K
korvanappppi.
Vieras
tuota.. tietääks kukaan voiko giganttiin palauttaa avattuja korvanappeja(siis korvakuulokkeita) joita olen testannut pari kertaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
30 ptuota.. tietääks kukaan voiko giganttiin palauttaa avattuja korvanappeja(siis korvakuulokkeita) joita olen testannut pari kertaa?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:30 p
Usein on vaikea tietää, vastaako tuote odotuksia, ellei sitä kokeile omassa kodissa. Siksi meillä on 30 päivän palautusoikeus (toimituspäivästä laskien). Sinulla on oikeus palauttaa tuote, vaikka olet jo käyttänyt sitä. Tuote tulee palauttaa ehjänä kaikkine tarvikkeineen, mutta tuotteen ei tarvitse olla alkuperäisessä myyntipakkauksessaan.
No eipä sun korvavaikkuasi kukaan halua ostaa edes alennuksella... eli ei voi.
Oletko gigantin työntekijä ??
Ei tarvii olla työntekijä laittaakseen linkin ja kirjoittaakseen sen auki... jos et tajunnut, niin siinä viestissä on linkki Gigantin sivulle.
tajusin kyllä ja luin itsekin sivun mutta ei siellä suoraan kerrottu voiko korvanappeja palauttaa!
Usein on vaikea tietää, vastaako tuote odotuksia, ellei sitä kokeile omassa kodissa. Siksi meillä on 30 päivän palautusoikeus (toimituspäivästä laskien). Sinulla on oikeus palauttaa tuote, vaikka olet jo käyttänyt sitä. Tuote tulee palauttaa ehjänä kaikkine tarvikkeineen, mutta tuotteen ei tarvitse olla alkuperäisessä myyntipakkauksessaan.
Sinne saa viedä ihan mitä tahansa takaisin 30 pv sisällä, myös nappikuulokkeet ja vaikka loput tampoonipaketista jos ensimmäinen vuotaa läpi.
Pötyä. Tuotetta saa kokeilla, mutta ei käyttää.
Ihanko tosiaan luulette, että iso ketju haluaa kieltäytyä vastaanottamasta nappikuulokkeet. Sinä aikana minkä myyjä käyttää kinasteluun vois myydä vaikka pari jääkaappipakastinta.
Sinne voi palauttaa myös ne nappikuulokkeet. Ja esim. älypuhelimen jonka in-ear-kuulokkeita on käytetty.
Heidän markkinoinnissa käytetyn lupauksensa perusteella väittäisin, että korvanapit pitäisi voida palauttaa. En minä ainakaan ajattelisi, ettei niitä voi laittaa uudelleen myyntiin. Mahdolliset korvavaikkujäämät voi jotain ällöttää, mutta ei ne erityistä terveysriskiä muodosta, joten kyllä ne minusta käytetyt korvanapit voi laittaa alelaariin myyntiin ja joku ne saattaa ostaakin.
Sehän on selvää, että palautettavien tuotteiden arvo voi olla alentunut eikä käytettyjä tuotteita ilman pakkaustaan voi myydä likimainkaan samaan hintaan kuin uusia tuotteita paketeissaan. Gigantti on silti markkinointi- ja myynninedistämissyistä päättänyt tällaisen palautusoikeuden antaa, joten ei sitä voida evätä sillä perusteella, että käytetyt korvanapit menee heikosti kaupaksi.
Itse yritin palauttaa viallisen, samana päivänä ostetun puhelimen, niin kutsuivat vartijan paikalle. Viimein uhkaus rikosilmoituksesta tehosi ja sain puhelimen palautettua kun soitin paikan pomolle.
Muttta käytettyjä pikkareita voi myydä netissä muualle ja saa paljon enemmän kun ne makso. Käytetty tamponi hinta?Ei käytettyjä pikkareitakaan voi palauttaa. Nappikuulokkeet on samaa sarjaa.