Ihanaa
@AnMaaria ! Hyvä et kilpparijutut vaikuttaa olevan fine ja ne otetaan tarkkailuun jos ei oo
Ihanaa myös toi nt-ultra!
Voi että ne pienet sormet ja varpaat, en kestä
Hihi, kerrohan sitten mitä reaktioita tuli, ku saatte kerrottua -eritoten lasten reaktiot kiinostaa, itellä nyt vatsa eka tulossa, mut sisaruksia kyllä hälle haluan, ni kiinnostaa noi lasten reaktiot
@Eetuha O-ou
Saapas nähä tulleeko Itelle ja koska
Toivottavasti ei pahenis sulla (eikä muillakaan)
Onkhan niihin jottain ehkäsykeinoja olemassa?
@amaia Son jännä miksi se niin jännittää pomolle kertoa ja jännää sekin, ku oikeesti tarttis ilmottaa vasta 2kk ennen äippälomaa
Toki tuntuu, et mitä aiemmin, ni sitä enemmän aikaa ois pomolla justiin ettii sijainen... Toki taas näin ei-vakkarina aina kuumottaa, jos työt loppuu, vaikka eihän se raskaus sais sitä sopimuksen uusimista tms. estää, mutta silti
Eiks verenpurkaumiin oo jottain voiteitaki olemassa? Mulla yhellä kaverilla tuli randomisti jalkoihin paljon sellasia mustelmia, ni siltä otettiin jottain ihmekokeita, joita tutkittiin Helsingissä
Ei niis sit ollu mitään, mutta jännä, en kyllä yhtään muista mitä ne sit epäili... Mut sillä oli tosi paljon! Mustelmiinhan auttaa kylmähoidot ja yleensä paranee ittestään viikossa. Jos käyttää ibuprofeiinia tai asetyylisalisyylihappoa, ni nekihän lisää vähän mustelmariskiä
Jos sulle ei ihan hulluna tuu mustelmia ja jonku 3-4cm tai alle on se iso mustelma, ni ei tarvi huolestuu, jos tulis paljon mustelmia ja tai se iso ois yli sen 3-4 cm ni kanttii varmistaa osaavammalta taholta, ku voi sit liittyä veren hyytymistekijöihin... Siis jos niitä ilmaantuu ilman syytä, niitä verenpurkaumia/mustelmia
Ja ei, en usko, et tarvii huolestua, mut kysäse varmuudeks ens viikolla siltä lääkäriltä
( . ) Vakuutusasiat MELKEIN hoidossa! Yks todistus vielä äippäpolilla (saas nähä, tarkkaan ne kyselee mun tiedot, voi vauvaparkaa jos sekään ei oo vakuutuksen arvonen vain, koska mä en oo
) , ni katsotaan saahaanko vakuutus nyt vai sit ku syntyy, jännää
Väsyttää, vaikka aika vasta heräsin, ku nukahin tossa ~18 aikoihin, tarkotus ois valvoo nyt sit pitempään yöhön, jotta jaksaa huomenna nukkua päivästä (iha ku se ois muka ongelma
), että jaksaa sit yön/-t valvoa
Jännittää löydänkö sit ennen nukkumaanmenoa/ ennen ku hellu laittaa nukkumaan niitä ykkeitä dopplerilla
Oli kuulemma hurja kuulla (lähetin ääniviestillä mun sykkeen, sen EHKÄ istukan (vai mistä se viuhviuh/wooshwoosh ääni nyt tuleekaan) ja sit Pätkiksen sykkeen
) ne erot ja sit ku sai sen pikkusenki sykkeen kuiten aika hyvin kuulumaan, ni hihihii <3 Nyt vaan joutunu putkeen hammasta, etten kertois anopille ja äitille sykkeestä, tai lähettää sitä niille, ku tarkotus ois just kuunelluttaa sit livenä, ku tiiän et se merkkais tosi paljon
Tosin varmaan tasapuolisuuden nimissä sit ku äitille kuunnellutan, ni lähetän anopilleki viestillä, se kuitenki pääsee useemmin käymään ja meki käydään siellä useemmin, niin jotenki näin...
Onko muilla millaiset suhteet äiteihin ja anoppeihin ja onko tällasta "Mäki haluun ku toinen saa"/ "tasapuolisuus"ongelmia""?
Mulla hyvät välit molempiin, oma äiti ehkä vähän marttyyri ajoittain ja nyt sitä varsinki harmittaa, ku se asuu niin kaukana, eikä pääse osallistuin juttuihin. Anoppi taas ei niinkään marttyyri, mut suuttuis kyllä, jos pimitettäis tietoa tai ei heti kerrottas esim. Ku vauva syntynyt... Sama tosin mahtaa olla äidilläni
Sinänsä kiva, ku molemmat mukana odotuksessa ja oottaa innolla, mut sit just jännää se, et saako ite kunnolla sit vauvan ja hellun kaa aikaa, jos molemmat hyörii sit täällä heti alusta asti
Toisaalta pieni osa musta aattelee, et ne osaa antaa tilaaki, mutta... Mitenhän sit saan nätisti Ilmastua, et nyt riittää, meki halutaan ja tarvitaan vauvan kans ja perheenä aikaa... Omalle äitille helppo sanoa, ja uskallan mää varmaan anopilleki, sen verran ihana ja lunki tyyppi, mut mietityttää kans toi miekkonen, et sille tuskin ongelma mun äitille sanua, mut omalleen...
Noh, onpahan sinne vielä aikaa, mut kuiten, hyvä kai näitäki jo miettiä...
En tiiä oliko jo puhetta, tai en muista, et mitenhän sairaalassa vierailut? Saiko siellä isovanhemmat käydä? Varmaan joo riippuu sairaalasta ja kysymällähän se selviää, mut mietin vaan... Ku villi veikkaus et mummot syöksymässä heti kyllä visiitille jos vaan mahollista
Sais EHKÄ kotona omaa aikaa, jos pääsisivät sairaalassa jo kattomaan pikkusta
Ane773 ja Pätkis 13+0