Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hui, ekan kerran itekin nyt aattelin tänne kirjotella. Kovasti on tullut luettua ketjua ja opiskeltua termejä ;)
Yritys alotettu 05/2018 ja nyt siis toinen yrityskierto menossa. Mulla on pitkähkö, 30-32 päivän luomukierto ollut jo vuosia. Ovista en tikutellut, mutta kp14 tuli kananmunanvalkuaislimat. Kp19 eli oletettu dpo4/5 nippas vatsaa niin että meinas mennä jalat alta o_O Kuitenkin menkkojen pitäis tulla vasta kuun vaihteessa, sinne asti aattelin koittaa odotella testaamisen kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kaksiviivaakiitos
Kyllä se on haamuplussa. Mikä kiertopäivä?

Tunnen yleensä oviksen tosi selvästi, paitsi tässä kierrossa. Ovis yleensä kp 11 ja nyt kp 9-10 oli jotain oireita, mutta kova oviskipu puuttui. Nyt kp 21. Ovis saattoi siis olla kp 10 eli nyt olisi dpo 11.
Onestep edelleen nega. Taidampa lähteä testikauppaan pc varmaan parempi kuin tää rfsu?

Viimeksi plussasin dpo 10 ja testinä tuolloin pc

Miten se haamu haalenee niin paljon muutoin olisin jo innoissani 1.5v negojen jälkeen. Eikai sen haalentua kuulu
 
Tunnen yleensä oviksen tosi selvästi, paitsi tässä kierrossa. Ovis yleensä kp 11 ja nyt kp 9-10 oli jotain oireita, mutta kova oviskipu puuttui. Nyt kp 21. Ovis saattoi siis olla kp 10 eli nyt olisi dpo 11.
Onestep edelleen nega. Taidampa lähteä testikauppaan pc varmaan parempi kuin tää rfsu?

Viimeksi plussasin dpo 10 ja testinä tuolloin pc

Miten se haamu haalenee niin paljon muutoin olisin jo innoissani 1.5v negojen jälkeen. Eikai sen haalentua kuulu
Käy tosiaan ihmeessä hakemassa se pc niin saat varmuuden. Toivotaan saat siihenkin viivan (y)
 
MUTTA, näytti ensin negalta, menin sit koskee siihen märillä käsillä ja kastus vähän toi sininen pää. Hetken päästä ku kävin kurkkaa uudestaan ni näytti tolta. Kokeilin toisella käytetyllä testillä et mitä sille sillon käy niin kyllä se alko kastumaan väärästä päästä.

Pakko säästää aamuksi toi toinen pc. Alkuun tosiaan näytti negalta, pitikin mennä märillä käsillä sitä pyörittelemään
 

Attachments

on joo mut mietityttää kun tuo sininen pää pääsi kastumaan, eikös se väriaine mene sinne ja sit kastui pian sieltä päästä niin jos pukkas ne väriaineet takasinpäin? Kun oli nega aiemmin kun kurkkasin testiä. No aamulla selviää, ei vaan millään malttais odottaa.
Minä tein heti empiirisen tutkimuksen omalla pc:llä jossa viivanpaikka/nega, eikä moista sille tapahtunut. Tuo on kunnon plussa! Onnea siis!:love:
 
Minä tein heti empiirisen tutkimuksen omalla pc:llä jossa viivanpaikka/nega, eikä moista sille tapahtunut. Tuo on kunnon plussa! Onnea siis!:love:

Mä testasin myös noilla rfsu jossa haamu niin toiseen tuli kunnon viiva. One steppeihin missä ei mitään viivoja niin ei tullut vastaavaa. Aiemmin testattu jo täysin kuiva pc, siihenkään ei tullut. Eli jos niihin viivoja saa näin, niin pitää olla ilmeisesti vielä märkiä.. Ei millään meinaa malttaa jättää aamuun tuota toista pc testiä :)

1.5v yritetty ja sitä ennen enkeli rv 23. Jokohan ois meidän aika :)
 
Mä testasin myös noilla rfsu jossa haamu niin toiseen tuli kunnon viiva. One steppeihin missä ei mitään viivoja niin ei tullut vastaavaa. Aiemmin testattu jo täysin kuiva pc, siihenkään ei tullut. Eli jos niihin viivoja saa näin, niin pitää olla ilmeisesti vielä märkiä.. Ei millään meinaa malttaa jättää aamuun tuota toista pc testiä :)

1.5v yritetty ja sitä ennen enkeli rv 23. Jokohan ois meidän aika :)
Jospa nyt olisi tosiaan teidän aika!:love: Ehkä se tekee niin positiivisille testeille. Eli vahvistaa tulosta...(n)
 
Jospa nyt olisi tosiaan teidän aika!:love: Ehkä se tekee niin positiivisille testeille. Eli vahvistaa tulosta...(n)

Nyt joku haamun saanut testaamaan :)

Mulla oli kaksi rfsu ja tuoreempaan tuli selvä viiva kun laitoin tipan vettä väärään päähän, vanhempaan taas ei. Ja sekin mietityttää kun nuo one stepit negoja vaikka herkkyydeltään 10 eli herkempiä mitä pc.

Miten se just tärppäiskin tällasesta kierrosta kun en ovista tuntenut :D
 
  • Tykkää
Reactions: Naturamama
Nyt joku haamun saanut testaamaan :)

Mulla oli kaksi rfsu ja tuoreempaan tuli selvä viiva kun laitoin tipan vettä väärään päähän, vanhempaan taas ei. Ja sekin mietityttää kun nuo one stepit negoja vaikka herkkyydeltään 10 eli herkempiä mitä pc.

Miten se just tärppäiskin tällasesta kierrosta kun en ovista tuntenut :D
Koska One Stepit on umpisurkeita ja käsittääkseni moni saanut pc:llä ajoissa plussaa vaikkei one stepissä näkyisi mitään.
 
@Uusintayritys Jos tosiaan testin toisen pään kastelu vahvistaa mahdollista haamua, niin olet tainnut osua raskaustestauksen graalin maljaan! :LOL:
No huomenna selviää :rolleyes:
Tai sitten se väriaine vain tuoreena lähtee takaisinpäin ja saa aikaan tuollaisen. Ja kokonaan kuivunut väriaine ei enää lähde mihinkään.

Tosin päivällä jo haamujen haamut (mitkä tosin katosi kuivuessaan) noissa rfsu testeissä. Niin monta sataa negaa (ellei jo tuhansia) tullut tehtyä ettei usko, kun näitä haamujakin tullut. Tosin tuo pc testi nyt selvin mitä on tullut.

Tein vielä rfsu eikä ainakaan mitään selkeetä näkynyt, mutta niihin olen kyllä saanut jos jonkinnäköstä viivasta.. Vielä olen malttanut jättää pc testin kaappiin :D
 
@Uusintayritys (y):love: oi ihanaa ! Mäkin aloin jännittää sun aamutikkua :)

Mietin tossa illan että tekiskö huomen päivällä ovistestiä jos ei menkat oo alkaneet.. vasta siis vuorokauden sit myöhässä. Haluun vaan pissii noihin tikkuihin vaikkei siinä kärkee ookkaan.:unsure::LOL: raskaustestejä en haluis vielä tälleen dpo8 päivänä sit tuhlata.
 
Moi! Änkeän itseni tänne kyselemään. 12.6 oon ollut pakastealkionsiirrossa, varsinainen testipäivä ois vasta 26.6. Mä hölmö menin jo maanantaina tekemään pc:n testin aamulla joka näyttikin suureksi yllätykseksi selkeästi kahta viivaa, toinen tosin paljon haaleampi. No iltapäivällä tein myös rfsun testin joka näytti myös kahta viivaa. Eilen ja tänään tein aamulla pc testit, viivat edelleen, mutta ei juurikaan/ollenkaan vahvistuneet. Rfsun testeissä taas selkeästi vahvistuneet viivat päivä päivältä. Tänään tein viel digitaalisen, joka näytti raskaana 1-2vkoa. Uskon siis ettei testit valehtele, mutta suurin pelko onkin joko kemiallinen tai tuulimuna. Onko muilla kokemusta, että pc testit eivät juurikaan olisi tummuneet/tummuisivat hitaasti vaikka kaikki on ok?
 
@Uusintayritys (y):love: oi ihanaa ! Mäkin aloin jännittää sun aamutikkua :)

Mietin tossa illan että tekiskö huomen päivällä ovistestiä jos ei menkat oo alkaneet.. vasta siis vuorokauden sit myöhässä. Haluun vaan pissii noihin tikkuihin vaikkei siinä kärkee ookkaan.:unsure::LOL: raskaustestejä en haluis vielä tälleen dpo8 päivänä sit tuhlata.
Mä oon tehnyt jo varmaan 20 :LOL:
Moi! Änkeän itseni tänne kyselemään. 12.6 oon ollut pakastealkionsiirrossa, varsinainen testipäivä ois vasta 26.6. Mä hölmö menin jo maanantaina tekemään pc:n testin aamulla joka näyttikin suureksi yllätykseksi selkeästi kahta viivaa, toinen tosin paljon haaleampi. No iltapäivällä tein myös rfsun testin joka näytti myös kahta viivaa. Eilen ja tänään tein aamulla pc testit, viivat edelleen, mutta ei juurikaan/ollenkaan vahvistuneet. Rfsun testeissä taas selkeästi vahvistuneet viivat päivä päivältä. Tänään tein viel digitaalisen, joka näytti raskaana 1-2vkoa. Uskon siis ettei testit valehtele, mutta suurin pelko onkin joko kemiallinen tai tuulimuna. Onko muilla kokemusta, että pc testit eivät juurikaan olisi tummuneet/tummuisivat hitaasti vaikka kaikki on ok?
Mitään en näistä ymmärrä, mutta jos kiinnittyy heti, niin eikös 4 päivän päästä voi hyvinkin näkyä jo plussa.
 

Yhteistyössä