Jäinen kissa vaatii saavin.Kiitos, kait mä jotenkin mukiinmenevä oon
Aika isoon mukiin
Jäinen kissa vaatii saavin.Kiitos, kait mä jotenkin mukiinmenevä oon
Aika isoon mukiin
Joku harmaa niitä aina välillä kertoo täällä.Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.
Niinhän mä just sanoinJumalauta, jos privana kertoo jollekin luottamuksellisesti niin niitä asioita ei kerrota kenellekään toiselle. Eikä täällä missään ketjussa.
Sitä ei pitäisi tapahtua.Sitä tapahtuu kuitenkin.
Juu mutta halusin sanoa mielipiteeni.Niinhän mä just sanoin
Eikun varmaan viikko sitten?Ei kertonut. Tai siis ilmaisi asian kyllä mutta lauseessa oli kysymysmerkki eli hän epäili asian olevan niin.
Jaa, no tuosta mulla ei oo mitään havaintoa.Eikun varmaan viikko sitten?
Juu mutta ei kai nyt niin että toiselle tulee kalju kun hiukset häviää otsalta itäkaakkoonJuu mutta halusin sanoa mielipiteeni.
Mulle sanoi eräs kaverini, että jos et halua ihmisten tietävän asioistasi niin älä kerro niitä heille.Joku harmaa niitä aina välillä kertoo täällä.
En mie siusta puhunut.Juu mutta ei kai nyt niin että toiselle tulee kalju kun hiukset häviää otsalta itäkaakkoon
Sellainen ei ole kaveri joka juoruilee muille.Mulle sanoi eräs kaverini, että jos et halua ihmisten tietävän asioistasi niin älä kerro niitä heille.
Se on mun omaa tyhmyyttäni, jos mun jutut tulee takaisin korviini.
ja silti mulle tuli selkee kaljuEn mie siusta puhunut.
*poistuu nurkkaan*ja silti mulle tuli selkee kalju
nimim. Kekkonen
Kahtelepa, jos siellä olis"villakoiria" Elenan kaljun peitoksi.*poistuu nurkkaan*
Mä luovutan puolet hiuksistani.Kahtelepa, jos siellä olis"villakoiria" Elenan kaljun peitoksi.
Älä huolestu, kaikki hyvin.Mä oon ihan pihalla, kuka kiusaa ja ketä.
Pitääkö tästä huolestua?
Epäili vai arveli? Epäileminen on eri asia, kuin arveleminen. Siitä täällä tulee usein väärinkäsiteyksiä, olen huomannut.Ei kertonut. Tai siis ilmaisi asian kyllä mutta lauseessa oli kysymysmerkki eli hän epäili asian olevan niin.
Muistin vaan, et usein on ollut puhetta siitä, kuinka sanat voi ymmärtää väärin, os käyttää niitä väärin. Sana epäillä on usein sellainen, et asia kääntyy päälaelleen. Muistelepa, montakin kertaa - ja sanoit vielä, et sut on usein ymmärretty väärin. Ihmekös tuo, jos tarkoittaa vaan arvelua, eikä luule että ei, siis epäile
https://fi.wiktionary.org/wiki/epäilläEpäili vai arveli? Epäileminen on eri asia, kuin arveleminen. Siitä täällä tulee usein väärinkäsiteyksiä, olen huomannut.
https://kaksplus.fi/threads/saeaennoetketju-tyhjennetty-ja-lukittu.2508337/#post-31933812Mua ei ole kiusattu yksityisviesteinä. On kiusattu täällä ketjuissa.