Minäkin näen. Aukase se puikko, muovi heijastaa, vaikeampi hentosia tulkita
Taitaa olla jo liian myöhäistä kun on niin monta tuntia vanha toi puikko
Minäkin näen. Aukase se puikko, muovi heijastaa, vaikeampi hentosia tulkita
Juu sellainenhan se. Joo teen huomenna aamulla sen pc liuskan.Jos toi on apteekin ultra. Näyttää siltä? Se antaa jopa vaaleanpunaista viivanpaikkaa. Muutama muukin sillä saanut ihme viivoja. Ihan susia ne ultrat.
Kokeile sitä pc:tä.
Ihanko totta?? Voi ei oli niin selviä viivoja sulla.Huomenta tulin heti päivittämään pc oli kyllä nega. 10min jälkeen eli testiajan jälkeen olin näkevinäni jotain mut ei siitä kyllä kuvaakaan olis saanut tai olla kuviteltu. nyt ei auta ku odottaa kuukautisia. Pääsiäisenä reissu tiedossa ni varmaan sitä ennen vielä testaan varmuuden vuoksi mut ei se taida olla osunut meikäläisen kohdalla tällä (kään) kertaa plussa tuulia muille
Ihanko totta?? Voi ei oli niin selviä viivoja sulla.
@Prinsecc voi harmi!
Mä ostin tänään kans kolme pakettia pc mutta en tiedä uskallanko testata. Viikonloppuna olin vielä varma että nyt tärppäs mutta nyt ei kyllä yhtään tunnu siltä.
Näen valkean viivanpaikan. Odottele pari päivää ja uuttaHeippa! Kirjoittelen tuolla toiveena vauva 2017-2018 ketjussa, mutta laitan tännekkin kun kuumottelee ihan hulluna..!! Näettekö mitään , jotain, mitä...? Nyt vasta dpo9 ja tyhmänä testasin ! katso liitettä 3162
Onestepit on surkeita. Mulla noi näytti melkeinpä tollasta harmahtavaa häilyvää viivaa dpo10 kun pc liuska näytti pinkkiä haamua.Heippa! Kirjoittelen tuolla toiveena vauva 2017-2018 ketjussa, mutta laitan tännekkin kun kuumottelee ihan hulluna..!! Näettekö mitään , jotain, mitä...? Nyt vasta dpo9 ja tyhmänä testasin ! katso liitettä 3162
En oo löytäny niitä meidän prismasta mulla on yks apteekin testi myös, josko säästelis sitä ylihuomiselle tai maanantaille..Onestepit on surkeita. Mulla noi näytti melkeinpä tollasta harmahtavaa häilyvää viivaa dpo10 kun pc liuska näytti pinkkiä haamua.
Osta siis vaikka yks paketti pc:n liuskoja kaupasta ja koklaa niillä.
Onhan noissa haamuja. Se one step on niin surkee, että tee todella huomenna jollain muulla. Lupaava riviMitäs arvon himotestaajat näkee tässä rivistöstä? Kyseessä DPO7-9 testejä kuivina. Tiiän, tosi aikasta, mutta eilen ehdin jo innostua jouluvauvasta Tänä aamuna (dpo10) testit kuitenkin negoja, tosin enää ei oo pc:tä tai rfsu:ta jäljellä, joten tein onestepin herkän (tiiän et on käytännössä paljon epäherkempi kuin pc) ja Cb:n herkän (se johon tulee plussassa yks viiva).
Aikaiset päivät on vielä, joten elättelen toivoa. Mut aika monta viallista testiä ois (taas) sattunu mulle jos nuo ei tarkoittais ”sitä”.. Vai miltä näyttää?
Meen kyllä pc-kaupoille heti kun pääsenkatso liitettä 3167
Ehdinkin jo hankkia pc:n ja rfsu:n ja ihan negoja ovat onneks on vasta dpo10 et vaikka nuo kaikki ois taas vääriä haamuja niin on aikaa tulla oikeitakin tuloksia. Mut ottaa jotenkin tosi koville tällä kertaa nää negatOnhan noissa haamuja. Se one step on niin surkee, että tee todella huomenna jollain muulla. Lupaava rivi
Ehtii tosiaan vahvistua vielä. Jännä ku noinki haamuillu aikaseen.. no, jatkat vielä. Toivon että lähtee vahvistuu.Ehdinkin jo hankkia pc:n ja rfsu:n ja ihan negoja ovat onneks on vasta dpo10 et vaikka nuo kaikki ois taas vääriä haamuja niin on aikaa tulla oikeitakin tuloksia. Mut ottaa jotenkin tosi koville tällä kertaa nää negat
Onnea!!Tytöt!! Näinkin voi käydä!! Pc oli nega ja pe oli apteekin herkkä testikin nega. Tein kumminkin tänään vielä pc liuskan johon haamu ja 3h pidätyksellä tulossa tämä!!! Ei saa menettää toivoa, sitä näköjään on
Onnea Aivan ihanaa! Millä päivillä sä siis sait negaa ja nyt ton plussan?Tytöt!! Näinkin voi käydä!! Pc oli nega ja pe oli apteekin herkkä testikin nega. Tein kumminkin tänään vielä pc liuskan johon haamu ja 3h pidätyksellä tulossa tämä!!! Ei saa menettää toivoa, sitä näköjään on
Onnea Aivan ihanaa! Millä päivillä sä siis sait negaa ja nyt ton plussan?
Selvät pinkit haamutHeippa! Näkyykö tässä teillekin haamu? Kaksi eri testiä tein, kun en ekaa uskonut ja ihan lyhyellä pidätysajalla nää on onesteppejä, mutta oon testannut pe,la ja su ja sillon täysin negoja, nyt dpo11..katso liitettä 3173 katso liitettä 3174
Heippa! Näkyykö tässä teillekin haamu? Kaksi eri testiä tein, kun en ekaa uskonut ja ihan lyhyellä pidätysajalla nää on onesteppejä, mutta oon testannut pe,la ja su ja sillon täysin negoja, nyt dpo11..katso liitettä 3173 katso liitettä 3174