Minkä ikäisenä tulit äidiksi?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eipä yllätä alaikäisenä perhe-elämänsä aloittaneet mammat tällä nimenomaisella palstalla.
Vai ootko niin kateellinen, kun itse on tehny vanhana muksut..? Sori vaan mut jokainen tekee tyylillään. Itse en vaihtaisi päivääkään pois, nuorinkin 2 v päästä 18, ja itse oon vasta 44. Repikää siitä!!! Siskoni juuri pyöräyttää 40,5 v. toisen lapsensa..ei käy kateeks todellakaan.

vierailija
Vai ootko niin kateellinen, kun itse on tehny vanhana muksut..? Sori vaan mut jokainen tekee tyylillään. Itse en vaihtaisi päivääkään pois, nuorinkin 2 v päästä 18, ja itse oon vasta 44. Repikää siitä!!! Siskoni juuri pyöräyttää 40,5 v. toisen lapsensa..ei käy kateeks todellakaan.
On se niin kadehdittavaa saada lapsi alaikäisenä kun koulutkin jää useimmilla teinimammoilla kesken :LOL::LOL::LOL:.

vierailija
On se niin kadehdittavaa saada lapsi alaikäisenä kun koulutkin jää useimmilla teinimammoilla kesken :LOL::LOL::LOL:.
Harmi, ehkä jollain. Mutta itse hoidin lapset ja opiskelin samalla ammatin.
Ei voi yleistää....mä oon sit vissiin joku poikkeus ..jos tota mieltä ollaan.
Hyvin on elämä sujunut. On vakkariduuni, oma kämppä ,jokaisella kotona asuvalla ajokortillisella (äiti,Isi.poika) uudehko velaton auto, lapset harrastaa lätkää, ja kyllä ollaan ihan tavallisia duunareita...jotka tienaa rahat kaikkeen tähän elämän ihanuuteen.

Vierailija111
Uskoo ken tahtoo :whistle:
Ei kaikki akateemiset saa lapsia lähemmäs 40-vuotiaana. Lisäksi lapsia voi olla enemmän kuin yksi tai kaksi.

Itsekin tunnen lääkärin jolla on kolme lasta joista kaksi ensimmäistä on saanut alle 30-vuotiaana. Ensimmäisen sai heti lukion jälkeisenä kesänä ja meni lääkikseen sitten välivuoden jälkeen. Mutta et sä varmaan muakaan usko. :rolleyes:

vierailija
Uskoo ken tahtoo :whistle:
Ekan vauva-aikana kirjoitin ylioppilaaksi ja myöhemmillä äitiyslomilla kaksi muuta opinnäytetyötä. Ja tiedän etten ole ainoa, joka tekee näin. Opintojen aikana on hyvä saada vauvoja - opinnoissa on joustoa ihan eri tavalla kuin työelämässä. Vaan toisaalta täytyy olla vähän hulluutta matkassa ja kyky tehdä useampaa asiaa yhtä aikaa - ei samanaikaisesti, mutta samassa aikakehyksessä. Ja tietysti täytyy olla puoliso, jonka kanssa päämäärät ja tavoitteet ovat samassa linjassa.

Yhteistyössä