The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta juu!

Mä sain ylläripyllärinä kaksi lapsosistani eilen illalla yökylään. Sit piti keksiä "kaapista löytyy" lounas. Eli naan-leivät nousevat ja padassa porisee intialaistyyliin maustettu keittojuures-linssi-tomaattimurska-jogurtti-pata johon lisään vielä uutta apetinan paneer-juustoa. Lisukkeeksi vielä kurkunjämästä, tuorekorianterista ja jogurtista tehty "raita". :)
 
Huomenta juu!

Mä sain ylläripyllärinä kaksi lapsosistani eilen illalla yökylään. Sit piti keksiä "kaapista löytyy" lounas. Eli naan-leivät nousevat ja padassa porisee intialaistyyliin maustettu keittojuures-linssi-tomaattimurska-jogurtti-pata johon lisään vielä uutta apetinan paneer-juustoa. Lisukkeeksi vielä kurkunjämästä, tuorekorianterista ja jogurtista tehty "raita". :)
Tuohan kuulostaa tosi hyvältä :p
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Meillä ketjun naisilla oli treffit hänen kanssa. Sen takia poistuimme. :geek:
Mä jo ihmettelinkin, että minne te kaikki katositte.
Kun ette te ainakaan tänne tulleet.

Ens viikonloppuna mä laitan draculapillereitä ja suklaatipaloja tohon lähikaduille johtamaan mun nukkumaluukkuuni.
Sit kaikki ketjun naiset löytää tänne.
Mut mitähän mä sit teen kun on tupa täynnä naisia?
Kun yksikin yleensä on liikaa ja huomauttelee poikamiesäijän nukkumaluukun siisteystasosta ja vääristä aineista pitsassa.
 
Fantzu
Mä jo ihmettelinkin, että minne te kaikki katositte.
Kun ette te ainakaan tänne tulleet.

Ens viikonloppuna mä laitan draculapillereitä ja suklaatipaloja tohon lähikaduille johtamaan mun nukkumaluukkuuni.
Sit kaikki ketjun naiset löytää tänne.
Mut mitähän mä sit teen kun on tupa täynnä naisia?
Kun yksikin yleensä on liikaa ja huomauttelee poikamiesäijän nukkumaluukun siisteystasosta ja vääristä aineista pitsassa.
Jaa-a, sun pitää antaa namit yhdelle naiselle niin ei tule liikaa naisia.
 
vierailija
Kevät tekee tuloaan,aurinko paistaa ja linnut laulaa.Ihmiset hymyilee vastaan tullessa ja katseet on nostettu maasta naama tasolle. Nauttikaa ihmiset elostanne vaikka aina ei siltä tuntuisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä