Toiveena vauva 2017-2018

@viii mulla on paljon suurperheellisiä lähipiirissä, ihanaa vilskettä.:love:
Ja hassua ajatella, että nykymittarilla jos/kun tässä se neljäs vauva saadaan, niin mekin ollaan suurperhe.:giggle: Itse en osaa ajatella asiaa niin, kun itsekkin olen neljän lapsen perheen esikoinen. Ihan perus.:LOL: Ja kun ympärillä on tosiaan tuttuja, joilla lapsiluku on keskimäärin 6+, niin neljä ei siksikään tunnu kummalta.:giggle:

Nyt alko oloilut.:sneaky: Hirveen hauskaa..not.:D
Onneks huomenna on perjantai ja mä saan ton karvanaaman täysin itselleni.:whistle::ROFLMAO:
Kärsin tarkoituksella tän päivän, ni ois sit kunnon pommitavaraa talteen laitettavaksi.:p

• Tykkää
Reactions: Möörtsi
Mukana täälläkin. Yritys 1, kuukautisia ei näy. Ovat siis 3 päivää myöhässä. Yksi CB haamujen haamu ja toinen negatiivinen.
Nyt päiviä kasassa, 30/27.

Oireet:

Lima:
Vaihtelevaa limaa kierrosta riippuen. Sitä ns. Kuivaa kautta ei ole. Joulun välipäivinä tuli päivän ajan oranssia limaa. Hieman limatulpan oloista. Tätä on tullut myös viime päivinä. Kirkasta toki missä muutama vaalea viiru.
Rinnat: Aristavat usein herkästi, jopa viikko ennen kuukautisia. Mutta NYT ei arista missään?!
Lämpö ja nenän tukkoisuus: Todella epätasainen lämpö loppukierrosta, toki takana on koko perheen räkätauti. Joten mittaaminen haastavaa. Samoin tuo nenän tukkoisuus :)

Jännitetään siis. Eilen tehty kaksi CB testiä. En tiedä milloin kokeilla uudestaan vai odotanko kiltisti potkuja ;) Hehe!

Anteeksi omanapaisesta pikapäivityksestä! Mutta kävin äsken siis ultrassa ja HERRAJUMALA letrot ovat toimineet! Sellainen kiva 23mm folli odottelee oikealla puolella, väärällä puolella oli vain yksi pikkuruinen. Hassua että ovistestit ovat ihan blankoja ja mitään ovisoloja ei ole, kuinka isoksi tuo aikoo kasvaa?! :D Kp9 siis tänään. Teen nyt illalla yhden testin vielä, jos tilanne vaikka rupeaisi eskaloitumaan taas.

Siis apua pääsenkö kohta piinailemaan :love::love::love:

Mahtavaa @Fritang ! Aika suoltavan tuo jo kuulostaa (y)

Meillä -15 syntynyt lapsi ja kolmen vuoden ikäero oli haaveissa. Reiluun kolmeen vuoteen on vielä mahis, mutta en jaksa siitä ottaa enää lisäressiä. Toisaalta oon nauttinut meidän perheestä ihan hänkin kokoisena :love:

Tsemppiä myös uusille piinailuihin! (y)

Anteeksi omanapaisesta pikapäivityksestä! Mutta kävin äsken siis ultrassa ja HERRAJUMALA letrot ovat toimineet! Sellainen kiva 23mm folli odottelee oikealla puolella, väärällä puolella oli vain yksi pikkuruinen. Hassua että ovistestit ovat ihan blankoja ja mitään ovisoloja ei ole, kuinka isoksi tuo aikoo kasvaa?! :D Kp9 siis tänään. Teen nyt illalla yhden testin vielä, jos tilanne vaikka rupeaisi eskaloitumaan taas.

Siis apua pääsenkö kohta piinailemaan :love::love::love:
Jeee ❤ ihan mahtavaa! Nyt vaa mega talletukset kehiin ja sit plussaamaan :love:

@Fritang, mahtava kuulla!! Nyt peukut pystyssä!

Mullakin ois ollu toiveissa, ettei enää kesäloman jälkeen ois tarvinnu töihin mennä. Nyt jos tärppäis, niin varhennetulla onnistuis vielä, tai sitten pitäis käydä joku 2-4 viikkoa töissä (en oo uskaltanu laskeskella).

Täällä pojat syntyneet -09 ja -14, heidän välissä mies vaihtunut. Pojilla 5,5 vuotta ikäeroa ja nyt ois tulossa ainakin 4v ikäero nykyiseen kuopukseen jos kohta tärppäis. Minä olisin toivonu ehkä vähä lyhyemmällä välillä nämä pienimmät, mutta mies toppuutteli ja sanoi että toi hänen esikoisensa menee pilalle jos liian äkkiä syntyy uus. Hahhah! No, nyt onkin sitten kohta jo vuosi oltu ilman ehkäisyä ja edellinen tärppäs ennen kun ees ruettiin yrittämään.. Eli ikäero vaan kasvaa ja kasvaa. No, toisaalta, oon kyllä tykänny olla töissäkin (nyt 2v ollu äippäloman jälkeen). Oon niin paljo parempi äiti, kun en oo koko ajan kotona.

Kertokaas kokeneemmat, että mikä täällä mättää?! Keskenmenon jälkeen tuli siis menkat normiaikaan, kierto oli 29pv kun laski keskenmenopäivän kp1. Menkat oli minusta normaalit, tosi runsaat kyllä kolme päivää, sitten välipäivä ja kp 5 pientä vuotoa. Noh, oliskohan ollu kp 8 oli tullu pikkuhousuun vähän verta ja pyyhittäessäkin tuli. Sillon juili aamulla myös hetken tuolta alapäästä melkein keskiselkään asti tosi oudosti kun autolla ajoin. Vuoto loppui siihen. Edellisenä iltana oli seksiä, joten aattelin et jos johtuis siitä (sillon parilla työnnöllä tuntui että meni varmaan perille asti). Tänään kp 14 ja taas on vuotanu verta!! Aamulla huomasin pyyhittäessä tuhrun ja laitoin pikkuhousunsuojan. Siihen oli tullut pieni määrä verta seuraavaan vessakäyntiin. Nyt ei enää pyyhittäessä tule. Nyt ei johdu kyllä seksistä, kun edellisestä kerrasta kolme päivää. Mitä ihmettä tämä on?! Kierto vielä sekasin keskenmenon takia? Ei oo tämän kohta vuoden ajan ilman pillereitä aikana tullut kertaakaan mitään välivuotoja, vain menkat sillon kun pitääkin. Nyt ei oo ollu mitään limoja tai kipuja, että en usko oviksenkaan olevan.

@viii mulla on paljon suurperheellisiä lähipiirissä, ihanaa vilskettä.:love:
Ja hassua ajatella, että nykymittarilla jos/kun tässä se neljäs vauva saadaan, niin mekin ollaan suurperhe.:giggle: Itse en osaa ajatella asiaa niin, kun itsekkin olen neljän lapsen perheen esikoinen. Ihan perus.:LOL: Ja kun ympärillä on tosiaan tuttuja, joilla lapsiluku on keskimäärin 6+, niin neljä ei siksikään tunnu kummalta.:giggle:

Nyt alko oloilut.:sneaky: Hirveen hauskaa..not.:D
Onneks huomenna on perjantai ja mä saan ton karvanaaman täysin itselleni.:whistle::ROFLMAO:
Kärsin tarkoituksella tän päivän, ni ois sit kunnon pommitavaraa talteen laitettavaksi.:p
Juuri se vilske ja vilinä on ihanaa mitä monesta lapsesta lähtee. Ja sisarussuhteiden seuraaminen on aivan huippua. :LOL: Omassakin mielessäni 4 lasta tuntuu vielä sellaselta ihan "perus", vaikka lähipiirissä kauhisteltiin jo aikoinaan kun odotin kolmatta, saa nähdä mitä käy jos neljättä joskus alan odottamaan. :LOL:

@Mutsijaparimuuta tervetuloa! :) kiva kun nyt on tullut niin paljon uusia. :LOL:

@Fritang Jee hyvä! :LOL: Mahtavaa että letrot on toimineet. (y)

Plääh, ei mitään raskausoloja eikä - oireita... Oon henkisesti täysin valmistautunut menkkoihin. :confused:

@vuuti saattas tosiaan olla sit km:n jälkeistä kierron sekoilua. Toivotaan kuitenkin että ei vaikuttais ovikseen tai muutenkaan vaan joko tulis plussa tai sit jos mälsästi käy, niin ihan normi aikataululla menkat ja ens kierto olis sit jo ihan normaali.
Mutta seuraile silti. Jos tuo nyt jatkuu tai runsastuu taikka kuvioon tulee kipua, niin ehkä ultraus ois paikallaan, varmistusta siis ettei olis jäänyt mitään kohtuun mikä sitä vuotelua aiheuttaa.

Hassua. Oon tänään käyny täällä vähemmän ja heti tippunut kärryiltä. Tervetuloa siis uusille.

Vautsi @Fritang. Hienoo että apu löytyi. Tärppionnea!

Tunnen itteni ihan amatööriksi kun vasta esikoisesta haaveilen ja ikää kuitenkin sen 30v kohta :whistle::ROFLMAO:2 lasta olis haaveissa, eli sais ny tää eka tehdä piakkoin tuloaan. Siskot saanu esikoiset saman ikäisenä ku mä niin sinällään ei tässä hätää oo.

Mies sanoi eilen että hän tietää että nyt on tärpännyt :love: en tiiä oliko vitsi mut katotaan ja toivotaan parasta.

• Tykkää
Reactions: Möörtsi
Hassua. Oon tänään käyny täällä vähemmän ja heti tippunut kärryiltä. Tervetuloa siis uusille.

Vautsi @Fritang. Hienoo että apu löytyi. Tärppionnea!

Tunnen itteni ihan amatööriksi kun vasta esikoisesta haaveilen ja ikää kuitenkin sen 30v kohta :whistle::ROFLMAO:2 lasta olis haaveissa, eli sais ny tää eka tehdä piakkoin tuloaan. Siskot saanu esikoiset saman ikäisenä ku mä niin sinällään ei tässä hätää oo.

Mies sanoi eilen että hän tietää että nyt on tärpännyt :love: en tiiä oliko vitsi mut katotaan ja toivotaan parasta.
Miehillä saattaa olla joskus 6 aisti näissä. Toivotaan et mies on "haistanu" tärpin.(y):love:
Ja kaikki me ollaan aikanaan oltu "amatöörejä". Osalla vaan sattuu oikea hetki aiemmin ja toisilla hieman myöhemmin, musta on kiva että löytyy laidasta laitaan kaiken ikäisiä erilaisilla lapsiluvuilla ja esikoisesta haaveilevia. :)

Miten mä selviän huomiseen?:cry: En tosiaan ees viitti ruinata miehen perään, sillä on ollu tänään tappopäivä töissä joten pakko purra hammasta.:whistle: Mut huomenna mies kaatuu, ei puhettakaan että tätä enempää pystyis pitää jalat ristissä.:D

@viipulainen Voi olla :D Ei varmaan ainakaan paljon tule dpo:t eroamaan! Illan ovistesti oli sekin tosin ihan valkoinen vielä. Hopi hopi kroppa...

@ahmis Mulla siis yksisarvinen kohtu, eli toinen munasarja (se mistä puhun täällä "vääränä" puolena) ei ole ollenkaan yhteydessä kohtuun. Tämä väärä puoli dominoi vahvasti, olen päässyt viimeksi piinailemaan syyskuussa. Tämä oli nyt ihan ensimmäinen letrokierto ja heti onnisti :)

Lapsiluvusta: meillä esikoinen -14 ja toista (ja viimeistä) siis yritetään. Minä olen (vähän normaalista poiketen) toivonut, että saisin lapset ennen kuin valmistun, ja sitten kun siirryn lopullisesti työelämään niin voisin vain keskittyä uraani ilman mitään katkoja. :LOL: Pienempi ikäero olisi ollut kiva, mutta eipä sille enää voi mitään. Ei ole ainakaan kahta uhmapäätä talossa samaan aikaan... Jos miestä ei lasketa. :rolleyes:

Kummallisen oireetonta täällä. Tänään kuitenkin jo dpo7. Ainut oire toi runsas paksuhko valkkari ja aamulämpöjen outous. Ensin jämähti 36,4 mut eilen putos 36,2 ja tänään oli noussut 36,6 o_O tietty edelleen järjellä ajateltuna se kiinnittyminen tapahtuu näillä paikoilla ja hetki kestää ennen ku alkaa hcg:tä erittymään. Mut muissa kierroissa on silti ollu heti oviksen jälkeen kauheesti oireita.

Kummallisen oireetonta täällä. Tänään kuitenkin jo dpo7. Ainut oire toi runsas paksuhko valkkari ja aamulämpöjen outous. Ensin jämähti 36,4 mut eilen putos 36,2 ja tänään oli noussut 36,6 o_O tietty edelleen järjellä ajateltuna se kiinnittyminen tapahtuu näillä paikoilla ja hetki kestää ennen ku alkaa hcg:tä erittymään. Mut muissa kierroissa on silti ollu heti oviksen jälkeen kauheesti oireita.
Mulla tuli tollanen dippi kuopuksesta ja siitä olikohan 2 vai 3vrk ni tuli se eka haamujen haamu. Siitä ootin 2vrk ja tein uuden ja haalea plussa ja siitä 2vrk ja ihan selvä plussa.
Että lupaavaa olisi.:)(y)

Okei @viipulainen jännää!

Hei konkarit mietin tota kiinnittymisvuotoa. Onks kaikilla aina tullu jotai verensekaista kiinnittymisen aikaan? Mietin onko sen puuttuminen aina merkki ettei onnistunut? Vai onko vaa kiinni siitä osuuko alkio kiinnittyessään verisuonen kohdalle vai ei?
Mulla ei oo tullu kiinnittymis vuotoa koskaan. Varmaan riippuu myös paljon siitä miten kullakin kohdun limakalvo reagoi kiinnittymiseen.
Mulla on vuotoa ollut sitten vasta rv7-8 välisenä aikana suunilleen.

Ihana kommentti mieheltä @Nadine88 , toivotaan tosiaan että on oikeessa =)
Mulla ei ollu mitään kiinnittymisvuotoja tai mitään muitakaan vuotoja raskauden aikana, joten emmä ainakaan pitäis niiden puutosta minään varmana merkkinä siitä ettei olis tärpänny. Tsempit jännäilyyn <3

Okei @viipulainen jännää!

Hei konkarit mietin tota kiinnittymisvuotoa. Onks kaikilla aina tullu jotai verensekaista kiinnittymisen aikaan? Mietin onko sen puuttuminen aina merkki ettei onnistunut? Vai onko vaa kiinni siitä osuuko alkio kiinnittyessään verisuonen kohdalle vai ei?
Mullakaan ei oo missään raskaudessa ollut kiinnittymisvuotoa. Ja ihana kommentti oli sun mieheltä, toivottavasti on oikeassa. (y)

Ei ole kiinnittymisvuotoa ollut minullakaan, ei onnistuneessa eikä myöskään keskenmenneissä raskauksissa :) Käsittääkseni kiinnittymisvuoto ei ole mitenkään erityisen yleistä (tai siis yleisempää on, ettei sitä tule) ja se saattaa olla myös niin vähäistä ettei sitä huomaa ollenkaan.

05.01.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........12/26-31...yk6
Nadine88...........29/28-31....yk3
Möörtsi..............40/30........yk1
Tänttähäärää....18/23-29......ya 10/16
Viii......................28/30-34......yk3
Nelliida..............27/28-30....yk6
Fritang...............10/23-27...yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......10/24-34...yk11
Vuuti...................15/28-32...yk9 (km yk7)
Uutikainen..........55/31?......yk2
Salty....................19/30-33...yk1
Jasuuu................25/32-33...yk2(kemiallinen yk1)

Piinailijat:
Möörtsi...............dpo24
Nelliida...............dpo13
Pikkutakkutukka..dpo10
Nadine88............dpo7
Jasuuu...............dpo6

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)

Ompa outoa. Mua on siis nyt useamman päivän ajan juilinu ja nippaillu vatsalta. Hirveetä väsymystä ja ajottaista kuvotustakin. Kaikki testit ollu selkeitä negoja ilman mitään haamuja tai haamujen esiäitejäkään. Myös tänä aamuna tehdyt. Tän koko päivän oon ollu ihan varma, että alkaa menkat. Ihan semmosia lieviä kuukautiskipuja ja muutoinkin ihmeellinen olo. Noh nyt kun kirjotan tänne, niin ne varmaan alkaa. :( Pääseepähän sit uuteen kiertoon.

Yhteistyössä