Toiveena vauva 2017-2018

Haha! Oonkin vähän hölmönä luottanut tähän flo:hun :D Mikä sovellus @viipulainen sulla käytössä? On ollut aiemminkin puhetta mutta laiskana en jaksa etsiä. En meinaan oo löytänyt että flohun sais vaihdettua ovista testien mukaan oikeaksi. Mikä ois hirmu kiva! On muuten tainnut joka kierto olla edeltävää pidempi pikkusen. Tosi kiva kun totta kai sitä letkeää päivässä kuvitella jo vaikka mitä kun ei menkkoja kuulu

Nyt tsemppejä tammikuun kiertoon! Ehkä se on meille kaikille suotuisa :)
Mulla on flo, ovia ja glow:LOL:
Flo on siksi että siitä on kiva nopeesti kurkata kaikki. Siinä pitää laittaa ennustettavuuden parannukset päälle niin muuttelee sillon niitä ainakin mulla.
Ovia on siksi että sinne saa monipuolisemmin kirjattua oloja ja tuntemuksia, glow siksi että sen lämpökäyrässä on dpo laskuri.:D

Jännää on kyllä. Mietin kyllä että toivottavasti ei johdu tuosta haamujen haamusesta jos vaik kuvittelen oireita :D ja onhan sitä edellisissäkin kierroissa ollu kaikenlaisia oireita, mut jotenki mul on silti erilainen tunne nyt :rolleyes:

@Nadine88 siis joo luulotautisuus on kyl oma akilleen kantapää myös:LOL: Mitään en raskausoireiksi usko ellei testi näytä kirkuvaa tuplaviivaa. Mitkään haaleet ei saa uskomusta aikaan, mutta sitäkin enemmän oireita jotka pitää koittaa kääntää muuksi.
Näin kävi kuopuksesta, tarinoita eletystä elämästä jne.:ROFLMAO:
Mun tissit muuttu kivikoviksi ja itkin kivusta kun rintsikat otin pois. Meinasin yrjötä joka aamu bussipysäkillä kun ihmiset veti röökiä, kahvi oli oksettavaa ja kuolin nälkään siinä kohti kun olin ollut hereillä alle tunnin vaikka en siihen asti koskaan syönyt aamiaista kun ei tehnyt koskaan mieli. Täällä toitotettiin että paksuna sä oot, mutta mä olin vakuuttunu että oon keksiny kaiken.:D:whistle:

07.01.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........14/26-31...yk6
Nadine88...........31/28-31....yk3
Möörtsi..............42/30........yk1
Tänttähäärää....20/23-29......ya 10/16
Viii......................30/29-33......yk3
Nelliida..............1/28-30....yk7
Fritang...............12/23-27...yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......12/24-34...yk11
Vuuti...................17/28-32...yk9 (km yk7)
Uutikainen..........57/31?......yk2
Salty....................21/30-33...yk1
Jasuuu................27/32-33...yk2(kemiallinen yk1)
Sonde................17/26-30....ya syksy -17-

Piinailijat:
Möörtsi...............dpo26
Pikkutakkutukka..dpo10
Nadine88............dpo9
Jasuuu...............dpo8
Viipulainen..........dpo1
Fritang.................dpo0

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)

@Nadine88 täällä aika samanlaisia oloja. Pää on ollut pari päivää todella kipeä, ja kovia menkkakipuja on ollut eilisillasta asti. Munasarjoissa on ollut välillä voimakasta kipuilua, ja mahassa tuntuu oudolta. Valkovuotoa on vähän väliä vieläkin todella runsasta. Niin ja voimakas paineentunne alapäässä oli hetki sitten, tuntui kuin kaikki tippuisi alas mitä jalkojen välissä on. :ROFLMAO:

Mutta kyllä ne menkat kohta alkaa... Onhan tässä vielä torstaihin asti aikaa, että ne alkaisi ajallansa...

@viipulainen Hyvä tietää, että muillakin on ollut heikompia ovisoireita lääkkeiden kanssa. Yritin googlettaa, mutta koska useimmille nämä määrätään ovuloimattomuuteen niin eipä juuri kokemuksia löytynyt.

Merkkasin nyt oman ovikseni tälle päivälle. Pitänee tarpeeksi hyvin paikkansa. Onneksi tänään on viimeinen lomapäivä, oletettavasti riittää kahdeksi viikoksi puuhaa. :)

@viii Anteeksi etten muista, mutta olitko tehnyt testiä?

• Tykkää
Reactions: viipulainen
@viipulainen, jospa sulla siis tänäkin vuonna olisi tämä sama ajankohta erityisen hedelmällinen.(y)Mullakin kuopus on saanut alkunsa heti tammikuun alussa, joten jospa nytkin tärppäis.

Tosin vähän huonolle näyttää tämä kierto, kun oli niitä ihmeellisiä välivuotoja, eikä vieläkään oo ollu mitään selviä ovisoloja. Tänään kyllä aamulla oli hetken niin kipeä vatsa, että saattoi olla ovis, kun meni sitten yhtäkkiä ohi. Mutta mitään limoja en oo nyt bongannu. Jos oli ovis, niin vähä huonosti sattui talletukset kun edellinen kerta to iltana. Eilen olis pitänyt tallettaa, mutta ilta meni riidan takia pilalle. Nyt tänään on talletettu, jos tuliskin kuitenkin myöhemmin. Jos nyt tulee ollenkaan.

• Tykkää
Reactions: viipulainen
Joo tein äsken pc:n liuskan. Joku viivanpaikka näkyy mut ei muuta.. Lämpö tippui 36,3. Vielä ei pitäis johtua menkoista mut mikä lie muu heilahdus. Vähän on sellanen olo että tuliko tästäkään kierrosta mitään :( vaik kai tässä vielä toivoa on

@Nadine88 mä en oo nähny miltä pc:n herkät näyttää. Oon kokeillu vaan niitä marketti liuskoja joissa kyl lukee herkkä, mutta ovat 25mIU. Mitäs jos kipaset hakee First respondin tai Predictor early puikon?:DAinaki yliopiston apteekissa ja meidän pienessä lähiapteekissa oli noita ja ovat herkempiä. ;)
Ja joo nyt näin ton kuvan..ihanku ois tosiaan joku tossa. Harmi et toi aijaa tuhoaa laatua aina ihan kamalasti.

@Nadine88 :lla lupaavia oireita! Meinaatko testata tänään? :) Malttamattomana seurailen plussaako joku. :ROFLMAO:
Entäpä @Jasuuu ja @pikkutakkutukka meinaatteko te testailla tänään? Niin kauan kuin menkat ei oo alkaneet, toivoa ei oo menetetty. :LOL:

Mä testailen heti kun posti tuo testejä, tänään tai huomenna... Jos ei ehdi menkat alkaa ennen sitä. :ROFLMAO:
Mä veikkaan et testailen ke seuraavan kerran kun ei jotenkin oo yhtään sellanen olo et ois tärppi käyny niin tuntuu turhalta tehdä testejä :D

@Nadine88 :lla lupaavia oireita! Meinaatko testata tänään? :) Malttamattomana seurailen plussaako joku. :ROFLMAO:
Entäpä @Jasuuu ja @pikkutakkutukka meinaatteko te testailla tänään? Niin kauan kuin menkat ei oo alkaneet, toivoa ei oo menetetty. :LOL:

Mä testailen heti kun posti tuo testejä, tänään tai huomenna... Jos ei ehdi menkat alkaa ennen sitä. :ROFLMAO:
Kiitos kysymästä, aamulla testasin kun ei edelleenkään mitään menkkaoloja. Siis yh tään mitään! Nega tuli ja niin tulivat puolen tunnin päästä menkatkin. Helpotus! Pelkäsin että venyy tämä kierto. Eli kp 1 starttasi!

@vuuti niin, katotaan ny mitä tässä tapahtuu. Nyt on ensikertaa ilmaantunu oviksen jälkeisenä valkovuotona todella runsas vaalea vv. Kaikissa edellisissä sitä on joo ollu, mutta ei tässä määrin. Ajatuksena lähinnä että oisko tää viimein täysin normaali kierto. Tutut alavatsan kiristykset tosin alkoi myös. Oon kartoittanu että liittynee siihen, kun kohdunsuu sulkeutuu ja kiinteytyy. :D

@pikkutakkutukka no tosiaan jos jotain positiivista niin se ettei kierto venähdä. Kyllä mä vaan silti oisin plussaa sinne toivonut. Mutta olkoon tämä kierto sitten suosiollinen. :)

08.01.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........15/26-31...yk6
Nadine88...........32/28-31....yk3
Möörtsi..............43/30........yk1
Tänttähäärää....21/23-29......ya 10/16
Viii......................31/29-33......yk3
Nelliida..............2/28-30....yk7
Fritang...............13/23-27...yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......13/24-34...yk11
Vuuti...................18/28-32...yk9 (km yk7)
Uutikainen..........58/31?......yk2
Salty....................22/30-33...yk1
Jasuuu................28/32-33...yk2(kemiallinen yk1)
Sonde................18/26-30....ya syksy -17-
lilia88.................. 9/27-31....... yk 1

Piinailijat:
Möörtsi...............dpo27
Nadine88............dpo10
Jasuuu...............dpo9
Viipulainen..........dpo2
Fritang.................dpo1

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)

Viimeksi muokattu:
Voisin itsekin liittyä tänne mukaan, kun kuitenkin säännöllisesti palstaa seurailen. Eli

lilia88 9/27-31 yk 1

En tiedä voinko nyt virallisesti sanoa, että yk 1 sillä syyskuusta lähtien olemme menneet "tulee jos on tullakseen" -periaatteella. Kuitenkin olemme onnistuneet muhinoimaan aina väärään aikaan, sillä en ole ihan varma koska ovulaationi on :p Joululomalla puhuimme miehen kanssa ja hän on nyt sitä mieltä, että vauva saa todella tulla. Niimpä tilasin eilen ovulaatiotestejä. Katsotaan nyt ehtivätkö jo tähän kiertoon.

Mua jostain syystä pelottaa, että meille ei vauvaa tule. Lähipiirissä olemme ainoa lapseton pariskunta (yhdessä ollaan oltu jo 9 vuotta), ja kyselyjä jälkikasvusta on tullut jo pidemmän aikaa. Kaikki myös tuntuvat raskautuvan heti ensimmäisestä kierrosta (n) Itse olen toivonut vauvaa jo useamman vuoden mutta mies on innostunut vasta viime syksynä. Huh, tulipa avautuminen :ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: viii
@lilia88 tervetuloa, laitoin sut listalle:)
Toivotaan että testit tulis jo keskiviikkona. Kannattaa alottaa vaikka heti tikutus jos oviksen ajankohta on hämärän peitossa. Mutta tietämättä sun luteaalivaiheesta mitään, sanoisin että lyhyimmän kierron mukaan sun hedelmällinen aika alkaa NYT.:D Eli kannattaa aloitella tänään tai huomenna talletukset.;)(y)
Ihan sillä keskiarvoisella 14pv luteaaliajalla ja jos kierto olis tässä kuussa 27pv, niin sulla olis ovis kp13 :)

Mut voi lisätä piinailijoihin :rolleyes:
Nyt dpo 6-7 ja oireita( kuviteltuja?) on vaikka mitä.
Tosin ne kaikki voi vaan enteillä menkkoja myös.
-Ihmeellisiä repäisyjä ja vihlaisuja
-jäätävä vitutus
- pahaolo koko ajan
- ilmavaivat :)LOL: voiko ne ees olla oire?)
- kylmä jatkuvasti
- väsyttää

Mutta mä uskon kans plussaan vasta sitten ku nään vahvat kaks viivaa testissä.

Mitkä testit muuten on parhaimpia? Mä oon oikeestaan aina ostanut vaan pregcheck markettitestit, mutta onko ne nyt sit herkkiä vai ei?
Kerran kokeilin clearbluen testiä, ja se oli hyvä, mutta mun mielestä aika kallis. Onko muilla merkeillä sellasta mikä näyttää viikot myös?

Mut voi lisätä piinailijoihin :rolleyes:
Nyt dpo 6-7 ja oireita( kuviteltuja?) on vaikka mitä.
Tosin ne kaikki voi vaan enteillä menkkoja myös.
-Ihmeellisiä repäisyjä ja vihlaisuja
-jäätävä vitutus
- pahaolo koko ajan
- ilmavaivat :)LOL: voiko ne ees olla oire?)
- kylmä jatkuvasti
- väsyttää

Mutta mä uskon kans plussaan vasta sitten ku nään vahvat kaks viivaa testissä.

Mitkä testit muuten on parhaimpia? Mä oon oikeestaan aina ostanut vaan pregcheck markettitestit, mutta onko ne nyt sit herkkiä vai ei?
Kerran kokeilin clearbluen testiä, ja se oli hyvä, mutta mun mielestä aika kallis. Onko muilla merkeillä sellasta mikä näyttää viikot myös?
Perus pc on ihan normi 25mIU eli näyttää about silloin kun menkkojen pitäis alkaa.
Cb on käsittääkseni ainoa jolla viikkonäyttö. Tavis digiäkään ei kannata tehdä ennen kuin on menkat myöhässä ja vain jos tikkutesti jotain näyttää. Cb:n tavis testejä en myöskään tekis koska ne antaa sinisen viivanpaikan joka saa toiveet turhaan ylös.

Mä oon kokeillu kaikkia tarjolla olevia ja ainoat jotka ei turhia inisie mulle, on one stepin erittäin herkät ja toki digit on armottomia eli hyviä.
Mutta taitaa olla yksilöllistä, oon varma et mun pissassa on jotain mikä reagoi muihin testeihin jollain tapaa. Ei voi olla normaalia että 97%testimerkeistä antaa aina viivanpaikkaa.:ROFLMAO::ROFLMAO:

Yhteistyössä