Hellou!
@AnMaaria Voi hitsit tota sun oksentelua
Musta tuntu jo ne ekat n.kolme kk et mitä höttöä teen, jos ei lopunaan ja pään, voin vaan kuvitella mitä sul on siellä
Eikö oo MISTÄÄN poppakonsteista ollu apua?
Muistelenkohan oikein, et siihenki ois ihn jottain lääkäriltä saatavaa apua, jos meinaa oikein paha ja pitkään olla..? Sillkn tietenki viim. Jos joutuu ihan tiputukseen tms. Sairaalahoitoon, mut ihan tohon ellotukseenki muistelisin, et ois jottain.... Yritänpä muistaa googletella! Joo, eilen oli eka kuumeeton päivä ja tänään oli niin hyvä olo, et kävin hakkeen pyörän huollosta ja poikiin oikein antaumuksella kaupungin kautta kotia; ai että! Kuuma oli ja aurinko paisto ja Niiiiin hyvä fiilis! Kotona nukkuin kyl n.2,5h päikkärit sitten; toivon et ei potki tauti takasin
Kerrohan sit miten män uutisten kertominen teän puolen suvulle!
@amaia äh ja sulleki sama ku edelläolevalle; loppuis jo tuo oksentelu
Ei oo MISTÄÄN kikoista sullekaan ollu apua?
Tosin samapa se oli itelläni alussa, et tietyt jutut autto (säälittövän) vähän, mut kun ellotus iski, ni ei voinu mitään... Äh ku vois jotenki auttaa
Ja haha, ihana ku ensiertalaiset samaistuu
Tää on niiiiiin ärsyttävää, ku ei tosiaan tunnista niitä liikkeitä muista kehon toiminnoista, mutta ainaki tokalla kiekalla tietää sit mitä oottaa! Mutku nytki haluais.........
Apua, pittää Iteki kattoo joitaki niitä videoita! En oo koskaan aatellukan et niin hyvin tulis esille/näkyviin
Voi minun sisäelinparkoja, jos Pätkis on lopuajastaki niin riehuva ku nytten ultrassa ollu
@ahmis tsemppiä, ettei tuu kunnon tautia!
@viipulainen apua!!! Miten ees sait siitä kiinni???
HURJAA! Nyt ootan kyl vielä enemmän innoissani ja kauhuissani liikkeitä
Ja mullekin sais luovuttaa tota siivousintoa! Oon kuullu et voi tulla se "pesänrakennusvietti", mut vielä ei oo täällä ainakaan näkyny
@Wiiwiii ihanaa, sullahan on jo kohta se ru
En malttais ite millään oottaa VIELÄ (vähän vajaata) VIITTÄ VIIKKOA!!!
Ihana kuulla et sulla menee hyvin!
Meillä pojalle ollu jo iät ja ajat nimi, tosin nyt vaikuttaa, et muuttu vähän, mut oh well, silleen kuiten valmiina ja tytön nimi hakee vielä muotoaan, mut perusjutut on siinäki kasassa; yks perinnenimi ainaki, joka on sekä mulla ja mun ja Hellun äidillä
love:
) ja sit etunimi alkanee A:lla... Mut tämäkin saattaa vielä muuttua, WHO knows...
@Jocrow Tsemppiä sulleki pahoinvointiin ja toi röyhtäilyki on inhottavaa, mulla just ekana oireena taiski olla röyhtäily ja jatkuu edelleen (hullulla hauskaa, kun en normaaisti röyhtäile juuri ollenkaan ja sillonki ku röyhtäile ni ihan piensti), en tosin yöki tai limaa örki. Toivottavasti helpottaa kohta ja alkaa ruoka maistuun! Toki inhottava syyä, ku ei tee mieli... Ookko koittanu piimää tai jotain muita "mahahappoja rauhottavia" ruokia? Kans kanttii kokeilla jottain ei niin perinteisinkö ruokia; oon kuullu joskus, et porukka sanonu, et just päinvastaiet ku rauhoitavat ruoat onki auttanu
Ja muille toki kans närästyksestä kärsiville toi ohje/vinkki/kuuloonne!
@Vuorikristalli No nyt oon pikkuhiljaa alkanu kunnolla nauttiin. Välillä tuntuu, et ei ois itellä oikeutta ees olla nauttimatta, kun kaikki menny niin hyvin *koputtaa puuta*! Maha alkanu jo aikasten näkymään ja tosi ihanaa, mut silti koko ajan ahistaa, jos ihmiset vaan kattoo, et oon tyyliin syöny vähän liikaa mäkkäriä tms.
Toinen on se, ku parilta läheisemmältä tullu kommenttia, et ei arvannu yhtään, et musta tulis / mie haluaisin äidiksi ja et öisin viiminen kenet ne kuvittelee äidiksi
Ja tyhmää tommosestaki ottaa itteensä, ku kuitenki moni muu päinvastasta mieltä ja ite tienny et aina haluaa äidiksi. Kolmanneksi juurikin positiivisen testin jälkeen törmäsin netissä kirjoiukseen, et "diabeetikot ei sais tulla raskaaksi/hankkia lapsia/ lisääntyä". Se tuntu pahalta. Toki mä myös nään sen lääketieteellisen puolen, ei siirretä sairaita geenejä eteenpäin, riskit yms., mutta tuntu silti tosi pahalta. Sitten kans tää, kun on paljon sellasia pareja, jotka haluis lapsia, mut ei saa, ni se syyllisyydentunto, kun itellä (vaikka "sairas" oonki) kävi näin "helposti" ja vielä kun oli vähän niinku "katsotaan nyt, otetaan tietojen mahis et voi tulla raskaaksi". Sit vielä se, et pitäis olla onnellinen raskaudesta, ku kaikille ei käy niin helposti, mut ei silti voi sille mitään, et kokee niitä negatiivisiaki tunteita raskaudessa; oli se sit hurjan pahoinvoinnin ja kipujen takia, jonku riskin tai mahattomuuden tai ihomahaisuuden vuoksi... Tässäpä nuita
Nuita on kyl ihan kiva ja mielenkiintoista käsitellä nuita asioita ja tutkia, miks ite (tai joku muu) tuntee niin jne. Raskaudessakin kuiten hormonit pyörii vahvasti, ni nekin osaltaan vaikuttanee, plus ympäristöstä tulevat viestit...
( . ) Täällä tosiaan tänään kiva fiilis, ei oo ollu pahaa oloa, terve olo (vaikkakin väsynyt edelleen
), ilma nätti ja pääsin pyöräileen
Vettä edelleen ku ilmapallo (?) ja tännään eka joku random LAPSI kysy et onko mulla vauva
Lapsistahan nyt ei tiedä, voi se silti enemmän läakimahaa muistuttaa, mut päätin ottaa sen positiivisena
Kanansiipiö tehny hulluna mieli ja tänään niitä sit syötiinki -ja paljon!
Jaffan tuuttien valmistusta rahoittanen edelleen aikalailla yksin (tai siis *köhköh* PÄTKIS rahoittaa
)
JA POKSPOKS!
Ane773 ja Pätkis rv 17+0