Softy
Juu ei. *huokaus*Onhan se Sipilä aika käppänä, mutta ei nyssentään nainen.
Juu ei. *huokaus*Onhan se Sipilä aika käppänä, mutta ei nyssentään nainen.
Must tuntuu etten saa tänä jouluna paljon lahjoja jos yhtään....Ihana höppänänpöppänä oot!
Mutta jospa kuulepa Pukkinen tois sulle ihkuomasen oikeanlaisen värisävylöisen myssykäisen*hihkuu*?! Tuotuotuotuo!!!!!
No mutta burb...Juu ei. *huokailee ja läähättää*
Älä höpise joutavia!Must tuntuu etten saa tänä jouluna paljon lahjoja jos yhtään....
On toi Jennin puku nytkyllä..hö. Mä niin oisin oottanu että ois jotain...kevyttä kaunista sinertävää mikä nätisti tois vauvamahaa esillekin koska se vaan on kaunista kun nainen on raskaanaHaukio rupes varvistelemaan.Rupee varmaan jo ottamaan jalkoihin.
Kuulostaa enemmän Lunan ja softyn jutulta ^^Jahas. Ilmiselvästi Ellun suunnittelema itsenäisyyspäivädrinkki.
http://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/201712052200583150_rh.shtml
ai sielläkö mä olenkin?Sängyssä ja kohta Ellun kanssa unten mailla.
Jospa pukki lähettää sulle pehmoisen paketin.Must tuntuu etten saa tänä jouluna paljon lahjoja jos yhtään....
Nytkö vastasit hokasit?ai sielläkö mä olenkin?
näyttäisi olevan tuommosta intiaanien musiikkia,no miksei tuokin menisi mutta ei ehkä joka päivä kuitenkaanKuuntelin YouTuben tarjonnan wabanakien musiikkia kokonaan. Täytyy kyllä sanoa että tämä kuuntelukokemus avarsi maailmankatsomustani ja käsitystäni. Vittu et alkoi oksettamaan tämä länsimaallinen "me olemme parempia kuin muut"-kulttuuri.
Jossain vaiheessa elämää lähen polttamaan rauhanpiippua Maineen. Kuinka siistiä. Aivan vitun siistiä.
Ois ihana ja ihan sama saisko kovana vai pehmeenä...tai mitäs mä oikein höpötän, se on tää punkku....Jospa pukki lähettää sulle pehmoisen paketin.
Tuo pitää kokeilla joku päivä.Jahas. Ilmiselvästi Ellun suunnittelema itsenäisyyspäivädrinkki.
http://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/201712052200583150_rh.shtml
Tai antaa kovan...Jospa pukki lähettää sulle pehmoisen paketin.
Pääasia että saat.Ois ihana ja ihan sama saisko kovana vai pehmeenä...tai mitäs mä oikein höpötän, se on tää punkku....
Pitkä sytytyslanka...Nytkö vastasit hokasit?
Mistä ihmeen saamisista te nyt oikein puhutte tinkun kanssa?Pääasia että saat.
siiiiis kaisin kanssa!!!Mistä ihmeen saamisista te nyt oikein puhutte tinkun kanssa?