maksettu hyvissä ajoin eikä ole palautuksia.
Tuossa tänpäiväisessä kaupassa oli kans ehdoissa jotenkin oudosti että liittyy osamaksutiliin tai vaatii hyväksyntää ja jotain, cdonissa mun mielestä ei ole kiemuroita ollut.
No sehän on hyvä että teillä ei ole ongelmia ollut, voihan se tarkoitta että muilla on ollut vai mitä?
 
vierailija
Kun maksatte laskunne ajallaan asiallisesti, Klarna toimii moiteetta. Meillä juuri maksettiin 1700 ekee maksanut tietokone klarnalla, 6kk maksuaika, korko 0% Toki joka laskuun tulee se laskutuslisä, eli taitaa olla noin 3 euroa :ROFLMAO: Eli ei se ihan ilmaista ole, 6kk maksuajalla tulee käteismaksuun verrattuna peräti 18 euroa lisämaksua :LOL:
 
SivulistanHaltija
Laittakaa sähköpostia mulle;
toukop@email.com
Jos haluatte täyden 2018 päivitetyn listan sivuista ja ylärajoista, mitä saa tilattua. Ilmaiseksi en sitä anna, mutta annan testiksi yhden sivun ja jos saat sieltä tilattua, paria euroa vastaan luovutan lopun osoitelistan :)
Ja siis noista saa satojen eurojen edestä helposti tulemaan :) joistain osoitteista loputtomastikin, kunhan jaksaa tilata :)
 
vierailija
Laittakaa sähköpostia mulle;
toukop@email.com
Jos haluatte täyden 2018 päivitetyn listan sivuista ja ylärajoista, mitä saa tilattua. Ilmaiseksi en sitä anna, mutta annan testiksi yhden sivun ja jos saat sieltä tilattua, paria euroa vastaan luovutan lopun osoitelistan :)
Ja siis noista saa satojen eurojen edestä helposti tulemaan :) joistain osoitteista loputtomastikin, kunhan jaksaa tilata :)
Urpo, miksi kukaan sulle maksaisi listoista, mitkä saa ilmaiseksi varmaan tuhannesta paikasta.
 
vierailija
Laittakaa sähköpostia mulle;
toukop@email.com
Jos haluatte täyden 2018 päivitetyn listan sivuista ja ylärajoista, mitä saa tilattua. Ilmaiseksi en sitä anna, mutta annan testiksi yhden sivun ja jos saat sieltä tilattua, paria euroa vastaan luovutan lopun osoitelistan :)
Ja siis noista saa satojen eurojen edestä helposti tulemaan :) joistain osoitteista loputtomastikin, kunhan jaksaa tilata :)
Laitoin sulle viestii
 
vierailija
Klarna on asiallinen, aika usein jopa käteismaksu menee klarnalle. En tiedä miksi, eikä kiinnosta. Se on yksi toimija alalla vain, kuten muutkin nettimaksuja ottavat palvelut.
 

Yhteistyössä