vierailija
Etpä tiedä missä se sun ihastus on tällä hetkellä ja kenen seurassa!
Ikävää jos tuo on totta,kaikki sen tietää kenestä ellu on aina tykännyt.Päättömästäkö puhut?
Etpä tiedä missä se sun ihastus on tällä hetkellä ja kenen seurassa!
Ikävää jos tuo on totta,kaikki sen tietää kenestä ellu on aina tykännyt.Päättömästäkö puhut?
Nyt suu suppuun! Et todellakaan kerro miten kävi tuntemattomassa! Olen katsomassa sen 6.12.2018!Tää kostetaan!
Arvaa miten kävi ekassa Tappajahai-elokuvassa? No se hai tapettiin! Kerronko miten kävi Katariina ja Munkkiniemen kreivissä? Tuntemattomassa?
No, Suomi menetti Karjalan.Nyt suu suppuun! Et todellakaan kerro miten kävi tuntemattomassa! Olen katsomassa sen 6.12.2018!
Tää meni jo parisen tai enempi kuukausia sitten mutta jääkärimarssi sopii tähänki ihan hyvin
Kiitti v****ti!No, Suomi menetti Karjalan.
Newsflash.
Nii-i. Kannas menetettiin mut silti me tiirataan aina uus Tuntematon-versio rystyset valkeina.Kiitti v****ti!
Kannataako tuota ennään ees kattoa ko tietää loppuratkaisun!
Älä nyt tätäki pilaa!Jeesus-leffoissa on yks harmillinen puoli: lopun tietää eli jäikö pääsankari eloon vai ei.
No okei. En sit kerro mitä Titanicille kävi siinä lehvassa.Älä nyt tätäki pilaa!
Nyt kele lopetat ton!No okei. En sit kerro mitä Titanicille kävi siinä lehvassa.
Katotaan mikä lumikko voittaa ensi vuonna.Echo sulle niin kerron 2019 SM liigan mestarin jo nyt
Se on..
Ei toi vaan
Kärpät vie kuusnollaKatotaan mikä lumikko voittaa ensi vuonna.
Kärpät vie kuusnolla
Ihanaa, mä niin tiesin että sun sydän sykkii samaan tahtiin
Että oikein kahteen kertaan vielä panit ton tohonIhanaa, mun sydän sykkii samaan tahtiin