N.kuukausi sitten. Yleensä käyn 4-7 kertaa vuodessa ja usein olen silloin vapaaehtoishommissa.
Sen verran aamu-uninen olen että mua ei saa sunnuntaiaamuna klo 10 vääntäytymään täältä maalta kirkolle.
Kysymykseen jäi vastaamatta, kuulun kirkkoon.Viime sunnuntaina ja huomenna uudestaan.käyn kirkossa melkein joka sunnuntai.
Koen, että kirkosssa saa opetusta, jollaista ei juuri muualla saa.
Ompa jumalatonta porukkaa, tuo uskiskin käy kirkossa vain jokatoinen kuukausi.
Tähän asti olen elänyt vallan mainiosti ilman uskontoja. En ole uskovainen joten en kuulu kirkkoon.Ompa jumalatonta porukkaa, tuo uskiskin käy kirkossa vain jokatoinen kuukausi.
Jumalattomuuttako tarkoitat? Tuskin.Sitäkö siellä todistetaan?
Se on jokaisen oma asia, kuulu tai ei.Tähän asti olen elänyt vallan mainiosti ilman uskontoja. En ole uskovainen joten en kuulu kirkkoon.
Asian voi nähdä niinkin, että Jumalan voi kohdata eläväisemmin esim.vapaissa suunnissa. Mä käyn niissäkin välillä.Ompa jumalatonta porukkaa, tuo uskiskin käy kirkossa vain jokatoinen kuukausi.
Joo, sunnuntaiaamu on yks huonoimpia aikoja, ihmiset haluavat herätä hitaasti ja hipsutella yöpaidassa perheen kanssa.Täällä on osassa nuista pienemmistä kirkoista silleen, että jumalanpalvelus alkaa vasta kahdeltatoista.
Siihen löytyy varmasti muutamia selityksiä
Joo, sunnuntaiaamu on yks huonoimpia aikoja, ihmiset haluavat herätä hitaasti ja hipsutella yöpaidassa perheen kanssa.
Klo 16 on jo paljon parempi aika mennä srk-juttuihin.
Niin varmasti voi.Asian voi nähdä niinkin, että Jumalan voi kohdata eläväisemmin esim.vapaissa suunnissa. Mä käyn niissäkin välillä.
Nyt kysyttiin vain evlutti-kirkosta (otaksun).
Juu. Paitsi että sielläki mua on nukuttanu.Semmoinen yökirkko vois olla kiva
Juuri sinunlaisia varten kirkoissa on unilukkarit. Voit huoletta mennä kirkkoonJuu. Paitsi että sielläki mua on nukuttanu.