Pahimmilla hepulikohtauksillani voin hyvinkin ollaSelkeesti oot tuo keltainen.
Pahimmilla hepulikohtauksillani voin hyvinkin ollaSelkeesti oot tuo keltainen.
No mutta kais!Äläs ny paista ihtees,mee varjoon ja juo viinaa riitävästi
Varjopaikat on melkein varattu. En kehannu istua muiden joukkoon.Äläs ny paista ihtees,mee varjoon ja juo riitävästi
Äidiltä on vissiin maito loppunut?Silti jotkut tuijottavat.
Uijuijui!! Nyt tulee kyllä viiveelläMä oon ainakin ihan masentunut tästä oottamisesta...
Yh, poishuononen. Tuohon tautiin toivon todellakin pikaista paranemista!Joo,vatsapöpönen kiusaa Eilisestä aamusta jo mokoma.
Jouvun olemaan poissa töistä pari päivää
Jooh mä lepäilen
Ota olut. En tiedä asiaa mihin ei auttaisiMä oon ainakin ihan masentunut tästä oottamisesta...
Auttaaks se siihen, että jaksaa oottaa kisun vastausta sitte paremmin?Ota olut. En tiedä asiaa mihin ei auttaisi
Jotkut ovat tissimiehiä ja toiset peppumiehiä.Äidiltä on vissiin maito loppunut?
Kummasti auttaa.Auttaaks se siihen, että jaksaa oottaa kisun vastausta sitte paremmin?
Pitäs varmanpäälle ottaa toinenkin perään
oliko tuossako joku vihjauskinkohähtäh?Auttaaks se siihen, että jaksaa oottaa kisun vastausta sitte paremmin?
Pitäs varmanpäälle ottaa toinenkin perään
Oli...en vaan muista enää mikä tai missä!oliko tuossako joku vihjauskinkohähtäh?
E jummartanu.
*viskasee tyynyllä*Kummasti auttaa.
Dodih, älä ota ennääOli...en vaan muista enää mikä tai missä!
Poika tyrkyttää tuota kaljaa niin että se on Röyh vaan ja tuituiDodih, älä ota ennää
Aika helppo oot nytkyllä tuitui vaanPoika tyrkyttää tuota kaljaa niin että se on Röyh vaan ja tuitui
Riittäisköhän Pojalta mullekin tuopillinen?Poika tyrkyttää tuota kaljaa niin että se on Röyh vaan ja tuitui
Veit sanat suustani.Jotkut ovat tissimiehiä ja toiset Peppimiehiä.
En ees oo, ovvaan pahemmanpuoleinen janoAika helppo oot nytkyllä tuitui vaan
EiRiittäisköhän Pojalta mullekin tuopillinen?
Aijaa vaan! Koko seutukuntako täällä nytkyllä vaan keekoilee kalsarit pääkkösissään ellun kanasina kun mä vastailen viiveellä kun tää vitkutin jähmeilee*ufopääkkönen*?!Riittäisköhän Pojalta mullekin tuopillinen?
Seliseli höpötinpöpötinEn ees oo, ovvaan pahemmanpuoleinen jano