Hi
Hirveää! Tsemppiä kovasti!Yöks, hampulääkäri tänään
Hirveää! Tsemppiä kovasti!Yöks, hampulääkäri tänään
Et viittis toivoa koko kesäksi. Kesät on muutenkin yhtä helvettiä töissä. Kuumuuden takia.Ihanaa, enää pari lyhyttä viikkoo ja sitten piiitkä loma!!
Olispa ja tulispa nyt sellanen lämmin ja helteinen intiaanikesä!*Elää toivossa*
Juu vedisadettakin tarviaa kesällä,ainakin muutaman kerran.Et viittis toivoa koko kesäksi. Kesät on muutenkin yhtä helvettiä töissä. Kuumuuden takia.
Halaus olipa sulla kurja yö.Päivää Perskele mikä yö. Menin nukkuu kahdentoista jälkeen. Valvoin klo.4.00-6.00. Ja heräsin äsken.
Joo voisi kyllä tehdä vaikka jääteetä ja mennä terassille juomaan.Kais, ota juoma mukaan ja pihalle/parvekkeelle auringosta nauttimaan. Kohenee olo ja mieli
Jos voisin, lähettäisin teille kaikille tuon pikkuisen hymyn ja kikatuksen päivän piristykseksi
Ei ole olemassa sellaista ketutusta jota se ei parantaisi.
Et sitten o lukenu Lassi&Leevi-sarjakuvia?Kyllä meni tunteisiin eilen se psykologian rojektityö mutta sain kuitenki tehtyä.
En kuitenkaan laittanut mihinkään ''kirja'' muotoon, eli askarrellu mtn kansia ym härpäkkeitä, jos ei kelpaa tuollaisenaan niin sanon opettajalle vaan tään:ja kävelen luokasta ulos.
Kissan ruokaa riisillä?
Mä voisin tulla sinne hakemaan piristystä.Kais, ota juoma mukaan ja pihalle/parvekkeelle auringosta nauttimaan. Kohenee olo ja mieli
Jos voisin, lähettäisin teille kaikille tuon pikkuisen hymyn ja kikatuksen päivän piristykseksi
Ei ole olemassa sellaista ketutusta jota se ei parantaisi.
Eiku joo..siis ainakin tännepäin Suomee.Et viittis toivoa koko kesäksi. Kesät on muutenkin yhtä helvettiä töissä. Kuumuuden takia.
Juu ja mä unohin koko esitelmän himatölliin.Et sitten o lukenu Lassi&Leevi-sarjakuvia?
"Kiinnittäkää huomionne siihen, että esitelmässäni on ammattimaiset muovikannet!"
Höpöhöpö, mä en ainakaan oo yhtään vaikee vaan todella kiltti!Niin, päivää kettinkiin ja halaus tarvitseville ja tahtoville.
Ja kyllä, naiset on vaikeita!
Sinne saa tulla.Eiku joo..siis ainakin tännepäin Suomee.
Mullakin oli tänään vähän ronskisti näyttävä aukko kaulassa...tai siis puserossa...mutta toisaalta taas oli kyllä niin aurinkoinen ilmakin, että otin vaan aurinkoa sitten aina kun suinkin ulos pääsi.Itku mikä paita tuli laitettua. Kaula-aukko on venynyt vanunut. Vanha paita. Tissivako näkyy.
Tissejä muutenki kytätään niin nyt sitte entistä enemmän.Mullakin oli tänään vähän ronskisti näyttävä aukko kaulassa...tai siis puserossa...mutta toisaalta taas oli kyllä niin aurinkoinen ilmakin, että otin vaan aurinkoa sitten aina kun suinkin ulos pääsi.
Puserona tuosta omastani kyllä tykkään.
Tää on ratkaisematon ikuisuusongelma pienessä päässäni.Höpöhöpö, mä en ainakaan oo yhtään vaikee vaan todella kiltti!
Meinasin taas kirjottaa, että helppo, mutta ei sekään mitenkään hyvältä oikein kuulosta.