Koska taas malttamaton, niin tein tänään testit.(dpo7) Ja käytin vikan one stepin. (Ei herkkä)Näkeekö joku muu tossa jotain?viivanpaikka varmaan vaan, mutta sain tollasen samanlaisen rfsun herkkään myös.
Juu ennen lataustaTäytyy kokeilla. Rajaatko siis ennen latausta?
Mulla testi näytti samanlaiselta eilen ja vuoto alkoikin sitten 3 tuntia siitä. Ihmettelin itse samaa.Enpä ole itse tänne mitään alun jälkeen kirjoitellut, kun ollut niin paljon kaikkea meneillään. Lueskellut olen kyllä teidän kirjoituksia. Paljon onnea plussanneille ja plussatuulia meille muille!
ON: Itsellä nyt menossa kp 26/? Ensimmäinen "luomu"kierto Terojen jälkeen. Yöllä rinnat, tai oikeastaan nännit tuli herkiksi ja aamulla tein huvikseni ovistestin joka näytti tältä.
katso liitettä 2982
Oon nyt ihan ihmeissäni. Ovista en ole ikinä tuntenut enkä ole myöskään sitä tikuttanut. Onko ovis nyt vasta tulossa vai mitä tämä meinaa? Kuitenkin kiertopäiviä jo noin paljon.
Mainiot tallettelupäivät!Juu, eilen ja toissapäivänä. Ehkä vielä tänään
Pahoittelut negasta Toivottavasti muuttuisi plussaksi!
No niin, pääset piinaileen. Teitkö one stepiä? Ihan mielenkiinnosta vaan että kuinka paljo se viiva olis vaaleampi.
Puhelimen kamera rikki, ei tarkenna :/Kuvaa?
Tsemppiä plussan metsästykseen! vaikuttais olevan lähellä!katso liitettä 2991 Huomenta kaikille! Nää ei tauda ihan vielä olla plussia? Ehkä illalla tai huomenna
Kiitos! Tää oviksen metsästys on niin tylsää, tahtois jo piinailemaanTsemppiä plussan metsästykseen! vaikuttais olevan lähellä!