Toiveena vauva 2017-2018

@Nadine88 sama vika täällä, ei plussaa mutta pikkusen vahvistuvaa näkyy ovistesteissä. Ei kyllä ikinä oo näin myöhään ollu ovis, eikä oo mitään ilmojakaan eli oon vähän jo luovuttanut :unsure:

Oonko ainoo kuka ei jaksa edes tota joka toinen päivä peiton heiluttelua? Kotona 2v ja koira ja ne kun on hoidettu illalla, klo 22 ja oma aika alkaa ni ei aina vaan jaksa! Varsinkaan mies. Mun panoksesi nyt riittää vaan paikallaolo mutta mies kun joutuu ihan oikeesti lykkimään ni sääliks käy sillon kun ollaan ihan poikki. En ois ikinä aatellu tän olevan näin rankkaa ihan fyysisestikin :sick: @viipulainen ovishimot kelpais kyllä tännekin! Ei oo näkynyt :D
Täälläkin on raskasta tää tahti. :/ Mies tekee fyysistä työtä, ite helvetin henkisesti raskasta. Vaikka ei lapsia vielä olekaan niin kaksi ylivilkasta koiraa, ulkokoira ja pupu ja hevoset. Kaikki pitää hoitaa. Iltaisin haluaisi vain nukkua. :( Mutta.. On vähän pakollakin nyt sitten jyystetty oviksen aikoihin. Tuntuu kyllä teennäiseltä. Onneksi nyt on edes haluja kun on pillerit ja psyykelääkkeet lopettanut! Ennen kun ei ollut niitäkään.. Sain ekan orgasmin ehkä puoleen vuoteen tuossa viime kuussa, wohoo.

28.12.2017

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........3/26-31...yk6
Nadine88...........21/28-31....yk3
Möörtsi..............32/30........yk1
Tänttähäärää....10/23-29......ya 10/16
Kiira29...............1/28-31......yk6 (km yk3)
Viii......................20/30-34......yk3
Nelliida..............19/28-30....yk6
Fritang...............2/23-27...yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......2/24-34...yk11
Vuuti...................7/28-32...yk9 (km yk7)
Uutikainen..........47/31?......yk2

Piinailijat:
Möörtsi...............dpo17
Nadine88............dpo4
Nelliida...............dpo5

Viimeksi muokattu:
Täällä uusi kirjoittelija, tänään myös kp1 käynnistyi 18dpon jälkeen, ehdin jo vähän olla toiveikas, mutta ei. Ekaa pirpanaa yritettiin 3,5v ilman hoitoja, sitten tärppäsi 8/2015 <3
Nyt yritystä takana reilu vuosi, mutta varsinaisia kiertoja vasta 4, koska pcos. Gyneltä nyt terot käyttöön, josko niillä sais kierron ainakin säännölliseksi.

Plussailurikasta uutta vuotta kaikille :)

@Nadine88 sama vika täällä, ei plussaa mutta pikkusen vahvistuvaa näkyy ovistesteissä. Ei kyllä ikinä oo näin myöhään ollu ovis, eikä oo mitään ilmojakaan eli oon vähän jo luovuttanut :unsure:

Oonko ainoo kuka ei jaksa edes tota joka toinen päivä peiton heiluttelua? Kotona 2v ja koira ja ne kun on hoidettu illalla, klo 22 ja oma aika alkaa ni ei aina vaan jaksa! Varsinkaan mies. Mun panoksesi nyt riittää vaan paikallaolo mutta mies kun joutuu ihan oikeesti lykkimään ni sääliks käy sillon kun ollaan ihan poikki. En ois ikinä aatellu tän olevan näin rankkaa ihan fyysisestikin :sick: @viipulainen ovishimot kelpais kyllä tännekin! Ei oo näkynyt :D
Täällä kanssa välillä pikaista jyystämistä vaan sen takia, että ollaan molemmat niin poikki iltaisin. Meilläkin 2v. pirpana, joka pitää meidät kyllä kiireisenä, niin ei pysty ihan milloin tahansa. Välillä sitä jaksaa, mutta viime aikoina ollut vaan pelkkää puurtamista. Vähän ahistavaa kyllä. Tsemppiä.

@Kiira29 pahoittelut menkoista! :( Kp1 on sitten kun hanat kunnolla aukeaa.

@pikkutakkutukka Joo ei jakseta. Jos meillä on kerran viikossa seksiä niin se on usein! :LOL: Ollaan siis molemmat sinänsä tyytyväisiä tähän määrään, mutta vauvaprojektin kannalta vähän tylsä tilanne. En ole kuitenkaan lähtenyt miestä (tai itseäni) painostamaan kovempaan tahtiin, siitä tulisi vain riitoja. Meidän raskaudet ovat onneksi alkaneet pienillä panostuksilla, yhdessä plussakierrossa oltiin harrastettu oviksen aikaa seksiä kerran. :whistle:

@pikkutakkutukka siis miehellä on välillä hankalaa, mutta se on sit helppo lopulta saada innostumaan ja koska sillä on vuorotyö, niin vaihtoehtoisia aikoja talletteluun on kyllä, eli ei ainoastaan ilta. Ja mulla on toistaiseksi ollut tuuria kun ovis osuu lähes poikkeuksetta joko viikonloppuun tai heti alkuviikkoon, helpottaa suuresti kun viikonloput mies pitää vapaata.:D
Ja voisin kernaasti jakaa mun kiimaoloja tarvitseville.:ROFLMAO: Mulla tuntuu vasen munis heräilevän jo, toivon jopa että pysyis nyt hetken vielä nukkumassa, menee pää ihan kujalle jos ne oloilut alkaa heti menkkojen jälkeen taas niinku viime kierrossa. Oliko siinä yksi päivä välissä ku menkat loppu ja sitten PAM, alko miehen perässä kyräily.:eek:
Menkkojen aiheuttama hormooniromahdus ja heti perään kammo hormooni piikki, en suosittele.:D olin henkisesti tosi poikki kun ovis viimein meni ja nautin vaan siitä että olo oli normaali korvien välissä.:LOL:

Nyt mä vähän toivon että noi lisäravinteet mitä mies saa, tasoittais vähän tätä vaakakuppia.:X3: Että miehellä ei työ painais niin paljon ja intoa riittäis sen pohjalta helpommin ilman että mä tamppaan tahtia sille.:D
Ja meillä kanssa 2v mutta on tosi iisi keissi.:)
Ja sit on kohta 10v poika ja 8v tyttö. Enemmän tuon 8v kanssa saa vääntää mitä tuon pienimmän kanssa.:LOL: Että joo, ovisviikon ulkopuolella on rauhallisempaa, mutta 2-3 kertaa viikossa silloinkin jaksaa. Ollaan kaiketi addikteja tässä.:whistle:

Viimeksi muokattu:
Kp 1 alkoi tänään :( Itketti muutaman kerran ja masentaa. Lievä vuoto, mut kova kipu. Yk11 lähti käyntiin. Edelleen olen lapseton. Katkeruus nostaa päätään, mietin vaa mitä pahaa oon tehny ansaitakseni tän ja miten epäreilua et jotkut onnistuu heti ku jättää ehkäisyn...
Kp 1, yk11 jos joku jaksaa lisäillä.

Pahoittelut @Pocahontas- ekat päivät on pahimpia ja sit toivottavasti mieli piristyy ja uuteen nousuun!

Lämpö tipahti taas. Tällä kertaa alemmas ku koskaan eli 35,8 :eek: mitä mun kropassa tapahtuu. Pari kertaa myös tullu ny töissä pyörryttävä olo ja oksettava myös. Palelee myös koko ajan.

Pahoittelut kaikille joilla menkat on alkaneet. :( Toivotaan paljon onnea seuraavalle kierrolle, varsinkin teille jotka ootte jo pitkään yrittäneet lasta!

Vitamiineista: kuinka paljon te käytätte d-vitamiinia päivässä? Meillä on käytössä se 10 (en muista sitä yksikön nimeä..), mutta oon lukenut jostakin, että jotkut käyttää jopa 50? Mikäköhän on se turvallinen raja?

Tästä kierrosta ei oo itellä tarkkaa tietoa, että koska ovulaatio on ollut. Nyt on jo kp 20,todennäköisesti ovis siis on ollut jo. Yleensä on tullut kova kipuvaihe munasarjoissa, ja siitä oon tunnistanut, mutta tällä kertaa tuli vain minuutin verran kestävä pieni tunne, jolloin totesin miehelle että nyt ovulaatio varmaan lähestyy. Mutta se tunne loppuikin heti ja unohdin sen... Eli ovis varmaan oli just silloin, mutta en enää muista mikä päivä. Viime viikonloppuna? Eli tänään vois ehkä olla dpo 4... Mutta enpä oo kyllä yhtään varma. (n)

Pahoittelut kaikille joilla menkat on alkaneet. :( Toivotaan paljon onnea seuraavalle kierrolle, varsinkin teille jotka ootte jo pitkään yrittäneet lasta!

Vitamiineista: kuinka paljon te käytätte d-vitamiinia päivässä? Meillä on käytössä se 10 (en muista sitä yksikön nimeä..), mutta oon lukenut jostakin, että jotkut käyttää jopa 50? Mikäköhän on se turvallinen raja?

Tästä kierrosta ei oo itellä tarkkaa tietoa, että koska ovulaatio on ollut. Nyt on jo kp 20,todennäköisesti ovis siis on ollut jo. Yleensä on tullut kova kipuvaihe munasarjoissa, ja siitä oon tunnistanut, mutta tällä kertaa tuli vain minuutin verran kestävä pieni tunne, jolloin totesin miehelle että nyt ovulaatio varmaan lähestyy. Mutta se tunne loppuikin heti ja unohdin sen... Eli ovis varmaan oli just silloin, mutta en enää muista mikä päivä. Viime viikonloppuna? Eli tänään vois ehkä olla dpo 4... Mutta enpä oo kyllä yhtään varma. (n)
Sun tuntemukset kuulostaa samalta ku mulla. Mulla oli aattoaamuna semmone ehkä minuutin kestävä järkyttävä pistokipu molemmissa munasarjoissa vuorotellen ja siitä jäi jomotus muutamaksi tunniksi(tosin vain kevyt). Mut hämää ku en tikkuun ovista saanu kii. Tänään ollu tärinäkipua ja eilen viivat vahvempia ku aiemmin että ota tästä ny sit selvää.

Mä oon syöny just tota 50 d:tä ihan huoletta. D:stähän aina kiistellään mut kyl täällä suomessa niin pimeää on, että tarpeen sitä on talvella syödä vähän reilummin.

Monilla alkanut uus kierto. Kaikille teille tsemppejä ja parempaa uutta kiertoa.

Täällä kp 10. Mitään järkeä ei oo ovistella mutta huomasin että ovis lähenee. Kosteudet alkaa oleen ihan oma lukunsa taas.
Ja se että ollaan viipulaisen kaa kyllä samiksia.
Mun tekee mieli ihan koko ajan. Eilen illalla hommailtiin ja nyt aamulla mies nukkuu vieressä ja mun tekis mieli käydä jo sen kimppuun. Panetus aivan koko ajan. Ja tälläkin viikolla siis on ollut joka pv seksiä.
Mies lomalla niin on aikaakin. Normisti on se joka toinen päivä taktiikalla.
Meillä nyt sit vaan se että turhaahan tämä on kun siittiöitä 0..Mut jos siellä edes se yks ainokainen olis..
Mies oli seksin jälkeen ihana totes mulle että sä viet musta kaiken mehut ja sielunkin. Taisin vähän liian innokkaasti hyppiä päällä. =) Mut sano myös et tollanen tavaramäärä ois tarvinnu sinne purkkiinkin saada.

Okei, kyllä mekin sitten vähintään 20 d:tä aletaan käyttämään. 10 tuntuukin jotenkin tosi vähältä... :)

Tuntuu kyllä ettei omasta kropasta saa mitään tolkkua tällä hetkellä... Mutta toivottavasti molemmilla olis jo ollut ovis. (y) Mehän mennään @Nadine88 tosi samoissa vaiheissa. Tästä kierrosta vois kyllä tärpätä. :LOL:

@viii me aikuiset syödään nyt 50:tä deetä. Katosi sen sileän tien kestonuutunut olo joka on ollut tuttu talviaikaan.
Ennen noita otin lapsilta yhden 10:en deen kun luulin monivitamiinissa olevan myös hyvin, no ei ollut.:LOL: eli kyllä mä suosisttelen talvi ajaksi tota 50 vahvuista.
Kesällä riittää lisänä se 10mikronen jos viettää aikaa ulkona hyvin.:)

Ja pahoitteluita menkoista taas.:unsure: Missäs meidän ketjun plussa aalto viipyy?

Mun pitää päivittää tonne listaan näköjään omat päivät, näköjään 2pv enään lusittavana.:LOL:

28.12.2017

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........4/26-31...yk6
Nadine88...........21/28-31....yk3
Möörtsi..............32/30........yk1
Tänttähäärää....10/23-29......ya 10/16
Kiira29...............1/28-31......yk6 (km yk3)
Viii......................20/30-34......yk3
Nelliida..............19/28-30....yk6
Fritang...............2/23-27...yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......2/24-34...yk11
Vuuti...................7/28-32...yk9 (km yk7)
Uutikainen..........47/31?......yk2

Piinailijat:
Möörtsi...............dpo17
Nadine88............dpo4
Nelliida...............dpo5

Pahoittelut @Pocahontas- ekat päivät on pahimpia ja sit toivottavasti mieli piristyy ja uuteen nousuun!

Lämpö tipahti taas. Tällä kertaa alemmas ku koskaan eli 35,8 :eek: mitä mun kropassa tapahtuu. Pari kertaa myös tullu ny töissä pyörryttävä olo ja oksettava myös. Palelee myös koko ajan.
Mulla jäi viestejä taas näköjään piiloon.
Mutta siis..joko sulla on nyt ovis tai sit jotain muuta kivaa yrittää tapahtua. Ovis vois olla mahdollinen jos sulla oli nyt sellaista tärinäkipuakin. Kai tikutat vielä?:)

Juu tikutan varuiks. Tänää teen ekan testin kun pääsen kotiin töistä puolen päivän aikaan
Hienoa.(y)
Jännä kyllä nähä mitäpä se tikku sanoo. Aika pitkällehän ovis kyllä olis odotuttanu, mutta ehkä silti kiva jos sen nyt tikulle saat kaapattua selkeästi ja pääsisitte hyödyntämäänkin.
Ja varmaan tiät että raportti tänne ehottomasti.:D

• Tykkää
Reactions: Möörtsi

Yhteistyössä