Toiveena vauva 2017-2018

@viipulainen Toivotaan niin ;) Minipillerit on ollut käytössä!
Okei no niiden kantilta ei ole tietoa miten vaikuttavat, mutta ovuloimattomia kiertoja sattuu silloin tällöin vaikka ei olisi mitään käytössä. Monisyistä hommaa tää on kyllä jos ei muuta. Ja joku sanoo jossain ettei lapsen yrittäminen ole rakettitiedettä...mun mielestä tää on kyllä verrattavissa vähintään ydinfysiikkaan, niin paljon muuttujia ja asioita X mitkä vaikuttaa asioihin Y ja Z ja yhdessä oikeella hetkellä ne saa törmätessään aikaan reaktion kohteessa Ö.:ROFLMAO:

@kukkahattuinen eikös toi kuva oo ylösalaisin, eli toi vahvempi viiva on kontrolli? Mulla tuli tommonen noin 24h ennen ovista. Ovisaamuna oli sit jo testiviiva kontrollia vahvempi
Hei mä oon luullu että kun ovistesti on plussa (=testiviiva vahvempi), siitä 24 h päästä noin vasta ovulaatio. Eli ikäänkuin sen jälkeisellä yhdynnällä vielä ehtisi. Mutta tasavahvastako yleensä se 24-36h?

Joo samaa mieltä ylempien kanssa. Ei oo helppoa, eikä tämmösen malttamattoman hommaa ollenkaan. Vaikka tällä hetkellä kyl mietin että kun huomenna on jo dpo8 niin pitäiskö malttaa sen testailun kanssa ja odottaa alkaako menkat nyt ku oviski on tiedossa(n):p (niin varmaan maltanki:ROFLMAO:)

Tänää aamupäivällä oli flunssainen olo ja myös oksetti aamupalan jälkeen. Lenkillä ku kävin nii limaa tuli sen verran emättimestä että sain hetken pyyhkiä. Vv jatkuu myös iltaa kohden. Kn on kyl aika alhaalla mut jotenkin iso ja kuitenkin kova. Niin ja tänää oon aivastellu ja vilunväristyksiä tullu pitkin päivää. Muuten edelleen oireetonta.

Munasoluhan irtoaa nimenomaan LH-piikin jälkeen. Koska LH-tasot vaihtelee ihmisten välillä, niin se miltä kenenkin piikki näyttää testissä vaihtelee myös. Joillain ei tule edes tasavahvoja ja joillain tulee kontrollia vahvempi viiva. Sekin sitten vielä vaihtelee, että kuinka nopeasti sen piikin jälkeen munasolu irtoaa ja kauanko se on hedelmöittymiskykyinen... Esim. mulla menee joku 12h vahvimmasta ovisplussasta itse ovikseen. :)

Komppaan @Fritang ia. Tosi yksilöllistä on, joillain voi mennä 38h ennen ovulaation tapahtumista ja toisilla siihen menee vain alle 12h.
Mutta kirjoittamaton sääntö on, että sillon kun plussa pärähtää ja jos on mitenkään mahis, talletuksia. Se on se kaikkein otollisin sauma.
Lisäksi siittiöillä kestää munanjihtimeen päästyään suorittaa loppukypsyminen. Sekin vaihtelee missä ajassa se tapahtuu, joten mitä enemmän valmiita siittiöitä venaamassa, sen parempi. :)
Mulla meni vahvimmasta plussasta viime kierrossa vain 10h siihen kun oviskipu katosi, eli munasolu oli sitten irronnut. Tää vaihtelee ainakin itsellä kierrosta toiseen että miten nopeesti tapahtuu, joten en uskalla itse viivyttää ollenkaan. Se on meiningillä kaikki tai ei mitään.:LOL:

Joo samaa mieltä ylempien kanssa. Ei oo helppoa, eikä tämmösen malttamattoman hommaa ollenkaan. Vaikka tällä hetkellä kyl mietin että kun huomenna on jo dpo8 niin pitäiskö malttaa sen testailun kanssa ja odottaa alkaako menkat nyt ku oviski on tiedossa(n):p (niin varmaan maltanki:ROFLMAO:)

Tänää aamupäivällä oli flunssainen olo ja myös oksetti aamupalan jälkeen. Lenkillä ku kävin nii limaa tuli sen verran emättimestä että sain hetken pyyhkiä. Vv jatkuu myös iltaa kohden. Kn on kyl aika alhaalla mut jotenkin iso ja kuitenkin kova. Niin ja tänää oon aivastellu ja vilunväristyksiä tullu pitkin päivää. Muuten edelleen oireetonta.
Täällä ois dpo 7 ja tnä meinasin jo tehdä testin :D mut koitan hillitä itteni ainakin huomiselle... täällä vaan närästys ”oireena” ja maha sekasin :D ei yhtään oo sellanen tunne et ois tärppi käyny

Täällä ois dpo 7 ja tnä meinasin jo tehdä testin :D mut koitan hillitä itteni ainakin huomiselle... täällä vaan närästys ”oireena” ja maha sekasin :D ei yhtään oo sellanen tunne et ois tärppi käyny
Mulla kans kummallisen oireetonta. Tai itseasiassa oireet tulee aaltoina yllättäen. Yöllä heräsin vessaan ja alavatsa oli kipeänä. Muuten ei mitää mainittavaa oiretta näin aamusta, paitsi lämpö edelleen 36,6 mikä on korkein lämpö tän kolmen yrityskierron aikana.

Eilen muute töissä kutis toista tissiä nännin ympäriltä. Mietin onko sekin joku oire :ROFLMAO::ROFLMAO:

@Jasuuu mä en malttais, oisin jo ranteita myöden testitikkujen kimpussa. Mut mä oon se toivoton tapaus.:ROFLMAO:

Mies oli ihana eilen. Kerroin että lauantaina varmaan tulee ovistestiin plussa, että tarvis olla se toiminnan mies nyt.
Talletusten jälkeen mies tuumi, että "oisko mitään saumaa että tulis tyttö?" :LOL:
Sanoin että 50/50 kuten aina, et jos nyt edes raskaaksi tulis niin sekin ois varmaan jo jees.:ROFLMAO:
Mies on siis aivan pojankin pikkusormen ympärillä, mutta on aina haaveillut saavansa olla tytölle isä.:love:

@Jasuuu mä en malttais, oisin jo ranteita myöden testitikkujen kimpussa. Mut mä oon se toivoton tapaus.:ROFLMAO:

Mies oli ihana eilen. Kerroin että lauantaina varmaan tulee ovistestiin plussa, että tarvis olla se toiminnan mies nyt.
Talletusten jälkeen mies tuumi, että "oisko mitään saumaa että tulis tyttö?" :LOL:
Sanoin että 50/50 kuten aina, et jos nyt edes raskaaksi tulis niin sekin ois varmaan jo jees.:ROFLMAO:
Mies on siis aivan pojankin pikkusormen ympärillä, mutta on aina haaveillut saavansa olla tytölle isä.:love:
Voi kuule siitä viimekierrosta alotin jo dpo 3 kun oli muka niin paljon oireita että ihan hyvä että oon edes vähän rauhottunu tässä himotestaamisessa :D :D Nyt pidän joka päivää saavutuksena kun en testiä tee :LOL: Ehkä tää vähäinen oireilu myös hiljentää testi tahtia..

Ihana mies sulla! :) Joo ja kyllä varmasti oli tyttö tai poika niin ne miehen sydänmen vie mennessään! Meillä esikoinen tyttö ja ihme että mies nytkin sanoo että tekee toista tyttöä :LOL:

Mulla kans kummallisen oireetonta. Tai itseasiassa oireet tulee aaltoina yllättäen. Yöllä heräsin vessaan ja alavatsa oli kipeänä. Muuten ei mitää mainittavaa oiretta näin aamusta, paitsi lämpö edelleen 36,6 mikä on korkein lämpö tän kolmen yrityskierron aikana.

Eilen muute töissä kutis toista tissiä nännin ympäriltä. Mietin onko sekin joku oire :ROFLMAO::ROFLMAO:
Joo mullakin tulee Sellasia hetkellisiä että nyt oon ihan satavarmana raskaana oloja :D jotenkin just musta noi mahatuntemukset on Sellasia lupaavia oireita kun taas itellä ei mahalla tunnu juuri mitään niin on ihan toivoo menettämässä (n)

Mulla on yks herkkä testi, jonka pussin avasin vahingossa ku oli ovistestien mukana ja luulin ovistestiksi. En koskenut testiin mut tietty se ei oo enää avaamaton. Voisin tehdä sen huomenna ja jos näyttää negaa niin voin todeta että on pilaantunut :ROFLMAO:;)

• Tykkää
Reactions: Nelliida
Mulla on yks herkkä testi, jonka pussin avasin vahingossa ku oli ovistestien mukana ja luulin ovistestiksi. En koskenut testiin mut tietty se ei oo enää avaamaton. Voisin tehdä sen huomenna ja jos näyttää negaa niin voin todeta että on pilaantunut :ROFLMAO:;)
Totta! Mulla on herkkiä Kiinasta tilattuja testejä niin mäkin voisin tehdä huomenna sellasen ja todeta sit vaan et kiinantestit on paskoja ;) tällä suunnitelmalla mennään :D

Tättärää, siinä se sit taas on
[url=http://aijaa.com/p2VXHx][/URL]
Teen mä vielä päivätestin, mut sit en tänään tee. Huomenna katon vielä miltä näyttää, saa rajattua paremmin dpo:t. Siis mikäli ei tuu sitä kipupiikkiä mistä tiedän ilman tikkujakin. :LOL:Olot on sitä luokkaa että hohhoijaa.:D

Ja kuinka siistiä, @Fritang ollaan ihan samoissa näköjään. Harmi että fiilis kateissa, mut hei, tekiessä varmasti fiilis muuttuu parempaan.;)(y)

• Tykkää
Reactions: Fritang
miekin täällä menkkoja odottelen.. tein testinkin ja negaa näyttää. mietin myös sitä et toimiikohan noi raskaustestit ihan normaalisti kun on toi avanne. pää hajoaa ku ei ala menkat eikä kuitenkaa oo positiivinen tuo testi :( oireitakin on vaikka millä mitalla.. plääh.

@Laurajy Hormoni kuitenkin erittyy kohdusta pissaan ja jos pissasta testaa niin ei siinä ongelmaa pitäisi olla :) Muista että stressi on yksi parhaista ehkäisykeinoista ja saattaa menkkojakin myöhästää. Itselläkin nyt 10 päivää myöhässä ja huumorilla olen nyt oppinut ottamaan vaikke testit kuinka negaa näyttää ja oireita oli hirveästi tässä kierrossa, esim. oksentamista ja vaikka mitä kipuja. Nyt ajatukset muualle niin eiköhän ne menkat tule :)

Yhteistyössä