Relaatio 293

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onhan mieletöntä porukkaa täs ketjussa. useampi sana olisi tiedossa (vihjeistänne) mut kun ei vaan järki riitä et sais edes auki näitä koulutus/uskonto/yhteiskunta ynm ruutuja :D

vierailija
Jos älysin oikein kommenttisi, niin mulla oli aluksi sama homma, kunnes huomasin sen sinisen numeroruudun oikeassa yläreunassa. Siitä kun paineli,niin jo aukesi uudet "sivut".:D

vierailija
Kyllä nyt on veroja manailtu enemmän kuin veroilmoitusta täyttäessä viime vuosituhannella, vaan se 15 ei aukea... ja kiitos tekijälle mahtavan hyvästä relaatiosta!
Jep jep, varmaan koko keskiaikainen verotusjärjestelmä käyty sana sanalta läpi moneen kertaan, mutta ei natsaa.. :D Tästä tulee enemmän näppyjä kuin itse veroilmoituksesta.. mutta hauska relaatio ja mielenkiintoinen aihepiiri kokonaisuutena. Virkistävä kokemus - jahka saa tuon yhden vielä ratkottua.. :D

vierailija
Jep jep, varmaan koko keskiaikainen verotusjärjestelmä käyty sana sanalta läpi moneen kertaan, mutta ei natsaa.. :D Tästä tulee enemmän näppyjä kuin itse veroilmoituksesta.. mutta hauska relaatio ja mielenkiintoinen aihepiiri kokonaisuutena. Virkistävä kokemus - jahka saa tuon yhden vielä ratkottua.. :D
jep, kuin myös :D ainakin neljä tuon on keksinyt :) ehkä mekin joskus vinkin saamme ;)

Yhteistyössä