Kun mies ahdistaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ainainen ahdistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";29301713]Haha! Kiitos. Oot hienoimpia naisia mitä oon täällä nähnyt ketjun pohjalta. Sun tapaisia ei kaikki ole.

No, ens viikolla mun pitäis tutustua muutamiin naispuolisiin ihmisiin... :) En ehkä ehdi täällä niin pyöriä. Mut mulle on tosi kiva auttaa hädässä naista, sun tyylistä varsinkin :)[/QUOTE]

kiitos avustasi-harvoin tällä palstalla oon törmännyt yhtä symppikseen ihmiseen kuin sinä:)toivottovsti toistekkin apua tarvitessani törmään suhun;)

[QUOTE="a p";29301745]kiitos avustasi-harvoin tällä palstalla oon törmännyt yhtä symppikseen ihmiseen kuin sinä:)toivottovsti toistekkin apua tarvitessani törmään suhun;)[/QUOTE]

Kiitti. Sun kans on kyl oudon hyvä kirjoittaa. No, mä käytän yleensä tätä nimimerkkiä mut joku muukin voi käyttää. :)

Oot varattu mut jos joskus itse tunnet niin, niin voit toki meilata mulle os. risteys (englanniksi toi sana, s-kirjaimen kanssa) 11 at suomi24 piste fi, kaikki yhteen kirjoitettuna. :) Öitä!

[QUOTE="mies";29301794]Kiitti. Sun kans on kyl oudon hyvä kirjoittaa. No, mä käytän yleensä tätä nimimerkkiä mut joku muukin voi käyttää. :)

Oot varattu mut jos joskus itse tunnet niin, niin voit toki meilata mulle os. risteys (englanniksi toi sana, s-kirjaimen kanssa) 11 at suomi24 piste fi, kaikki yhteen kirjoitettuna. :) Öitä![/QUOTE]

kiitos:)öitä!

[QUOTE="mies";29301794]Kiitti. Sun kans on kyl oudon hyvä kirjoittaa. No, mä käytän yleensä tätä nimimerkkiä mut joku muukin voi käyttää. :)

Oot varattu mut jos joskus itse tunnet niin, niin voit toki meilata mulle os. risteys (englanniksi toi sana, s-kirjaimen kanssa) 11 at suomi24 piste fi, kaikki yhteen kirjoitettuna. :) Öitä![/QUOTE]

Oot jo vuodesta 2006 levitellyt tota osoitettas naisille keskustelupalstoilla.

[QUOTE="aha";29301842]Oot jo vuodesta 2006 levitellyt tota osoitettas naisille keskustelupalstoilla.[/QUOTE]

No eipä netin kautta solmitut suhteet ole mulle mitenkään vieraita.

Eipä kai nykypäivänä netti mediana tutustumisessa ole mitenkään erikoinen. Mä oon löytänyt muutaman tosi hienon ihmisen netistä. On musta varmaan tuolla tunnuksella muitakin tietoja :)

[QUOTE="a p";29301913]nokkijoita löytyy näemmä aina,joku tarkkaan sua seurannut;)ja totta,netistä löytyy mukavia ihmisiä...:)[/QUOTE]

Joo :D Sieltä hyökkäsi taustalta seuraaja kärppänä :) Kohta kai tää sama yrittää mun nimimerkillä sanoa sulle jotain ikävää musta tms. Täähän on vähän kuin taistelukentällä yrittäisi jutella, ei tiedä koska tulee kohdalle luoti tai räjähtää ja juttu loppuu ;)

Mut jos sille tuntuu niin kirjoittele vaan! :) Mä oon itse sinkkuna tosi avoimin mielin netissä tutustumassa ihmisiin. Ajattelen usein ettei siinä häviäkään mitään.

joo aina on joku välistä väkättämässä jostain:)saatanpa vaikka kirjotellaki...,sun kanssa on ollut niin mukava jutella,olo on rento tämän illan ahdistuksen jälkeen:)

[QUOTE="a p";29301969]joo aina on joku välistä väkättämässä jostain:)saatanpa vaikka kirjotellaki...,sun kanssa on ollut niin mukava jutella,olo on rento tämän illan ahdistuksen jälkeen:)[/QUOTE]

Jee, hyvä kuulla, kiitos! :) Sitten kun ehdit, ei oo kiire. Ja kyllä sunkin kans oli erikoinen tuntu siinä kun olit allapäin ja lohdutin ja nytkin on vähän! Hyvä kun sun ahdistus helpotti. Sun mies on onnekas!

Voit laittaa ihan lyhyen postin, kyllä mä sitten vastaan :)

[QUOTE="a p";29302036]iski muuten ajatuskatko että onko tuon siun s.postin eka kirjain i vai c,kun on useampi vaihtoehto kyseiselle sanalle englanniksi?:)*tyhmä*[/QUOTE]

Mä paljastan sen nyt rohkeasti täällä taistelukentällä ;) Eli: crossroads 11 at suomi24 fi on mun osoite :)

[QUOTE="mies";29302053]Mä paljastan sen nyt rohkeasti täällä taistelukentällä ;) Eli: crossroads 11 at suomi24 fi on mun osoite :)[/QUOTE]

kiitos...;)pakko oli varmistaa kun tajusin että vaihtoehtoja tietylle sanalle on useampi:)anteeksi kun jouduit pahemmin taistelukentälle:;)

[QUOTE="mies";29301590]Haha! Sä et taida olla ap. Mut jos olisit niin kuulostat naiselta jota kyllä halukkaasti naisin vaikka yön ja olisin hyvä muutenkin. Jos ap sanoisi mulle jotain tuollaista niin sulkisin syliin ja lohduttaisin jos hän itkee :) Mut en ole naisen hyväksikäyttäjä eli en menis seksiin ellei hän haluais. Mutta jos haluais niin mielelläni. Tilanteen mukaan ihan.[/QUOTE]Sun viestisi haisevat vahvalle epätoivolle ja kuivuneille spermatahroille.

[QUOTE="a p";29302065]kiitos...;)pakko oli varmistaa kun tajusin että vaihtoehtoja tietylle sanalle on useampi:)anteeksi kun jouduit pahemmin taistelukentälle:;)[/QUOTE]

Saat anteeksi, olit enkeli taistelussani! :-)

[QUOTE="a p";29301274]niin tuntuu kun vetäisisin maton jalkojen alta monenkertaisesti jos sanoisin että en rakasta sua niin kuin sä mua,ja toisen haaveissa on elää yhdessä elämän loppuun asti:(

ero on ollut ajatuksissa mutta koska muuten asiat on hyvin niin haluan vielä yrittää,mutta toki pelottaa jos nää tunteet ei poistukkaan?eihän tästä sitten mitään tule,olla suhteessa vain toisen mieliksi:/[/QUOTE]

Olet oikeassa. Voit kyllä kärvistellä ja katsoa tilannetta jonkin aikaa, mutta tunteita ei voi pakottaa, ja jos tunteet pysyvät tuollaisina, on kaikkien kannalta parempi että lopetatte parisuhteen. Onhan tuo sullekin aika hirveätä.

Sen verran tähän totean, että mietippä asiaa niin päin, että mitä haluaisit vastaavassa tilanteessa itse. Luulen, että rehellisyyttä ja peittelemällä tilanne tuskin muuttuu. Kokemuksesta voin sanoa että ero on tuonut minun ja lasten elämään myös yllättäviä haasteita ja välillä mietin oliko se kuitenkaan paras ratkaisu.

Yhteistyössä