Kiitos kovasti tsempeistä!
@MannaL ja
@Miina- Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta
Oikein paljon onnea
@paupiu
Ja
@kuus+1 vau! Onnea sulle ja kaikkea hyvää sinne odotusaikaan
ihanaa! Kerron tuohon alemmas kuulumiset..
@maloon eläisin Piinapäiviä kuten ennenkin
Omia kuulumisia:
Aamusta menin sinne miehen kanssa ja sain rauhoittavan, jota olin siis pyytänyt koska jo koepalojen otto oli niin hirveä että meinasin pyörtyä. Onneksi sain. Koska selvisin paljon paremmin.
Eka järkytys oli, että se oli mies joka sen teki. Mieluusti oisin naisen halunnut mutta joo, osasi asiansa
Kertoi sitten että pahin aste tosiaan ja jotain lääkäri kieltä selitti.. Itse poisto ei ollut kamala kun oli puudutus mutta kaikki muu. Isot palat poisti ja sanoikin että toivottavasti ovat hyvälaatuisia
kohdunnapukan ylä- ja alahuuli? (en tiennyt et semmosia on...) poistettiin siis. Puudutus sattui ja tuntui kamalalta
Nyt sitten kauhea vuoto ollut koko päivän ja kivut
kuulemma elokuussa vasta tulee tulokset ja jatkosuunnitelmat, kun jäävät kesätauolle.
Eli piina jatkuu sinne. Varmistin vielä että voidaanhan me mennä elokuussa sinne lapsettomuuspolille, niin sanoi että tottakai. Se helpotti. Ei siis ole toistaiseksi kyse sellaisesta että eikö voitas hoitoja tehdä.. Henkisesti tämä on kyllä rankkaa.
Nyt kuitenkin yritän kesän rentoutua ja olla vaan kun ei voi nyt yrittääkään. Eli saatan pitää välillä taukoja mutta yritän kyllä listaa päivitellä suht usein. En ehkä aina joka päivä
Lääkäri määräsi mulle myös vuotoa hillitsevää lääkettä. Kun kerroin noista hirveistä menkoistani.