Tervetuloa uusille!
@amaia joo muistin
Sain ajan nyt 20.3.
Sitä viikkoa mä uumoilin muutenkin, että siihen laittavat.
Verikokeisiin veikkaan että mun neuvolatäti laittaa taas rv10+1 tai rv10+2 lähetteen oottamaan.
Nyt vaan toivotaan et kaikki sujuu hyvin edes tuohon ekaan neuvolaan asti ekana ja sit voikin toivoa että ultra aika ei menis ainakaan siihen rv13 asti, mulla on yleensä ollu huono tuuri noiden kanssa.
Mä etenen siis aina etapeissa. En kauheasti uskalla ajatella näiden neuvoloiden yms.ohi meneviä viikkoja, aina ootan vaan että pääsee siihen seuraavaan ja toteamaan että onhan kaikki hyvin.
Stressaan aina sitä niskaturvotus ultraa että jos ne lukemat onkin yli. Onneksi ainakin tähän saakka saanut sen laskelman siinä samaan syssyyn kun kätilö ynnää. Virallinen paperi tullut toki, mutta helpottanut aina että kätilö pystynyt sanoa heti miltä näyttää niiden lukujen puolesta.
Ja tosiaan, en ees uskalla kattoa sitä näyttöä katonrajassa kun ultra aloitetaan. Sit kun kätilö sanoo että täällä ollaan tms.niin katson ja tietty kauhee märinä
En kyllä tosiaan tykkää tästä alkuraskaudesta, liikaa epätietoisuutta.
Oloja on kyllä alkanut tulla enempi. Pahoinvointia on nyt aamuisin. Ei mitään massiivista, mutta yh silti.
Iltaisin oon aivan koomassa. Saa nähdä miten onnaa kun mies on iltavuorossa tän viikon ja ois kiva ees tunti viettää aikaa kun tulee.