Miksi tämä palsta ei voi olla enää hauska?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No aattelin heittää pallon välillä sinne puolelle verkkoa, johan mua on vedelty mukaan vähän joka asiaan yli vuoden ajan vaikka olisin kirjottanut ketjuun sanan Moi.
Tosi ikävää mutta ei ole mun vika. Mitäs jos nyt yritetään keskittyä faktoihin jatkossa ja yritetään olla välittämättä huhupuheista täällä palstalla?
 
Tosi ikävää mutta ei ole mun vika. Mitäs jos nyt yritetään keskittyä faktoihin jatkossa ja yritetään olla välittämättä huhupuheista täällä palstalla?
Kenes vika?
Mä en edelleenkään huhuja usko vaan väsyin harmaitten kiusaamiseen ja jos niiden takana et sinä ole niin anteeksi...mutta mitä faktoihin tulee niin niissä mä edelleen pysynkin ja niihin tietoihin uskon. Ei ole syytä olla uskomatta.
 
No onhan, jos sä todella kuvittelet että mä jaksan oman irl elämän vaikeuksien päälle vielä harjottaa jotain vihakampanjaa netissä puolituttua ihmistä vastaan, niin onhan sulla sillon painava syy.
Epäloogista mutta en, en halua että menet. Toivoisin, että voitas olla kaikki sovussa ja pitää kivaa kuten silloin vanhassa ketjussa.
 
Kenes vika?
Mä en edelleenkään huhuja usko vaan väsyin harmaitten kiusaamiseen ja jos niiden takana et sinä ole niin anteeksi...mutta mitä faktoihin tulee niin niissä mä edelleen pysynkin ja niihin tietoihin uskon. Ei ole syytä olla uskomatta.
Et edelleenkään huhuja usko, mutta anteeksi jos minä en ole niiden takana?(n)

Mä en ole syy siihen että harmaat kiusaa.
Ja jos olen sitä mieltä että mitä vähemmän noiden harmaiden viesteihin vastaa niin sitä todennäköisemmin ne lopettaa, niin saan olla. Se ei tarkoita, että minä olisin niiden puolella ja että sinä et saa puolustautua niitä vastaan. En vain näe sitä kovin järkevänä.
 
Eiku:ROFLMAO::LOL:


Ei hitsi, mun on mentävä mutta nyt ei ainakaan harmailla pitäis olla enää vatvomista jos me nyt tää ollaan sovittu. Mun puolesta kaikki ok.

Jos sopii ni laitan Ellu sulle viestiä myöh.
ja todellakin toivon ettet Ellu mene yhtään minnekään!
 
Mun puolesta kaikki ok.
Mä todellakin nyt toivon että tajuat sen että toin tään ruopattavaks julki vain sen takia, että väsyin siihen v*ttumaiseen vihjailuun...mulla ei oo mitään syytä tapella puskista, joten tein sen sitte julkisesti ja anteeks pyydän ainoastaan sitä, jos sen viestin takana et ollut sinä ja syytin sua sitte aiheetta...mitään vihakampanjaa ei ole tarkotus alottaa edelleenkään.

Mutta...kaikenkaikkiaan mun on vaikea luottaa että asiat on nyt selvät, tottakai sitä toivon.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä todellakin nyt toivon että tajuat sen että toin tään ruopattavaks julki vain sen takia, että väsyin siihen v*ttumaiseen vihjailuun...mulla ei oo mitään syytä tapella puskista, joten tein sen sitte julkisesti ja anteeks pyydän ainoastaan sitä, jos sen viestin takana et ollut sinä ja syytin sua sitte aiheetta...mitään vihakampanjaa ei ole tarkotus alottaa edelleenkään.

Mutta...kaikenkaikkiaan mun on vaikea luottaa että asiat on nyt selvät, tottakai sitä toivon.
Ok, asia ihan ok. Anteeks minunkin puolesta.
Nyt on jatkettava töitä.:coffee:

Joo, oli venähätnyt ruokatauko!:LOL:
 
Eli pyydät anteeksi sitä että olet vittuillut täällä harmaana?
En ole vittuillut harmaana täällä.
Vaan pyydän sitä anteeks kun epäilin tän olevan vihakampanja. Toivottavasti nyt asiat selkeytyivät ja jokainen voi keskittyä johonkin positiivisempaan.:)(y)

Nyt ihan oikeasti pakko jatkaa tuunia.:cautious:

*puristaa boobsia munkista ja juoksee sorvin ääreen*
 

Yhteistyössä