The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Fantzu
Tää on ratkaisematon ikuisuusongelma pienessä päässäni.
Hittojako mä tekisin helpolla naisella? Ei semmoinen osaa pitää minua kurissa ja rouvan nuhteessa.
Semmoiset jotka osais on sit vaikeita.

Tänään ratkaisin ongelman laittamalla ruoaksi pekonilla terästettyä hernekeittoa ja sihauttamalla yhden (aika monta) oluen.
Mihin sitä vaikeeta naista edes kaipaa?

Mut kiltteys on aina iso plussa. Ilkeään tuhlattu aika on tuhlattua aikaa.
Sopivasti vaikea ja kiltti nainen on hyvä.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tää on ratkaisematon ikuisuusongelma pienessä päässäni.
Hittojako mä tekisin helpolla naisella? Ei semmoinen osaa pitää minua kurissa ja rouvan nuhteessa.
Semmoiset jotka osais on sit vaikeita.

Tänään ratkaisin ongelman laittamalla ruoaksi pekonilla terästettyä hernekeittoa ja sihauttamalla yhden (aika monta) oluen.
Mihin sitä vaikeeta naista edes kaipaa?

Mut kiltteys on aina iso plussa. Ilkeään tuhlattu aika on tuhlattua aikaa.
Kiltteys on hyvä asia, nalkuttava akka on hirveä ja sellanen joka haluaa kontrolloida...ei ketään saa alistaa.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
Kiitti Fantzu :love:
Halaukset myös sinne.

Mä oon vaan lukenut & räplinyt kännykkää ja nukkunut. :unsure:
No pesin mä vähän tiskejä ja tyhjensin bioastian ;) ja söin kylmää kasviskeittoo.

• Tykkää
Reactions: Fantzu ja Elena777
Terjeeens!:)*pömpsähtää paikalle niin että soffatyynyt vaan hytkyy*

Saanksmää olla vähän väsynyt?*hekottaa hervottomana* Ja otetaanko nytkyllä isostipaljosti maitoa kahvilla niin menee tää loppupäiväkin ihan pärrätessä(y)

Ihan höpöhöpö maanantai mun osalta:notworthy:, iski pahimman puoleinen viikonlopun juhlintojen jälkimaininkihepulikohtaukset eli en sitten osannut ollenkaan käyttäytyä vaan höpisin hyvin hirrrween karrmeen levottomia juttuja ja taisinpa taas nauraakin ihan liikaa ja naurattaa muitakin ihan liikaa kun sanomista tuli:oops:. Mutta tommosille arkimörökölleille mä nyt sanon vaan että maistuis se kunnon nauruhepuli sullekin(y), lälläspyy vaan:X3:

Ja. Ei oo mun syy eikä vika jos tuun toisten/joittenkin ihmisten kans viissiin kaitennii hyvin toimeenkin, kun siitäkin sain noottia.

Eli: istupa mun päälle tai sido mut johonkin kiinni ja varsinkin pidä huoli siitä etten juttele enkä vallankaan höpise, nauramisesta puhumattakaan. Koska se on synnillistä:barefoot:

Enkä oo hankala:cautious:
Vaan mä oon ihuna:love::D

....paittiettä joopas...kyllä mä taijan kuitenkin pikkusesti olla sopivalla tavalla semmonen hankalahkokin:)

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Ai morjens vaan...vaatetuksesta en sanokaan mitn:notworthy:

Mutta olipa jännä keli, semmonen että vois sataakin muttei satanukaan ja kuumankosteannihkeä....mikä puolestaan tarkotti sitä että hupparin vetskari kyllä meni laskeutumaan pahastuksellisen alaskin*lähti hakemaan jalkapuuta* eli tais vilahtaa vakoakin mutta kun hoksasin moisen jutun - työkaveri tuli hekottelemaan ja heittämään että "onpas sulla s i l m ä t hyvin esillä" (o_O:eek::confused::oops::notworthy::ROFLMAO:) niin loppupäivän olinkin ihan melkein nunnana.

Sanoiksmää että mulla ois hintsusesti havaittavissa aavistuksellista levottomuutta:coffee:?

Et kyllä ole hankala, en usko millään:p

Enkä minäkään oo:cautious::oops:
Jos jälkipolvilta kysyy asiaa niin kyllä oon hankalan noobi välillä ja toisinaan siide mutta useimmiten ihan ookoo:rolleyes::D

Ja sä nyt oot yks kukkutimurunen ja lutunen:)*kutittaa kainaloista*

Nii! Paittiettä...kyllä me ollaan ihan minisenpikkiriikkisesti mutta ah, niin ihanan sopivasti vaikeitakin :) Mutta sitä nyt ei edes huomaakaan(y)

Terjeeens!:)*pömpsähtää paikalle niin että soffatyynyt vaan hytkyy*

Saanksmää olla vähän väsynyt?*hekottaa hervottomana* Ja otetaanko nytkyllä isostipaljosti maitoa kahvilla niin menee tää loppupäiväkin ihan pärrätessä(y)

Ihan höpöhöpö maanantai mun osalta:notworthy:, iski pahimman puoleinen viikonlopun juhlintojen jälkimaininkihepulikohtaukset eli en sitten osannut ollenkaan käyttäytyä vaan höpisin hyvin hirrrween karrmeen levottomia juttuja ja taisinpa taas nauraakin ihan liikaa ja naurattaa muitakin ihan liikaa kun sanomista tuli:oops:. Mutta tommosille arkimörökölleille mä nyt sanon vaan että maistuis se kunnon nauruhepuli sullekin(y), lälläspyy vaan:X3:

Ja. Ei oo mun syy eikä vika jos tuun toisten/joittenkin ihmisten kans viissiin kaitennii hyvin toimeenkin, kun siitäkin sain noottia.

Eli: istupa mun päälle tai sido mut johonkin kiinni ja varsinkin pidä huoli siitä etten juttele enkä vallankaan höpise, nauramisesta puhumattakaan. Koska se on synnillistä:barefoot:

Enkä oo hankala:cautious:
Vaan mä oon ihuna:love::D

....paittiettä joopas...kyllä mä taijan kuitenkin pikkusesti olla sopivalla tavalla semmonen hankalahkokin:)
Kattinen mun gif_goodmorning_42.gif

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Fantsu - toipumisia ja olotilojen kohentumisia sullekin *halaaruttaa varovasti*

Mä yritän tässä lueskella teijen aikasempia juttuja mutta tää vitkutin taas sekoilee eli joko lagittaa tai paiskoo mut aivan toisaalle.
Eli eipä vaivuta synkkyyteen jos vaikka vastaankin huomattavalla viiveellä:)

Fantsu - toipumisia ja olotilojen kohentumisia sullekin *halaaruttaa varovasti*

Mä yritän tässä lueskella teijen aikasempia juttuja mutta tää vitkutin taas sekoilee eli joko lagittaa tai paiskoo mut aivan toisaalle.
Eli eipä vaivuta synkkyyteen jos vaikka vastaankin huomattavalla viiveellä:)
Mä oon ainakin ihan masentunut tästä oottamisesta...:notworthy:

Yhteistyössä