1) Vauva valvottaa varsinkin ensi alkuun ja kaikki energia menee arjessa selviämiseen.
2) Naisilla seksuaalinen halukkuus ei ole kympissä synnytyksen jälkeen, ja kun meillä -onneksi!- ei ole kasseja jotkaa repeilee kun on puutteessa, niin nainen ei koe niin voimakasta tarvetta paneskella kuin miehet
3) jonkun keskenkasvuisen miehen keksimä sana "messuhalli" ei ole ihanimmasta päästä, ja nainen miettii synnytyksen jälkeen olevansa jotain Hartwall-areenan, revenneen pullataikinan tai kynnöspellon väliltä. Nämä pelot on ihanat rakkaat miehet kommenteillaan aiheuttaneet.
"Muija on nykyisin muodoton -> lähempä vieraisiin koska mulla on oikeus tiukempaan tavaraan".
Miettikää miehet jos teillä leviäis ja lurpsahtais 9 kuukaudessa sukukalleudet, pallit roikkuis sen jälkeen polvissa (vs.naisten rinnat imetyksen jälkeen), kuinka innolla olisitte niitä esittelemässä?
Ja ei, en itse synnytyksen jälkeen pihdannut, vaan sit kun neuvolasta tuli naimalupa niin paneskeltiin. Mutta helppoa se ei ollut. Mutta mulla oli megaymmärtäväinen mies, ja nykyisin on paljon vireämpää.