The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vierailijaton
Anteeksi keskeytys.. Monikohan lukee tuon asiankanattelijan aisankannattelijaksi? Musta ainakin tuntuu, et aika moni.

Ja pahus, ihan asiasta seipääseen, mä en voi mustata mun nikkiä kun kuulemma sisältää laittoman sanan :cautious:
 
Vierailijaton
Miten ihmeessä mä saan tän hemmetin autokorjauksen pois päältä? Se ajaa mut ihan hulluuteen :mad:

Ja ihana ilmaisu tuo "paperisaappaat" :ROFLMAO:

Alice:love: näin sen ekan kerran Ruisrockissa vuonna miekka ja kivi.
 
Anteeksi keskeytys.. Monikohan lukee tuon asiankanattelijan aisankannattelijaksi? Musta ainakin tuntuu, et aika moni.

Ja pahus, ihan asiasta seipääseen, mä en voi mustata mun nikkiä kun kuulemma sisältää laittoman sanan :cautious:
Melko selkeesti nämä nikit kyllä on kirjotettuna mutta toki joillekin on aina vaikea hahmottaa ellei jopa lukeakin. Jos vaikka on lukihärönen. Tai muuten vaan härönen.
 
Jahas.:unsure:
Se on mun aika poistua kun menee omat kommentoinnit ihan (n):notworthy:

Menee vaan maku ja fiilis kun väkisin jotenkin yritetään ajaa ilmapiiriä alas. En tykkää.:(

Mutta - hilpasen puis, annan pääsiäisrauhan laskeutua ( minkä :D - parhaillaan menossa yhden äkämöksyilyrageamista:love: ja kahden paskartelusessiota humppaosaston huudattamisella(y) ).

Sinä siellä :) - tee pääsiäisestä/pitkästä viikonlopustasi just sellainen kuin haluat. Kunhan nautit olostasi ja elostasi.

Ja muista! Ihan aina ja joka päivä:
Oot hyvä tyyppi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Jahas.:unsure:
Se on mun aika poistua kun menee omat kommentoinnit ihan (n):notworthy:

Menee vaan maku ja fiilis kun väkisin jotenkin yritetään ajaa ilmapiiriä alas. En tykkää.:(

Mutta - hilpasen puis, annan pääsiäisrauhan laskeutua ( minkä :D - parhaillaan menossa yhden äkämöksyilyrageamista:love: ja kahden paskartelusessiota humppaosaston huudattamisella(y) ).

Sinä siellä :) - tee pääsiäisestä/pitkästä viikonlopustasi just sellainen kuin haluat. Kunhan nautit olostasi ja elostasi.

Ja muista! Ihan aina ja joka päivä:
Oot hyvä tyyppi :)
Mukavaa iltaa ja ihanaa pääsiäistä :)
 
Anteeksi keskeytys.. Monikohan lukee tuon asiankanattelijan aisankannattelijaksi? Musta ainakin tuntuu, et aika moni.

Ja pahus, ihan asiasta seipääseen, mä en voi mustata mun nikkiä kun kuulemma sisältää laittoman sanan :cautious:
Tota... se ei tietenkään missään tapauksessa ollut tarkoitus koska minähän en ole kaksimielinen.
Kaiken sanomani voi ymmärtää vain sillä toisella tavalla.
Vaikka tarkoitin täysin päinvastoin.
 
Väsyttää ja tekis mieli kahvia. Kuka tois mulle sänkyyn? :unsure::D
Tietysti minä jos vain ehdin paikalle ennen Algomaa.

Mut tää on hyvin epäreilu kilpailu.
Mä asun alle tunnin junamatkan päässä ja mulla on juhlamokkaa.
Algoma taas on kymmenen tunnin lentomatkan päässä maassa jossa kahvista ei ole aavistustakaan mut hän on paljon komeampi ja ihanampi kuin mä.
 
Fantzu
Tietysti minä jos vain ehdin paikalle ennen Algomaa.

Mut tää on hyvin epäreilu kilpailu.
Mä asun alle tunnin junamatkan päässä ja mulla on juhlamokkaa.
Algoma taas on kymmenen tunnin lentomatkan päässä maassa jossa kahvista ei ole aavistustakaan mut hän on paljon komeampi ja ihanampi kuin mä.
Algoman heila ei tykkää jos algoma tuo mulle kahvia. :D
 
Algoman heila ei tykkää jos algoma tuo mulle kahvia. :D
Mä en tiedä kuka tykkää kenestäkin tai mistä.
Sen tiedän, että minulla ei ole mitään käyttöä ennen maanantaita ja tuskin silloinkaan, joten taidan tästä lähteä nurkkabaariin.
En jaksa näytellä pääosaa dokumentissa "Yksin kotona" paikassa joka ei ole koti vaan nukkumaluukku.

Ellun kiusaaja jos sattuu nurkkabaariin niin voi ihan vahingossa käydä sillai, että sormilleen tallotaan sillai, et näppäimistöä ei tänä vuonna käytä. Mut se on vahinko ja miks konttasit lattialla baaritiskin edessä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä